nou en of dat ook die dag mega-spannend is... en idd heerlijk compleet thuis met z'n allen.. nou nog ffies
ja we hebben er al 3 maand opzitten dus het moet goed komen! kreeg vanmorgen complimenten van de arts dat ik het zo goed deed! dat had ik ff nodig want de laatste tijd voel ik me een wrak maarja hoort erbij he!
Goed hoor! Lekker drinken aan t flesje hoor Benthe! Zodat je in de zomer lekker bij je gezin thuis bent! Dan kan de kraamtijd pas echt beginnen eigenlijk Straks TI he dames!
Annemarie@ fijn om te horen dat het met je kids beter gaat. Spannend hoor als Benthe naar huis mag. Volgens mij ben je dan zo zenuwachtig die dag(lijkt mij). Benthe heeft het heel erg goed gedaan.
ja! ik denk dat je het kan vergelijken met een zwangerschap je verwacht je kindje maar zult op de 9 maanden moeten wachten! Benthe kwam eerder maar uiteindelijk moeten we die maanden uitzitten en zelfs langer wachten tot ze echt bij ons komt!
Annemarie wat fijn om te horen dat Benthe het zo goed doet. Ik kan me voorstellen dat jullie leven over 2 maanden weer helemaal op zijn kop zal worden gezet. Je leeft er wel naar toe wat logisch is, maar het is ook zwaar want dan pas komen alle emoties los nu leef je nog steeds op de automatische piloot. Maar het zal ook een fijn gevoel zijn niet meer heen en weer pendelen tussen thuis en het ziekenhuis eindelijk het hele gezin in een huis. Heerlijk hoor we duimen voor je dat de 2 maanden om vliegen
Suus: de eemhof vlak bij almere ik ben zelf opgegroeid in Naarden dus ik ben weer even in mijn oude omgeving.
De eemhof ken ik wel ...ben er nog nooit geweest hoor, maar van de overkant hier wel...en die vonden het leuk. veel plezier alvast en nu T I kijken laterzzzz
Ik ging er vroeger al zwemmen met mijn klasgenootjes, daar gingen we dan op onze brommertjes naar toe!
taatje@ ik zat net ff in je album te kijken, Gijs heeft ook lekkere dikke wangetjes! Over Yassir wordt altijd gezegd ooh wat heeft ie toch dikke wangetjes.
Hey das leuk, wij gaan ook naar de Eemhof dit weekend, gewoon voor een dagje zwemmen met de kids Wat geweldig dat het goed gaat met Benthe... en wat moet ze lang in het ziekenhuis blijven zeg ... Ik kan me wel voorstellen dat het slopend is, een peuter thuis, een bijna dreumes en dan nog zo'n kleintje in het ziekenhuis. Ik zal blij voor jullie zijn als ze groot en sterk genoeg is om eindelijk mee naar huis te mogen!
Haha, daar ken ik nog een leuk verhaal over. Ik had mijn penvriendinnetje uit Groningen te logeren. Mijn moeder mopperde dat we niets leuks deden en alleen maar thuis zaten... toen kreeg ik het briljante idee om naar de Eemhof te gaan om te zwemmen... OP DE FIETS Met z'n tweeën op 1 fiets, wat een drama. Langs die lange dijk, die dijk lijkt wel van hier naar Spanje te lopen als je samen op 1 gewone damesfiets erover fietst... Bij iedere bocht dat ik dat we er waren, en bij iedere bocht zei ik dat ook bemoedigend tegen mijn vriendin... . We hebben het er nu nog wel eens over Maar het is zeker leuk suus, ook om eens een dagje te gaan zwemmen met de kids
Ow ik was net met mijn man aan het stoeien en toen kreeg ik (per ongeluk natuurlijk) zijn elleboog keihard recht in mijn oog. Ik heb meteen barstende hoofdpijn en mijn oog word helemaal dik en blauw ... Hahaha, laat hij dat maar eens verklaren als mensen het opmerken
Gewoon zeggen dat je een klap van je man hebt gehad Annemarie wat fijn dat het beter gaat met Juliën en wat is Benthe toch een pittig dametje, zou me niets verbazen als je haar ietsje eerder dan verwacht mee naar huis mag nemen. Kylian was hier vanmorgen om 6.30 uur parraat , sinds gisteren lijkt de snot wat af te nemen, maar - je raad het al- nu begint mama Ach ja moest toch nog naar de super dus we wippen de apotheek maar even binnen voor neusspray en paracetamol. Die paracetamol gaat tegenwoordig hard hier omdat ik ze ook zo nodig tegen de pijn in mijn benen mag nemen. Dan pas heb je echt in de gaten hoe slecht het eigenlijk gaat want het verdwijnt op sommige dagen als sneeuw voor de zon die paracetamolletjes. Groetjes Anita
@Pluk wat een stoere banner heb je het is net 007 @Janelle wat fijn dat Benthe over 2 maandjes naar huis mag, ze ligt daar nu nog lekker save, maar het duurd wel lang he? Elke dag naar het ziekenhuis, dat zal je straks echt niet meer missen Ik dacht zelf altijd dat de beebs tegen de (eigenlijk) uitgerekende datum naar huis mochten, maar het moet natuurlijk wel goed gaan, en Benthe was natuurlijk ook super klein. Raar idee moet dat voor je zijn, dat je rond deze tijd eigenlijk zou uitgerekend zijn. Nu ken je Benthe al zo lang @Sweetangel heb net TI gezien, had het gister opgenomen.. Nou die Takis gaat denk ik ook wel over de streef, en Rachel al gezoent, vond die Dave alleen iets aantrekkelijker. Die Jeroen van Veronique met dat petje mooi lichaam, maar dat petje vind ik een beetje homo. Vergeleken met het borstkastje van haar Fredje, dan wist ik wel wat ik moest kiezen..., maar het is haar vriend, en ik had pas al gelezen dat ze er goed uit waren gekomen. En die Gringo geile beer, dat meisje wil niks met hem, dat zie je zo. En Ciska die nog steeds spijt heeft, tja spijt komt altijd te laat. Nou dat was het z'n beetje, vind ook altijd die opnames 3 mnd later ook apart, ze zijn of bij elkaar, of zoals de meeste uit elkaar. Steven krijgt volgens mij weer last van irri tandjes, gisternacht en vannacht wakker, flesje in bedje en brullen... Nu is hij aan het uitslapen, heeft om 05.00 z'n papfles al gehad. Straks tegen 9.30 krijgt hij nog wel een klein beetje melkjes. M'n zomerhoes voor de autostoel komt vandaag, wacht de postbode dus maar even op, stond gister ook al voor de dichte deur Verder vandaag nog een paar vergeten verjaardags boodschapjes doen, vanavond hapjes maken. En morgen word de papa van Steven 34 jaar De cadeautjes liggen al onder het bed. Straks nog even naar de eendevijver, wat moet je toch lang wachten op jonge eendjes he? verder had ik gister ook al een grote schoonmaak, dus vandaag alleen kasten en tafel een beetje in de was zetten, heb de kleedjes eraf gehaald, Steven trekt ze eraf. Nou dat was het wel z'n beetje. Oja Saona had een blauw oog? gister heeft Steven mij onder m'n oog geknepen, dus ik heb ook een wondje.