Nog ff wat... wies er nou uitgegaan bij HNTM? Ik zat lekker te kijken, maar mijn wederhelft zat te zuchten en te steunen en te miepen.... dat hij naar boven ging als we niet wat anders gingen kijken .. CHANTAGE! Maar we hebben dus een film gekeken en ik heb het niet verder gezien
Whahahaha, dat is NIET GELUKT! Ach... zo noemen ze die les. Ik vind het meer gewoon mensonterend , het zou verboden moeten worden. Als ik achter mijn pc'tje zit heb ik al pijn in mijn buikspieren... maar goed. Je wilt wat (er weer uitzien als toen ik nog 18 was) en je moet er wat voor over hebben ... En dan krijg je weer een kind zei mijn vriendin laatst, en dan is het weer allemaal voor niets geweest
Ik zal hem als ik in de buurt ben wel even bij je opgooien, maar aangezien je hem niet mist, weet ik niet wanneer dat precies zal zijn @Lindaaa: GEFELICITEEERD MET JE VERJAARDAG! Ik weet het, ik loop een beetje op de zaken vooruit, maar ik kan mijn ogen niet meer openhouden... Ik dacht 'Dat wil ik meemaken, Lindaaa die 45 minuten ouder is dan 45 minuten geleden...' maar het zit er niet meer in. Dus bij deze loopt mijn verjaardagskalender een beetje voor Truste
@ Lin.. leuke foto van Iman in der autostoel @ Miekie.. ook weer leuke foto's van Tijn.. .leuke verjaardagstaart ook. Ik zit te twijfelen een foto of een plaatje van cars... @ Saona... zoooo goede cijfertjes hoor van Joey.. Ik wist eigenlijk op de meeting niet dat hij 2 maanden jonger was dan Valentino.. Grote mooie jongen... @ Madelon.. beterschap voor Evi ! @ MvanJanelle.. hoe is het nou met Julien ? @ Sonnie.. ik moe toegeven dat ik ook wel erg nieuwschierig was... @ Eliesja.. ik hoop dat jullie je snel allemaal weer wat beter voelen... Ik snap ook niet hoe mensen zomaar kunnen oordelen zonder het fijne er van te weten. En al zou Dhani een keer laat naar bed gaan... dat is dan toch jouw keuze.... Ik zou me er in ieder geval niets van aantrekken. @ Suus... leuke foto weer van jouw kids.. en ook die van vien en noa..
IK HAAT HAAR OOK! GGGGRRR GEEN SABRINA! SOMS WIL IK ME TV INSPRINGEN OM FF BIJ DE HAREN TE SLINGEREN.
Wij hebben trouwens ook sinds een week of drie een schommel, en Valentino vindt het geweldig.... http://i174.photobucket.com/albums/w110 ... ine148.jpg
LINDA.. HIEPERDEPIEP HOERA.... Vorige week was ik een beetje te vroeg, maar nu ben je dan echt jarig... Van harte meid... en maak er maar een gezellige dag van....
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS LINDAAA Joepie yes en 3 keer hoera! Happy Birthday Lin!
Oh ja, en waarom ik al wakker ben... Iman kwam om half 6 voor de eerste fles en zij is erna lief gaan slapen maar mama had zich in laten vallen dat ik vandaag n nieuwe buggy ga kopen en als ik daar eenmaal over aan het denken ben kan ik niet meer slapen Dus ik zit hier klaarwakker! Ik ga n nieuwe buggy kopen omdat ik een wil met zwenkwielen en van deze (gratis gekregen ) buggy is de sluiting kapot aan het gaan. Ik zag op babypark de graco buggy nu voor maar 69 euro. Mijn schoonzusje heeft die en die bevalt haar super. Maar ik ga dalijk met mijn moeder even eerst proefrijden bij prenatal hahaha... Vanmiddag om half 2 naar de orthopeed met mijn uitstekend botje en om 15 uur naar de tandarts voor 2 gaatjes te vullen.
Goedemorgen.. Oke nog ff over wie de mailschrijfster nou was..er zijn er twee die het me gevraagd hebben op msn..die hebben ook gewoon normaal een antwoord gekregen.. Suus je vroeg het me idd gisteren..je ging toen vien van school halen en daarna was ik de stad in dus heb je verder niet gesproken.. En nee Lindaaa ik ben niet boos en was blij met jullie reacties dat jullie het ook belachelijk vonden.. Dan nu.. Lin gefeliciteerd met je verjaardag..Fijne dag vandaag Senna wanneer moest jij nou bij de neuroloog zijn? Was dat nu morgen? Zo ja alvast veel suc6 en laat je eventjes weten hoe het gegaan is? Ga ons zo ff aankleden en dan naar Amsterdam..Verjaardag van zoontje van een vriendin van me..is vandaag 2 geworden Fijne dag allemaal
Nou Son, ik had van Lindaaa gehoord dat ze je een PB heeft gestuurd, maar niets op gehoord... Of is dat niet prive genoeg? En anders word het tijd dat ik je op msn spreek, ik word steeds nieuwsgieriger...
Gooood meuning..! HAPPY B-DAY LINDAAAAA, and still so young and georgeous. @ andere lin... succes bij de orthpeet...