Morning, Happy B~ day Lindaaa en een hele fijne dag gewenst meis, suc6 vandaag lin, en leuk dat je een nieuwe buggy gaat kopen! Ben benieuwd welke. gave foto van Iman in dr nieuwe stoel! Miran heeeel veel plezier in t land van Bartje! Saona, zat ff foto`s te kijken in je album die met de dochter van je vriend is ook heel lief. hoeveel kids heeft hij dan nog naast Joey, alleen nog een dochter? Hier goed geslapen, evi wordt al ietsje pietsje minder verkouden! gister hebben we ons de hele dag in huis opgesloten en vandaag doen we ook heeeel rustig aan dus hopelijk scheelt dat. nu zit ze super lief in de box te spelen terwijl ze gister alleen maar huilde als ik haar erin zette. volgens mij gaat het wel redelijk goed met de nieuwe melk, alleen zijn haar darmpjes wel wat van slag en is dr poep nu wel heeel dun en weer wat groen dus dat houden we wel in de gaten! kan ook zijn omdat ze ziek is natuurlijk.... O ik ben trouwens alle foto`s in albums aan t inplakken, mijn god wat een werk is dat zeg pfffff hebbben jullie dat al gedaan? x
Morguh Mad Ik heb insteekalbums, al 4 volle Inplakken ga ik niet aan beginnen, heb ik de puf niet voor hahaha... Blij dat het goed gaat met Evi op de nieuwe melk, maar hou t maar goed in de gaten!
o ja insteekalbums zijn ook echt makkelijk! maar ik moet wel zeggen dat het inplakken onwijs mooi is maar zooooo ongelovelijk veel werk heb wel 40 mapjes met foto`s en ik wil t echt op volgorde doen..... ha ha ha tja! en nu is m fotolijm ook nog op grrrrr ga t nu met normale lijm doen. wil ze er toch nooit meer uit halen
@ Sonnie ... ik heb het je idd gisteren op msn gevraagd. Net voordat ik vien zou halen maar mijn msn stond gewoon aan. (want mijn vriend wilde vientje wel even halen, hij was een dagje vrij) Maar 10 min daarvoor zoiets, had ik het ook al gevraagd, maar toen zei je er ook niks op. en toen Floep was je offline. Ik was gewoon nieuwsgierig verder NIKS. en over dat blokkeren nog even...Als ik je geblocked had zou ik daar wel voor uitkomen, Plus als je goed nadenkt kan dat geeneens... vorige week of 2 weken terug waren we tegelijk online... dus toen heb je denk ik mijn wunderland Kalkar zinnetje gezien. Zou ik jou daarna geblocked hebben, dan lijkt het mij meer dan logisch dat dat de zin zou zijn die je dan zou blijven zien..en niet mijn sint maarten zin. En anders had je mij dat ook even kunnen vragen via de msn aangezien we de dingen maar Prive moeten doen. Want nu lijkt het net of ik je idd geblocked zou hebben ook al zet je er een SMILEY achter (knipoog of lachje of whatever) in je tekst hier. Nou en verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ...... vond ik dat je niet erg aardig naar mij reageerde met je Ik had gewoon normaal een vraag gesteld. Nou tot zover dat wat ik even wou zeggen hierop. @ LINDAAA ontzettend mega giga gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd met je verjaardag! yessssssssssss joepie en 3x hoeraaaaaaaaaaaaa @mamaantje... die schommel hebben wij dus en dan is dezelfde kleur. erg handig..3 standen...alleen staat hij bij ons nu op de laatste stand..alleen plank voor vien... dus wil er een schommel naast @saona ... is joey even groot als valentino maar 2 maanden jonger? wauw! hoe groot zijn jullie als papa en mama... dat fotootje dat hij een bierflesje pikt is echt geinig! @ mad wij hebben digi-foto's, maar zoals met vakanties enzo print ik de leukste uit... en vien is al ingeplakt van toen ze baby was, maar Quinten moet inderdaad nog... echt een hoop werk he? maar wel leuk...
Miekie als nog gefeliciteerd met Tijn zijn verjaardag. Zo te zien heeft hij mooie kadootjes gekregen. Lindaaa ook nog proficiat met je verjaardag.
Ja suuuuuuuuus ik moet naar het ziekenhuis, en naar de tandarts 2 gaatjes vullen. Dus enige plannen hihi
Zo, Lindaaa heeft zich verdekt opgesteld vandaag op haar geburtstag.... misschien is ze wel aan het uitslapen *jaloers* Ik ben zo duf als een... ja als wat eigenlijk? Ik ben gewoon duf. Het waait superhard maar het is wel droog, goed weer om paard te rijden, lekker de wind in de neus en gaan met die banaan Zo groot is Joey toch niet? Nou ja, wij zijn helemaal niet zo groot allebei hoor. Ik ben 1,72 en papa is 1,76... Ik had van een oude buurvrouw in de supermarkt ook al eens een opmerking gehad dat hij wel een jaar leek al. Maar het is zo verschillend. Hij is wel flink hoor, maar ik bedoel de reacties zijn zo verschillend. Gisteren bij het CB vroeg iemand mij of hij 6 maanden was... (was wel een man overigens, dat verklaart het misschien) en toen ik zwanger was zei de een 'Zo! Zitten er twee in ofzo?' met andere woorden 'Wat een dikke tank zeg!'... en de ander zegt dat ik op mijn 38 weken-buikfoto nog maar een klein buikje heb @mad: Joey heeft naast een zus ook nog een broer Ik moet even opmerken dat ik een superschattige foto van een hele stoere Valentino voorbij heb zien komen op die schommel, wat een leuke foto zeg ! Ze houden allemaal van schommelen
Nee joh Saona ik was naar het CB Ze weegt nu 9100 gram en is 76 cm ( Loïs is een lange dunne zei de gemene prikzuster ) Ze heeft ook een groot hoofd, 47 geloof ik maar dat kijk ik zo nog wel even na in het boekje. Loïs was een bikkel met de prikjes en ik zat te janken als een baby haha erg genant weer. Zo lief vanmorgen ! Ik haal altijd Loïs uit bed en mijn vriend had een kadootje bij Loïs in bed gelegd maar ik ben zo lomp ik zie dat weer niet natuurlijk. Dus ik kom aanlopen met Loïs op mijn arm zegt ie : heb je niets gevonden in dr bed ze heeft een kado voor je Ik heb dus 2 cd's van Loïs gekregen, de nieuwe van Justin ( jippie! ) en de heeeele oude van Terence Trent D'Arby die wilde ik al heel lang hebben. Saar en Lin die laatste kennen jullie vast niet is van VER VOOR jullie tijd haha