Dames wo sind jullie? De autostoel zit er weer in, goh wat een gedoe de hele stoele eruit en de gordels er helemaal uit, om z'n hoes er om heen te doen. Ga je vast niet vaak z'n hoes uitwassen voor de lol. Hadden ze eenvoudiger met klitteband kunnen maken.
Hey meiden, gelukkig is Ivan er weer helemaal boven op. Dat schrikken Senna. Getsie, gelukkig dat het nu weer beter gaat. Morgen naar het CB voor de 11 maanden check en dus ook weer nare prikjes. Ivan had er nooit last van maar als ik het zo lees zijn deze wel vervelend. Ik zal hem lekker verwennen. Mensi, wat vervelend voor je schoonzus.
Het is echt rustig vanavond, volgens mij zitten alle mama's op msn. Hihi heb net ff stiekem slingers opgehangen voor Frank
Owwwwww wat lief! En wat een leuk loopkarretje, zo een heb ik ook voor Joey nodig! Waar heb je die gekocht?
Mvanjanelle... heb even gezocht, maar deze is ook echt niet duur... maar 199.- Duowagen van Topmark in aqua http://www.babyboet.nl/product/view/id/55 Prachtige tandemwagen van Topmark om handig met 2 kinderen op pad te gaan. Aqua reiswieg (apart bijbestellen à 29,-) kan achter het zitje gezet worden. Uitneembare en wasbare bekleding Grote zwenkwielen voor Beide rugleuningen verstelbaar Inclusief zon/windkappen 5 punt harnasgordel Grote boodschappenmand Met afneembare voorbeugel Ideaal vervoer voor baby en peuter Maximaal gewicht per zitting 15 kg Incl. regenhoes Makkelijk compact inklapbaar Ligstand achterste zitting is 70 cm Dit is GEEN outletartikel, maar wel voordelig geprijsd! Nog 2 stuks in de kleur aqua.
Hey das een mooie! Die reiswieg kan achter de buggy geplaatst worden! Dan kan Benthe lekker in de bak liggen, en Juliën kan in de buggy voorop zitten!
@ Saona.. ja ik vond hem ook wel mooi, en julien kan ook nog naar achteren.. en lekker betaalbaar... Wat heb jij trouwens leuke foto's in je album geplaatst.. echt een leuk mannetje... @ Sonnie.. ik weet niet of je het nog leest... maar jammer hoor dat je niet meer komt... @ Senna... getsie wat eng met Luca.. Gelukkig is alles weer goed... en je mannetje ook weer op de been... @ Lin... jeetje kloten zeg dat ze zo last heeft gehad van de prikjes.. Valentino heeft er tot nu toe nog geen last van gehad, maar hij moet maandag voor de 11 maanden prikjes.. ben benieuwd... @ Mvanjanelle... jullie hebben echt wat te verduren gehad de afgelopen tijd... zal straks wel even raar zijn, als Benthe echt thuis is en je gewoon kan gaan genieten. en verwerken. Als mama en papa net zo sterk zijn als Benthe dan zal dat best gaan lukken... @ Hanan.. leuke fotos ook weer van je mannetje... @ Roos.. hopelijk heeft Ivan er minder last van... wij zijn maandag aan de beurt.. @ Mensi... dat is weer een tegenslag zeg... en nu ? Na 3 pogingen stoppen ze toch? @ Taatje.. lekker hoor even naar de Eemhof.. schijnt een leuk park te zijn. Tot zover ging mijn geheugen....
Gisteren kwam het neefje van Valentino een dagje spelen. Hij is 4 en had meivakantie, omdat pa en ma moeten werken moest hij naar de BSO... maar dat vond ik onzin.. want zijn tante en neefje waren lekker thuis dus kon hij gezellig hier komen. Valentino vond het helemaal gezellig met zijn grote neef Gino.. en ze hebben echt leuk gespeeld... Alleen ging deze kleuter natuurlijk niet tussendoor tukken, nou ik was s avonds helemaal afgedraaid..hihihihih.... En tot overmaat van ramp, ben ik mijn mobiel ook nog verloren. Waarschijnlijk mijn tas niet goed dicht gedaan, en is hij eruit gevallen. BALEN>>> ik heb geen huistelefoon, dus ik kan niet zonder mobiel. Meteen laten blokkeren, en een nieuwe simkaart aangevraagd... duurt 3 dagen... aaahahhhhhh.. afkickverschijnselen... Verder zitten Valentino zijn hoektanden behoorlijk te irriteren... Hij moet soms echt ontroostbaar huilen, en zit constant met van alles in zin bakkes.... arm kind... Trusten allemaal.....
Bedankt *trots* Wat zielig van Valentino zijn hoektandjes... zit er al een puntje of zijn ze aan het drukken? Ik denk dat ze aan het drukken zijn, dan hebben ze er zo'n last van.. als het puntje eenmaal door is, dan is de ergste pijn eraf. Niet dat ik het me kan herinneren van toen ik tanden kreeg, maar dat lijkt wel zo als ik naar mijn zoon kijk Joey heeft in een razendsnel tempo vanaf 1 dag voor hij 6 maanden werd 6 tanden achter elkaar gekregen en nu is er al heel lang niets te bekennen, herkennen jullie dat? Mamaantje je telefoon kwijtraken WAT EEN RAMP! Ik ben 2 weken geleden mijn portomonnee kwijtgeraakt, al net zo erg. Ik leef dus met je mee. Er zijn ook geen eerlijke vinders meer op de wereld Ik heb een nieuwe portomonnee gekocht van de week, maar omdat ik alle pasjes en dingen opnieuw aan moest vragen zitten er alleen nog maar foto's van Joey in, een nieuwe bonuskaart en vast twee van de 5 verloren bankpasjes nieuw... Ik hoop dat je hem nog terugkrijgt, maar het lijkt me sterk... balen!
Bedankt voor je compliment. Die heeft Yassir van Tante Wilma( schoonzus) gekregen. Hij is van Fisher Price.
@ Saona.. ja je portomonnee kwijtraken is ook een ramp... al die rotpasjes weer vervangen... is ook weer een heel gedoe.... Ik baal ook wel dat ik nu al mijn telefoonnummers kwijt ben... zie die maar weer eens allemaal te verzamelen.. Valentino heeft nu vier grote bulten bij zijn hoektanden.. en een is echt groot.. denk dat die het eerste gaat doorkomen. Valentino kreeg ook achterelkaar zijn tanden, totdat hij er acht had.. met ongeveer 7 maanden.. en nu beginnen de hoeken, maar dat zijn geloof ik de rotste...
Ja al je nummers! Ow dat is ook een ramp, je telefoon kwijt, en al je nummers... want tegenwoordig heb je die nergens anders meer dan in je telefoon Joey heeft nog maar 6 tandjes... en momenteel geen tandjes in zicht... ach ze komen vanzelf wel een keertje Truste... zit elke dag veel te laat nog hier. Moet eerder naar bed, maar dat neem ik me elke dag voor
Morguhh... jeetje...je telefoon kwijt... da's echt niet leuk! en helemaal irri als het ook je huistelefoon gelijk is. Hoop dat ie gauw boven water komt die wagen vind ik mooi! en handiger dan die naast elkaar. Want zoals hier in de winkels zou ik er nooit van m'n leven door de gangetjes heen komen met zo'n brede wagen... dus vanuit dat oogpunt zou ik voor een achter elkaar wagen gaan
Zo wij zijn weer wakker. Vanochtend dacht ik even dat het weer zo'n vroege zou worden want om 6.15 uur begon meneer te jengelen, heeft hij tot 6.45 uur aangehouden. Toen dacht moeders weet je wat ik ga hem de fles geven misschien slaapt hij daarna wel verder (altijd blijven hopen want tot nu toe is het nog nooit gebeurt ) Dus hup uit bed, fles klaar gemaakt, weer naar boven en ...... Ligt meneertje te pitten Om 8 uur werd hij 'pas' weer wakker. Lekker babbelend. Daaraan kun je echt merken dat hij wakker is en niet weer gaat slapen, dan begint hij te babbelen. Net even mijn vader gelukkig gemaakt. Wij hebben binnenkort feest en we hadden hun al gevraagd of ze dan op konden passen. Gisteren even met Jan overlegt en besloten te vragen of Kylian er mocht blijven slapen, zodat wij niet vroeg van het feestje weg hoeven en we allebei de volgende morgen uit kunnen slapen. Ons struikelblok hierin is dus dat mijn ouders allebei aardig slechthorend zijn, dus we sluiten nu onze babyfoon bij hun aan zodat ze het 's nachts naast hun bed kunnen zetten en dan hopelijk de kleine wel kunnen horen. Het leuke was dat mijn moeder nog op 1 oor lag en mijn vader meteen instemde met de kanttekening dat het hem niet kon schelen of mijn moeder het er wel of niet mee eens was . Sinds gisteren gaat Kylian regelmatig op handen en knieën zitten (ook op het laminaat) hij weet alleen nog niet zo goed hoe het verder moet. (hij schommelt dan wel) en laat zich dan weer op zijn buikje vallen om verder te buikschuiven.. Groetjes Anita
De 1e 3mnd zonder hormonen, de 4,5,6e mnd met hormonen, daarna zo wie zo 3x IVF. Ze ziet erg tegen die hormonen op, omdat je daar super shaggie van word.