Goed gelukkig, helemaal opgeknapt. Hij heeft nu 2 tandjes en ben blij dat ie weer beter is. Hoe is het met jou en Gijs?
nou son... jeetje.. dat gaat wel erg ver toch?... we bedoelde t heus niet zo...is 't nu onze schuld, omdat we nieuwsgierig waren, dat je nu weggaat? mogen we niks meer vragen dan?.. ik snap er werkelijk niet meer van...
Met gijs gaat het zijn gangetje hij is heel erg verkouden weer en hoest veel. Hij is daardoor weer heel erg benauwd. Maar met de pufjes gaat het best redelijk. Met mij gaat het redelijk heel veel last van mijn knie (ben ik al eens aan geopereerd) heb 3 weken terug een kuurtje van de dokter gehad van pijnstillers helaas werkte deze niet. Maar nu was de ha op vakantie. Morgen ik er naar toe en dan afwachten wat er nu gaat gebeuren. Ik hoop dat er snel iets gebeurd want ik hou dit goed vol. Ik kan heel goed tegen pijn maar niet als het zo hevig is. Geef mij maar een bevalling hihi. Maar goed het komt ook wel weer goed, ik baal alleen dat ik nu niet kan sporten en ik moet echt nog wat kilootjes kwijt.
ik ben een grote schoonmaak aan 't houden... maar neem ff rustpauze.. kga er zo weeer tegenaaan ! ben iig blij dat 't beter gaat met gijs wel behooorlijk Kut van je knie... ik hoop dat je er niet nog eens aan hoeft geoperrerd te worden
Ik ben veel banger dat er niets meer aan te doen is! De arts had dat al eens gezegd maar ik ben er van overtuigd dat het wat anders is, dus ik hoop dat ze nu willen luisteren.
ja idd, khoop dat t beter wordt... maar t liefst natuurlijk zonder operatie.. ja ik heb net alles opgeruimd, gezogen, gedweild, al t beddengoed verschoont...de was gedaan, afwas gedaan.. keuken schoon gemaakt.. nu nog de hele badkamer, en die rottrap zuchtttt ... ik ga er mar weer aan... toedelsss
Huh?... ga je weg son? maar ik snap het niet, ga je nu weg omdat ik(en anderen) nieuwsgierig waren? Ik wilde alleen maar weten wie die GEK was die zich met jouw en misschien ook wel onze ouderschapwijze bemoeit. maar jij wordt alleen maar boos op mij, alsof IK diegene ben die jou in een slecht daglicht hebt geplaatst? Ik heb ook het gevoel dat jij alleen maar onaardig reageert tegenover mij, en de rest krjigt wel een "aardige reactie". dat voelt voor mij alsof ik iets heel ergs heb gedaan, vind je dat niet oneerlijk? want ook dat ik jou geblockt zou hebben, heeft mij geraakt, want ik zou zoiets niet doen, want als ik dat zou doen.. zou ik hier toch niet op jou reageren toch? en als je hier weggaat, ga dan niet om mij... want ik heb NIETS op een kwade manier bedoeld... want ik voel mij nu iig WEL persoonlijk aangevallen. In ieder geval , heel veel succes met dhani
Hey Taat, hopelijk valt het mee met je knie Hanan, ja door de bloempjes is hij een echte meisjesbuggy vind ik, maar t was gewoon een koopje voor een supergoede buggy, ik kon het niet laten Voor de liefhebbers met meisjes; hij is nog in de aanbieding Net naar het ziekenhuis geweest en ik moet geopereerd worden aan mijn hand. Het is een uitstekende botpunt en er zit ook nog een scheurtje in (ze hebben rontgenfoto's gemaakt). Omdat ik thuis zit met 'psychische problemen' moet de arts eerst met de stafarts overleggen of ik nu geopereerd kan worden ... Terwijl ik er dus hartstikke veel last van heb, zou ik er dalijk niet aan geholpen kunnen worden en moet ik ermee blijven lopen? Dan ga ik naar een ander ZH en zeg daar gewoon dat ik huismoeder ben. Zeikerds. Alsof het zo'n grote ingreep is... Maar ja, hij belt me deze week op!
Lin@ gek idd dat als je thuis ziek bent, dat je dan misschien niet wordt geopereerd. Als ze het niet doen, ga lekker gewoon naar een ander ziekenhuis.
IK las hier vanmorgen dat silvie (april 2006 mama)naar het ziekenhuis was met weeen ik ben het al heel de dag in de gaten aan het houden helaas nog geen nieuws van silvie. Maar een mede mama (mei2007) Nemo is bevallen van een zoon en ze verwachten dat silvie vandaag ook gaat bevallen dus nog even afwachten.
Wel grappig dat we nu weer met Silvie meeleven vorig jaar rond eind april deden we precies hetzelfde, maar toen waren we zelf nog in verwachting Raar idee hoor!
Gaan jullie nog wat leuks doen in het pinkster weekend? (27/28 mei) Ik ben de hele week vrij en we gaan het weekend Vrijdag-dinsdag naar centerparcs eenhof (zeewolde) met mijn schoonouders en m'n schoonzusje incl. 2 kinderen. Gaan lekker naar het dolfenarium toe, en ook naar het Muiderslot. Is echt lang geleden dat ik daar geweest ben. (ben opgegroeid in Naarden) Kan ik ze mijn buurtje eens laten zien.
Hey Son, niet weggaan hoor ! (Ik heb weer eens geen idee wat er allemaal aan de hand is... maar daar heb ik wel vaker last van )