Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

haha ik heb de box al omlaag gedaan toen Jul 4,5 mnd was! hij was me veel te beweegelijk:| met rollen en doen.

ik heb van die antilek bekers daar doe ik de sapjes altijd in en als het op is meteen kokend water erin!

mischien werkt azijn? maar wel goed schoonmaken daarna he:p

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hmm, Silvie is weer naar huis...
    Ze kunnen de vliezen nog niet breken omdat de baarmoedermond nog niet helemaal verstreken is.
    Arme meid. Zie anders topic febr/maart/april mama's 2006.

O Hanan ik dacht dat jullie naar het buitenland gingen, maar dat was dan Layla denk ik...
    Dus alleen omdat Yassir zn papa uit Marokko komt?
    Wat apart, heb ik nog nooit van gehoord.

Hoest met Lois?

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere

WELNEEEEEEEEEEE! Ben ik overigens wel eens langsgelopen, maar kreeg echt zo'n aapjes-kijk idee... dus dat wordt m niet hahaha

en dat van dat prikje wist ik ook niet...dacht ook dat jullie op vakantie gingen.

4. Niet meer actief

ja ik las het bij mei 2007 mama's :( vervelend zeg :(

5. Niet meer actief

pff k moet nu echt wat gaan doen zeg! heb nog niks uitgevoerd vandaag!

dussss ik ga ff stofzuigen :D

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Dat heet tegenwoordig toch Loungen :) :)

Ben ik ook al de hele dag aan het doen hoor. ;) :)

Groetjes Anita

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hoi hoi!

Ik ben ook weer back in town ;)
    Tijdje niet online geweest omdat ik een nogal heftig weekend achter de rug heb... wil er hier niet teveel over kwijt (mensen die meelezen etc) Maar voel me nog steeds flink kl*te etc..
    Mijn kleine mannetje is zaterdag met gillende sirene's naar t zkhs gebracht :( nu weer thuis en gelukkig helemaal gezond :)

Tijn van harte met je 1e verjaardag! ik hoop dat het een geslaagde dag was Miekie :)

Linda van harte met je verjaardag

Sonnie, ben gister naar de neuroloog geweest, en heb volgens haar geen CTS maar nervus ulnaris ofzoiets , is een zenuw die vanuit de elleboog komt... meeeen oh menn nu baal ik echt wat CTS schijnt toch een stuk simpeler te zijn (kleine operatie en je bent eraf) en als je hier af wilt moeten ze de hele zenuw omgaan leggen schijnt nogal een heel kwarwei te zijn plus groot litteken en de kans van slagen is niet duidelijk.

Maar goed krijg nu een EMG onderzoek gaan ze met naaldjes enzo in je zenuw/spieren prikken om de diagnose te bevestigen. We zullen t zien. hopelijk is het niets.. of toch cts.
    Maar goed dat ik die dok van mij niet heb laten spuiten :S

Verder stuur ik jullie ff pb met mijn mailadres erin :D want lijkt me wel gezellig om op msn te kleppen..

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jeetje Senna dat was vast schrikken ! Gelukkig is Luca weer thuis. Gaat alles nu goed met hem weer ?

Wat rot van je pols, hoe gaan ze nu verder ? En ben je nog in de ziektewet ? Rustig aan doen hoor.

Ik heb je al op msn ;)

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje Senna, klinkt idd best heftig zeg!
    Hopelijk gaat alles goed nu met Luca!
    Ik schrik er wel een beetje van...

Hoe gaat het nu met je vriend zn been?
    En balen zeg dat het nu wat anders blijkt te zijn.
    Dan is CTS idd wat makkelijker te genezen.
    Balen hoor! Gelukkig heeft je arts niet gespoten!
    Heel veel beterschap en sterkte!

10. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh ja Lin, gisteren kwam mijn vader op mijn jaardag en hij had ook een kado voor Loïs mee. Wat denk je ... heeft ze ook die Fisher Price puppy gekregen, ik word nu al debiel van die liedjes :)

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    aangedaan me too, als ik eenmaal iets wil, moet het meteen. ;)

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    miekie@ja gek he dat Yassir die prik krijgt, het zal wel goed zijn.

Senna@ hoop dat je de schrik te boven bent, is niet niks Luca in de ambulance. Gelukkig gaat het weer goed.

Lindaa@ ja lois is dus ook verwend. Straks wordt het een gewoonte bij elke veerjaardag van papa of mama krijgt Lois een kadootje. Hahhaha leuk idee misschien een tip om het andersom ook te doen. Lois is ook bijna jarig. hihihihi

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam mama's

gefeliciteerd met de 1e verjaardagen van tijn en lois!

Wat een week zeg, vind het maar koud hier en maandag alleen maar regen. vind er niets aan.

Tamer heeft nu 7 tanden. Boven komen nu 4 tandjes te gelijk! Niet geloven. Tamer heeft daar door al 3 dagen verhoging. Maar vandaag is het gelukkig weer gezakt. Hij zou gisteren zijn prikje krijgen maar dat ging niet door omdat hij nog verhoging had, dus maar volgende week.

we hebben 2 weken geleden weer een fotoshout gehad bij v&d. De 4 keer al weer.
    Ik zal de foto proberen in mijn album te zetten.

14. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Heeey ja het gaat weer goed hoor.. achteraf viel het allemaal wel mee.. maar dat wisten we (en de doks ook niet ) op dat moment! Vandaar die ambu! Ja was wel heftig indd.. ben me rot geschrokken.

Met zijn been gaat het weer goed hoor miekie lief dat je het nog vraagt hehe was zijn been al helemaal vergeten zal zelf straks ook even vragen hoe het daar nu mee gaat ;)

oooh lin die puppy is leuk ha ha ha mijn nichtje heeft die maandag ook gekregen! en volgens mij gaat mijn schoonzusje hem ook voor luca kopen ha ha . nouja! Vind lois hem leuk?
    Nog steeds in zw jah :S vanaf morgen op at basis ;)

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihihi Lin was jarig niet Lois, maar lois kreeg ook een leuk kadootje..

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Mooie foto weer van Tamer... Hij staat er altijd wel leuk op eigenlijk he? zijn dit dan de gratis fotoos of heb je deze moeten kopen.

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

sorry foutje, gefeliciteerd linda. :oops:

deze was gratis, die in die emmer hebben we gekocht, 3 mnd geleden.

Tamer vind het altijd wel leuk om op de foto te gaan.

en heb een nieuwe banner.

En voor moederdag heb ik een nieuwe mobiel gekregen. een nokia N73. Ik kan radio luisteren, muziek luisteren, foto maken en video, kan naar andere bellers kijken en nog veel meer kan deze telefoon. Ben er erg blij mee. Beetje vroeg voor moederdag maar mijn zwager had hem gekocht en ik wilde hem ook hebben in de kleur roze.

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ik krijg voor moederdag van m'n moeder een gezichtsbehandeling in een beautysalon :eek: volgende week.
    Altijd lekker.
    De laatste tijd gaat Steven wel slapen als Frank hem sávonds naar bed brengt, bij mij zit hij alleen te ouwehoeren en druk te doen...

19. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Moederdag... Ik heb even tegen mijn moeder gezegd dat ze mijn wederhelft NIET moederdag mag laten vergeten, dus dat zij hem maar moet helpen herinneren.

Tjonge Senna wat een schrik! Ben blij dat het gelukkig weer helemaal goed gaat met Luca!

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Oja m'n schoonzus dr 3e IUI is weer mislukt :(

Ja Senna fijn dat het goed is afgelopen met Luca, ik had je nog een pb gestuurd...

Deel Deze Pagina