Nou hoor....hoef je niet meteen met je ogen tegen me te rollen... was maar een vraag hoor..had het ook op Msn gevraagd dus dat was best prive dan lijkt me, dus dacht ik vraag het nog eens... Jij kwam zelf met het grote nieuws... dus ja, dan worden we nieuwsgierig..Zou je zelf ook zijn ...
Thanx Miek ! Fotoos zijn er leuk trouwens En dan even over die anonieme bemoeial hier op het forum : Ja ik wil het ook nog steeds graag weten, ben ik eerlijk in. Ik had je ook nog een pb gestuurd omdat ik het zo stom vond en iedereen hier kwam toch ook voor je op Son, dus aan jezelf twijfelen moet je echt niet doen ! We zijn nieuwsgierig ja maar dat is logisch als we zoiets lezen. Ben je daar nou boos over of lees ik dat verkeerd ?
En als ik dan nog even wat mag toevoegen... Als je het wel prive wil vertellen, waarom zei je het dan niet tegen Suus op msn, of tegen Lin via PB? Maar ja, dat moet je ook zelf weten natuurlijk Ik vind het alleen niet meer dan logisch hoe iedereen erop reageerd, je zou idd zelf ook nieuwsgierig zijn! Natuurlijk willen we het graag weten, en zoals Lin al zei: we kwamen allemaal voor je op!
't boeit mij eigenlijk weinig... maar idd, dat mensen nieuwsgierig worden, is niet meer dan logisch... en dat je hier niet open een bloot wilt vertellen... kan ik me in vinden... maar als je zegt 't wel privé te willen vertellen... en dit niet doet.. komt dat wel vreemd over...als je hier meldt, dat er iemand is die zo gemeen tegen je doet( en ik nam 't ook voor je op, want ik vind t belachelijk dat andere mensen over JOUW opvoedwijze oordelen) Kun je ook de naam vermelden toch?... diegene is dan niks meer waard... maja... truste iedereeeen..
Helemaal niet, je bent over ruim drie kwartier jarig en dan ben je maar 45 minuten ouder dan nu, dus valt best mee En je ziet er goed uit, dus no problem Hey Saraah, volgens mij heeft Noa een speeltje in mijn auto vergeten vorige week. Ik vind iets dat niet van onze kinderen is iig Heb je de foto's van de meeting al geshowed? Ik heb nog niet alles teruggelezen hoor, ik ga even een avondje naar de sportschool om compleet afgemat te worden tijdens een fatburning les... en jullie hebben er alweer een pagina of 10 bij geklept ! Hoe kan ik dat nou bijhouden