Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedemorgen,

Idd er hoeft niet veel bijgelezen te worden hihihi.
    Yassir ligt lekker in zijn bedje te slapen en mama is bezig met haar verslaving. Me vrindin zou vandaag op bezoek komen vandaag, ik heb haar gisteren afgebeld. Ik heb niet zoveel zin en me hoofd staat nu niet zo naar gezelligheid.

Morgen heb ik verjaardag van nichtje vna me man, dus ff kadootje kopen. Ga mezelf ook verwennen een leuke outfit voor mezelf.hihihi

Linda@ doe rustig aan meid, iedereen heeft zijn ups en downs! By the way je bent een hele goede mama voor Iman dus daar hoef je in iedere geval niet over in te zitten( ik heb hier nl vaker last van :cry: ).

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    regn, regen , regen , blehhhhhhhhhhhhh

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Inderdaad blehhh en koud ook nog. Ik laat mijn bezemsteel lekker binnen vandaag. Ga vanmiddag wel solliciteren, ik zoek iets voor 2 dagen per week en misschien heb ik iets gevonden.

Leuk Hanan, shoppen !

Waar hang je uit Mad ? Ik hoop dat alles goedgaat bij jullie.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier regent en stormt het ook, echt geen weer om op de bezemsteel weg te gaan... Met die regen wordt ie nog zwaar ook :)

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Oh ik heb voor mijn vuur flits een regenhoes gekocht.. errug handig...zo maar eens mijn ketel uitpoetsen :D

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Cool Suus, welke kleur :D

Dank jullie voor jullie knuffels, dames allemaal!
    Heel lief!

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    lin1 doe maar rustig aan! niet teveel gestresst zijn hoor! Knuffel van ons!

Lindaaa waar ga je solliciteren?
    En hoest met lois nu?

Hanan veel plezier met shoppen! is ook belangrijk, jezelf verwennen :D

Pluk dat was vroeg dan vannochtend! pffff!

Taatje wat ben jij ineens actief :D gezellig hoor :)

Verder tnx voor maken van enquete!

En wat kunnen jullie 'kids al veel.. hier alleen als je gaat zingen klap eens in de handjes gaat hij in zijn handjes klappen. hij kan kusje geven, knuffel geven, hij kent zijn naam goed, dus als je roept luca kom eens bij mama komt ie eraan gescheurd, hij weet wat een auto is, als ik zeg auto gaat hij kijken waar ik een auto zie en volgt hij hem helemaal met zijn hoofdje. Hij zegt Mamme & pappe (nog niet echt mama papa) hij kent flesje, dan weet ie dat hij te eten krijgt en begint helemaal te springen dan ;) hij kan dansen (wiebelen) Zijn nijntje knuffel, die kent hij ook goed. hij kan eig best wel veel als ik het zo lees :)

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Net even naar de stad geweest met Gijs, hij had uurtje geslapen dus ik dacht laten we even lekker op stap gaan.

Meteen voor hem een badring gekocht, had er nog steeds een te leen van mijn vriendin, werd nu toch wel tijd om er een te kopen.

Verder heb ik ontdekt dat gijs rijstwafeltjes erg lekker vind, Eindelijk iets wat hij voor tussendoor kan krijgen YEAH.

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    whahaha senna...ik wou al zeggen...dat is toch al een hoop dat hij kan :) leuk he?

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja hier zijn de rijstewafels ook favoriet... van Quinten, maar ook van mij hmmmm

11. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ja indd :)

Oooh hier zijn de rijstewafels dus geen favoriet, hij vind ze niet lekker.. heeft liever een biscuitje.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi hoi,
    Sweetangel hennig an he ;)
    Mad en Saraah zijn spoorloos :confused:
    Maaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaad...........................

Saaaaaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaaaah............................

Heb net maar even een gebakje naar binnen gewerkt, er is nog best veel over, maar vanavond komen er nog vrienden, dus misschien komt het dan op.Straks maar even weer nieuwe hapjes maken..
    Oei oei die Ciska, jammer dat je zo reageerd als je het zelf hebt verknalt.Maar goed dat er ondertiteling onder staat, want ik versta niks van dat taaltje.
    Danny en Rachel gaan als koppel naar huis, ik geloof er niks van..
    Die Rachel had toch een aantal keren gezegd dat ze ermee wou stoppen.
    Die Takis stiekemerd, volgens mij heeft hij die Amina gewoon gepakt, z'n exotisch vrouwtje 8)
    En in het voorstukje voor volgende week, blijkt dus toch dat Fredje en Veronique het uit hebben?
    Komt er nog weer een nieuwe aflevering?, vind het al net zo verslavend als Big Brother, alleen gebeurd hier veel meer :eek: :eek:
    Steven ligt lekker te slapen, het mannetje was zo moe.
    Zo nog even, stijken, stofzuigen en hapjes maken.
    Steven zegt na na en tata, als hij muziek hoort, gaat hij bewegen heel grappig gezicht.Handjes klappen doet hij, soms zwaaien.
    En hij lust ook graag rijstewafeltjes, die bambix koekjes bijt hij te grote stukken af, en gaat dan kokhalzen.
    Oja ik had vanmorgen alle flesjes en lepeltjes uitgekookt,
    had ik ook de bijtring er in gegooid, dacht lekker schoon.
    Nou daar kon die niet goed tegen :(
    Heb dus maar een nieuwe gekocht.
    Hihi heb m'n vakantiegeld ook al 8) 8) 8)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Rijstewafels komen er hier dus niet in, smerige dingen net piepschuim (ook iets waar ik niet tegen kan piepschuim!)

Kylian kan goed overweg met de nijntje koekjes en ook met de liga.

Groetjes Anita

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Heee Taatje!

Gijs dol op rijstewafels hihi! Ook zo fijn om te zien als de ukkie zo smullen van het eten he!

Hier weer ff een tijdje niets laten horen maar alles gaat goed. Ukkie gaat nog steeds als een speer en is hoogstwaarschijnlijk over zijn allergie gegroeit. Volgende maand gaan we met de dietiste allerlei dingetjes uitproberen met melk.

Ben heel erg benieuwd hoe dat verloopt!

Verder doettie van alles, loopt als een gek en staat met losse handen op! Ook doet doelrak pogingen om uit zijn bed te klimmen soms wel erg riskant dus onze ogen zijn constant op hem gericht hihi

Maar hij is nog steeds lekker knuffelig!

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Keejbie wat fijn dat alles goed gaat en dat hij over zijn allergie heen is gegroeid (waarschijnlijk).

HIj is al aan het klimmen, wat gaat dat toch snel he? Gijs is nog steeds bezig met optrekken staan heeft hij nog niet door zonder hulp. Maar het tijgeren vind ik al lastig genoeg alles moet ontdekt worden, vandaag zijn de stopcontacten en stekkers aan de beurt. Gelukkig is alles goed afgedekt maar toch!

Mensi gezellig dat jullie vanavond ook nog visite krijgen en niet te veel snoepen he ;)

Pluk ik ben zelf ook niet dol op rijstwafels maar gijs eet geen liga's koekjes of soepstengels dus ik ben al blij dat hij dit lust het is 's middags z'on ruk naar de avond toe dat ik het fijn vind als hij nog iets tussendoor heeft.

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Stopcontacten idd.. Het is net of ze precies gaan opzoeken wat juist NIET mag!

Vind het ook zo rap gaan hoor! Volgende maand worden ze alweer een jaartje!

En elke dag is het maar weer de vraag wat heeftie nu weer ontdekt?! Zo kun je hem rustig in zijn kamer laten spelen en de volgende dag trekt hij werkelijk alles uit de kasten en uit zijn speelgoeddoos.

Moet wel heel eerlijk zeggen dat het natuurlijk leuk is als je mannetje kan lopen, springen en klimmen.

Maar zou af en toe ook wel willen dattie lekker rustig ligt zoals in de eerste maanden. Hij hangt nu werkelijk overal aan aan me laden, kasten enz.

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Hier ben ik hoor..
    noa is ziek.. en heb dus niet zo'n zin in posten.. sorry dames.!

ooh leuk keejbie dat hij uit zn bed klimpt :)
    en niet om 't een of ander maar tis toch DOERAK , niet doeLrak?.. maakt niet uit ofzo..
    maar dat dacht ik altijd...

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Maakt ook niet uit Saraah.

Ik noem het lekker zoals ik hem wil noemen

En ik vind hem een DOELRAK omdat hij weet wattie wil en in mijn ogen dus een DOEL voor zich heeft ;)

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha... ok

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Arme Noa & Loisje......klein smurfjes...

Deel Deze Pagina