Oh Mamaantje Valentino ook al aan de gewone melk. Volgens mij is dat mannetje van mij echt uitzondering hij vind zijn flesje nog heel belangrijk hoor. Het is elke keer weer vechten op zijn pufje te geven (krijgt hij voor zijn flesje) hij heeft zijn fles dan namelijk al gezien hihi
Ik vergeet jullie gewoon te vertellen dat gijs nu 4 tandjes tegelijk krijgt aan de bovenkant dus dikke pret bij ons.
Hey Sweetangel waar bist du? even omroepen; Sweetangel melduhhh Nou vanmorgen beetje visite gehad, de rest komt vanavond, vrienden morgenavond. Steven wou niet slapen, dus ben ik maar gaan wandelen, nu slaapt hij lekker in de kinderwagen. Hier is in de buurt een baby geboren; vlinder. Ik vind het niks maar goed. Zo nog ff T.I opnemen, spannend hoor, vanavond die kampvuur beelden... Denk dat alleen Veronique en Frederik als koppel naar huis gaan.
HMMMMMM nee hoor hij zegt echt Mama Bij Kylian komen de twee tanden onderin, bovin in volgens mij ook maar kijken is levensgevaarlijk bij hem, hij hapt overal in Groetjes Anita
Pfff 4 tanden tegelijk bij Sarah en Gijs wat zielig voor die kleintjes ! Taat, hier nog 1 die dol is op de fles ze snakt ernaar om 7 uur in de ochtend en 7 uur in de avond krijgt ze er nog 1 van 200 cc. Ik laat het nog mooi even zo. Ik moest ivm eczeem van Loïs tot 14 maanden doorgaan met de Hypo voeding dus dat doen we dan maar braaf. Fijn dat Valentino de gewone melk wel lust ! Miek, met Loïs is het nog steeds pet, ze heeft nog steeds boven de 38 koorts en wil niets, alleen hangen. Leg dr wel steeds op bed maar dan slaapt ze 20 minuutjes. Vannacht hebben we eigenlijk de hele nacht met haar opgezeten, echt zielig. Zij heeft eerder ook nooit last gehad van de prikjes net als Tijneman en Valentino maar nu is ze er echt goed ziek van. Als ze morgen nog koorts heeft dan bel ik de HA wel even. Ze eet en drinkt nog wel gelukkig. Saona wat is jouw Hyves naam ? Of anders zoek ik je wel ff op via Miekie Heb je al je vingers nog Pluk ?
Gefeliciteerd mensi! Ik ga nu ff teruglezen Zouden jullie voor mij een enquete willen invullen? Wij willen missch een eigen winkeltje openen in babymeubeltjes (goedkope) De plannen zijn bijna rondt.. tis ff afwachten of we meteen met een winkel beginnen of toch via internet MMAaaar sssst he dit is de enquete-> http://www.thesistools.com/so/web/index.php?formID=31132&ln=ned&page=1&uid= [/url]
lindaa lois nog steeds koorts?das niet leuk arm schaap Hopelijk knapt ze snel op.. duurt wel lang of niet?
Morgen is de 3e dag dat ze ziek is en dan moet je bellen als ze 3 dagen koorts hebben. Leuk idee Senna van die meubels en ik zeg niets hoor hahaha :-#
@ Lindaaa.. jeetje Lois heeft het wel goed te pakken zeg van haar prikjes. Als ze maar goed blijft drinken... dat is toch het belangrijkste met koorts. Dat voorspelt niet veel goeds voor maandag , dan moet mijn arme mannetje ook voor zijn 11 maanden prikjes... hopelijk valt het mee... Ik las dat de 14 maanden prikjes nog heftiger kunnen zijn... @ Taatje arme gijs.. vier tegelijk.... Valentino heeft een nieuw woordje.. DICHT...hihih.. klinkt zo grappig.. Ook tante is momenteel favoriet...
Lindaaa is het echt van de prikjes of is ze ziek aan het worden? Wel zielig hoor! Leuk dat valentino al zoveel zegt. Gijs zegt nog steeds niets behalve jajajaja
Arme Loisje. Hopelijk knapt ze gauw op! Gelukkig eet en drinkt ze wel. Beterschap met je kleine meissie. Hier zegt Tijn ook mama en papa, bah, ladidadida enz. Hij is de laatste tijd veel aan het klappen en dansen, erg leuk! Senna, kep de enquete ingevuld, leuk idee hoor! Fijn dat Valentino de melk lekker vindt! Ik heb Saona uitgenodigd voor hyves onder haar eigen naam Anita geloof ik. Ik had ze gevonden bij Sonnie op de hyves. Taat wat ga je strax allemaal leuke dingen doen zeg! Leuk vooruitzicht hoor.
Het is echt van de prikjes want ze heeft alleen koorts en pijn in dr beentjes waar de prikken zijn gezet. Ik weet echt zeker dat het daarvan is. Ze is zo anders dan normaal, echt sneu Het kan zomaar dat het bij de andere kindjes goedgaat hoor met de 11 maanden prikkies, kijk maar naar Tijn ! Loïs zegt mama, papa, opa, vogel, daar en bal. Klap eens in je handjes doet ze en dansen ook. Als ik zeg ga maar liggen gaat ze liggen en als ik zeg ga maar staan gaat ze staan. Net een puppy haha. En als ik vraag waar is je speentje of waar is Elmo of waar is de bal dan pakt ze het