Hier de foto en hij staat ook in mijn album. [img=http://img147.imageshack.us/img147/3838/img1738uo7.th.jpg] Wat wordt de volgende in bad/douche?
leuke foto eliesja hmm typen met een kind op schoot schiet net op haha.. dhani heeft net voor t eerst van zn buik naar rug gedraaid hij kon het we met hulp al, maar nu dus zelf.. thanx vor jullie antwoorden...daar kan ik wel wat mee
Wat was bij jou de reden om over te stappen? Jou hadden ze toch ook hypo geadviseerd? En heeft hij helemaal nergens last van gehad?
Ikke ben ook nog niet ongi... Maar kan niet zwanger zijn, dus maak me maar geen zorgen. Misschien moet het ook allemaal weer een beetje op gang komen na de bevalling. Ik geef ook nog steeds HA van Nutrilon. Vind het ook errug duur... Maar durf ook niet goed op de normale over te gaan, aangezien haar ontlasting enzo nu allemaal goed gaat. Straks gaat dat weer moeilijk als ik overstap.. Dus voorlopig blijf ik het maar geven.. En kinderarts raadde me het ook aan om te blijven geven... Bij de Agrimarkt zijn ze trouwens 13,99, scheelt weer 1 euro.
De rede dat ik over ga stappen is dat Ivan helemaal nergens last van heeft en heeft gehad. Toen vertelde de arts van het CB aan mij dat je ook in principe niet meer hoeft te starten met HA. Ze vinden dat als je kindje wat krijgt is zo'n pak snel genoeg gekocht. Nutrilon zelf zegt wat anders maar ach. Ik ga het nu gewoon langzaam aan proberen en hopen dat het goed gaat en als je toch ook hapjes erbij gaat geven hef je naar mijn weten het hypo allergene toch op. Heel veel succes met je keus... KNUFFFFFFFF
Ik heb trouwens sinds een tijdje een nieuwe tik. Ik heb Ivan lid gemaakt van Hyves. Hebben jullie zelf ook Hyves...? Ik vind het echt een verslaving en je komt via via echt ontzettend veel mensen tegen van het heden en voor mij ook het verleden. Ik vind het wel gaaf. HIHI.
Hallo, Daar was deze hardwerkende mama ook weer! Heb de foto in mijn album gezet! Okey Sonnie is weer back! Hey Roos, ik zit ook op hyves. Leuk is dat he?! Heb vanmiddag even kaarten voor de JGbeurs besteld. Ik ga met een vriendin heen. We nemen de kleintjes niet mee, is wat te ver en te druk voor ze. Zal wel weer flink inslaan worden, haha! Keejbie, succes maandag! Ik hoop niet dat je hetzelfde hebt! Miranda, geniet van je laatste vrije weekend! Strax lekker wraps eten, hmmmm. Maar eerst Tijn ff eten. Tot laters!
Heb Ivan al gevonden op hyves! Maar kan jou niet vinden Suus! Misschien vind je mij wel, grappig he?!
Jaaa Hyves is cool, heb ik ook. Waar kan ik jullie vinden, ik bedoel, onder welke naam ? Ivan heb ik ook gevonden op Hyves. Leuk hoor Nu maar hopen dat ie me accepteert als vriendinnetje En inderdaad Suus, je bent niet te vinden 8)
ja ik sta ook op hyves..sinds deze week hoor..mn zusje was er mee bezig bij haar thuis en vond het wel intressant..en ineens allemaal oude klasgenootjes die daar ook op zitten van de basisschool..echt super..ga jullie ook ff zoeken.. Mij kun je eventueel vinden op lilostitch.. Waar heb je die kaartjes besteld Miekie?
Dat was net wat zeg, ik kom terug van boodschappen doen, hoor ik van geschrokken papa dat Loïs rare geluiden had gemaakt in de box, ging ie kijken ... had ze de speen overdwars HELEMAAL in dr mond zitten, ze stikte er bijna in. Ik heb 1 speen van Difrax (0 tot 6 mnd) en die was het dus. Ze was aan het kokhalzen en hij moest het ding er echt uitpeuteren ! Schrikken dus pffff Die Bibi speentjes zijn toch beter denk ik omdat ze wat breder zijn ... Heb net ff op de site van Difrax gekeken en het schijnt vaker voor te komen, ze kunnen er niet in stkken wordt er gemeld. Nou ehh dat gebeurde hier dus wel bijna ... ik hoef ff geen Difrax speentje meer hoor !
Jeemig das schrikken zeg! Ivan wil helemaal geen spenen dus dat is erg makkelijk. Gelukkig kreeg de super papa hem er snel uit. HEROOOOO. hihi.
Pff jeetje Linda..dat is idd schrikken..vond ze ook al zo klein die speentjes..Heb je avent speentjes wel is geprobeerd..zijn wel groot maar die verdwijnen in ieder geval niet in dr mondje..
Ikke zit ook op Hyves. Zal jullie ook ff gaan zoeken Zo schrikken zeg Linda Ik vond die van Difrax idd altijd al zo klein, Cyenna wilde die ook nooit, alleen maar van Avent en die zijn ook groot.
Ik heb ook Avent spenen maar ze vindt de Bibi's toch iets fijner. Inderdaad zijn die Difrax erg klein en de vorm is ook echt anders dan alle andere spenen. Gelukkig heeft ze ook haar duim nog dat is toch het veiligst ! Goed he van papa dat ie zo rustig bleef en die speen er gelijk uit peuterde ... ik weet niet of ik ook zo rustig kan blijven als ik dat zie bij ons meissie hoor pfff Achteraf was ie wel erg geschrokken ik zag het gelijk aan hem toen ik binnenkwam.