Saonaaaaaaaaaaa slaapkoppie Lees dan ff terug! Hier geen speciale plannen voor t pinksterweekend, wist niet eens dat pinksteren eraan komt Maar Taat, jij hebt wel leuke plannen!
Ja ik heb er ook veel zin in! lekker vakantie! Nu nog met mijn mannetje ons verjaardagscadeau reserveren Musical tarzan + overnachting met z'n tweetjes erg lang geleden.
Owja, ik begrijp wel dat het te maken heeft met iemand die zich bemoeide met Son die avond na de meeting, maar verder ben ik niet zo op de hoogte van wat er nou aan de hand is hoor... Trouwens, 'lees dan ff terug' zegt ze... WAHAHHAHAHAAAAA, FF TERUGLEZEN, dat is niet te doen zowat in dit topic zeg, daar ben je een halve dag mee bezig als je ff terug wil lezen of iets op wil zoeken ! Afijn, ik wil alleen maar zeggen dat Son niet weg mag gaan hoor!
Hahahaha Anita, dat is ook waar, EVEN teruglezen kan hier niet Taat, kan me voorstellen dat je je erop verheugd!
Hahaa... dat is idd echt niet te doen! Ik doe ook weleens een poging om terug te lezen maar dan ben ik gelijk een uur verder
Het valt nu mee hoor het is ongeveer vanaf blz 1336 begonnen Succes met terug lezen. het is te veel om te knippen en te plakken.
Idd bijhouden dames 4 blz terug is veelste veel ik mag naar huis toe tot morgen, misschien vanavond nog even
hallo dames ,, ben er ff weinig geweest maar hier gaat het sukken beter Juliën knapt gelukkig alweer op! Ik lees een heleboel maar houd me er ff buiten want snap er geen pepernoot van! Lindaaaaa Gefeliciteerd meid!
Fijn dat het weer beter gaat met Juliën... Wist je trouwens al meer over wanneer Benthe naar huis mag?
Hmm, ik snap niet helemaal waarom je nu weg gaat Sonnie...dus blijf maar lekker! Mooie buggy Lin! En leuke foto vd autostoel! Lin heb je al meer kado's gekregen? Wat lief dat Patrick die kado's in haar bedje had verstopt haha. En vanavond feest of vier je het in het weekend? Iig nog veel plezier vandaag! En goeie cijfers weer van Lois, bikkeltje hoor met die gemene prikjes! Ook mooie cijfertjes van Sarah! Taat balen van je knie zeg! Hopelijk kan het nog goedkomen. Beterschap met Gijs! Mad ik plak foto's altijd in met prittstift, gaat prima. Niet die dikke klodderlijm. Mooie schommelfoto van Valentino en leuk filmpje van Kylian! Strax even lekker pannekoeken eten.
ze moet nog zeker een maand of 2 in het ziekenhuis liggen dus ze zal 5.6 maand zijn als ze naar huis komt!
Ik snap het echt niet meer ik mis alles weer maarja kan er echt geen touw aan vast knopen dus zal het zo maar laten! @taatje: leuk dat je naar centerparcs gaat! wij zijn vorig jaar geweest toen Juliën paar weken oud was! we hebben daar echt een leuke tijd gehad!
2 maandjes....wauw...lijkt me wel heel vreemd ineens, maar zo'n supergaaf moment! En wat was het spannend in het begin he? en nu gaat ze zo goed!
ja maar het lijkt me ook een zwaar moment de dag waar je naar toe leeft en de dokter zegt ook die dag kan voorbij gaan maar het kan ook de dag zijn dat alles veranderd! kindje thuis weer slaaploze nachten spanningen vallen van je af en noem maar op! heel vreemd je leeft er gewoon maanden naar toe!