Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    NEEEEEE NIET DOEN !, het blijft dan natuurlijk wel vast zitten maar in gewone lijm zitten stoffen die de foto zelf aantasten waardoor je er dus verkleuringen op krijgt, het beste kun je er gewoon van die fotostickertjes voor gebruiken. Die hebben ze ook wel bij de action (waar ze ook lijm hebben hoor).

Deze scrapster schaamt zich heel diep want ik heb nog maar 1 foto gescrapt en de rest ligt nog te wachten.

http://s148.photobucket.com/albums/s22/ ... len016.flv

Zo nog even een filmpje van Kylian in actie ;)

Voor de rest is hij nog steeds verkouden maar heeft er wel lekker om geslapen (tot 7.30 uur).

Groetjes Anita

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Lindaaaaaa GEFELICITEERD !!!

met een snotterkusje van Kylian :)

Groetjes Anita

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hahahaaaaaaaaaa Kylian doet zijn best om zelf de schommel in beweging te krijgen :)

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ieuwwww ik heb een dikke snottebel op mijn wang nu :D

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    niet met gewone lijm mad... tenminste weet niet hoe dik je fotoalbum bladen zijn. met fotolijm blijven je fotoos en het papier mooi van zonder verschrimpelen

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    kylian heeft ook dezelfde hihi...alleen die van mij is na 4 jaar al aardig verkleurd :)

7. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    GEFELICITEERD LINDAAA!

Volgens mij vind Iman het erg leuk in haar nieuwe stoeltje. Ik heb er nog steeds geen een :oops: ga er van de week eentje halen.

Mad, het is echt fijn dat Evi goed op de melk reageert!

Enneh... Sarah is nu 73 cm en ongeveer 8800 gram. Dus die groeit heerlijk door.

Succes bij de orthopeed Linda, ik moet donderdag ook naar de orthopeed maar dan voor m'n rug.

Liefs Lilith

8. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    NEEEEEE NIET DOEN !, het blijft dan natuurlijk wel vast zitten maar in gewone lijm zitten stoffen die de foto zelf aantasten waardoor je er dus verkleuringen op krijgt, het beste kun je er gewoon van die fotostickertjes voor gebruiken. Die hebben ze ook wel bij de action (waar ze ook lijm hebben hoor).

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Ik heb het nu al gedaan!
    maar geen ramp ik heb een blz of 4/5 gedaan en nu kap ik en wacht tot ik ECHTE foto lijm kan kopen!

bedankt voor de tips meiden! gelukkig had ik ze nog niet allen ingeplak
    :(

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Gelukkig inderdaad dat je ze nog niet allemaal had ingeplakt :)

10. Niet meer actief

Nette cijfers van Loïs en Saraah :D

Idd beter niet met gewone lijm foto's inplakken..

Verder ga ik hier niet meer komen kletsen..heb ff terug gelezen..en heb gewoon geen zin om me te moeten verantwoorden of te moeten verdedigen waarom ik ineens offline was gisteren of waarom ik niet heb gereageerd op sommige pb's of over het geblocked verhaal..
    Het zou hier leuk en gezellig moeten zijn, maar op zo'n manier hoeft het van mij niet meer..

Meiden good luck verder..dikke knuf aan alle kids..

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    En in deze tijd zijn ze waarschijnlijk digi dus kun je ze altijd nog een keertje af laten drukken.

Groetjes Anita

12. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Son ik vind het heeeel jammer als je hier niet meer zou komen! maar ik kan het wel begrijpen, we komen hier om over babies te praten en onze ervaringen en niet om beschuldigd te worden van dingen of weer door anderen op onze verantwoordingen gewezen te worden!

meis ik wens jou ook het aller aller beste toe en ik hoop je zeker nog een keer te spreken,

nogmaals heeel jammer allemaal!

kus

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou nou Sonnie, ik denk niet dat iemand het zo bedoeld heeft... Jij deed ook niet al te aardig he ;) Een beetje overdreven reactie helaas :(
    Maar jammer als je niet meer hier wil komen, maar eigen keuze ;)

14. sweetangel100

Verder:
    Goede cijfers van Loisje en van Sarah!

Mad, van inplakken heb ik geen verstand, maar goed dat je ze nog niet allemaal ingeplakt hebt!

Ik heb een buggy, maclaren Quest.
    Was een kleur van vorig seizoen, lichtblauw met witte rondjes en bloempjes, heel meisjesachtig, nu van 159 voor 89 euro! En mijn moeder heeft er nog een blauw parasolletje bij gecharterd :)

Ben er helemaal blij mee!

15. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heey Sonnie... het kan toch gebeuren joh... het is helemaal niet leuk als je door zoiets niet meer komt...

16. sweetangel100

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hello ladies,
    Lindaaa gefeliciteerd met je verjaardag, en een fijne dag gewenst.

Iemand vroeg over fotoalbums... ik ben met Steven's 3e bezig, ik plak braaf steeds de foto's er weer in, en schrijf er evt wat bij.
    Vind ik leuk voor later.

Sweetangel hier ook een Mac laren, super fijne buggy.

Sonnie veel geluk, jammer dat je niet meer komt kletsen,
    groetjes en het beste met Dhani.

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Sonnie ik heb je een pb gestuurd!

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    SOOO :confused: ik heb zoveel terug gelezen dat ik het ff niet meer weet. Oh ja!

Mad@ gelukkig dat het weer beter gaat met Evi. Hopen dat ze het nu goed doet op de gewone melk. Ik denk haast wel dat het goed is, anders zag je gelijk reactie toch? of kan dit langer duren voordat je iets merkt?

Sonnie@ Mij boeit het niet zo, wie iets gezegd heeft. Ik zou het onwijs jammer vinden als je niet meer op de site komt(ik denk ook wel meerdere). Kom gewoon kletsen en we komen hier allemaal voor het zelfde. Ik vind het echt onwijs gezellig hier en jij ook(de rest ook natuurlijk. :)

Lin@ mooie kinderwagen, die wilde ik eerst ook kopen voor Yassir maar vond het toch meisjes achtig ondankt de kleur. Mac Laren schijnen wel hele goede buggys te zijn.

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    hanan hoe is het Yassir?

Deel Deze Pagina