Lin wat wil je graag gaan doen dan? Fijn dat Lois weer beter is. Hopelijk slaapt ze vannacht weer prinsesheerlijk!
Haha Senna vliegles Nee, het is weer iets bij een klantenservice, dat heb ik hiervoor ook altijd gedaan, maar welk bedrijf dat zeg ik maar even niet nog
Ik zie nu pas de foto van de taart van Tijn, Miek, hij is echt gaaf ! Hoelang van tevoren moet je dat bestellen ?
Pff heb niet alles bijgelezen, maar Noa en Loïsje beterschap! Son, je moet niet wegblijven meis.. Ik hoop dat je je bedenkt.. knuff.... Vakantie was leuk! Cyenna heeft ook genoten, heerlijk gezwemmen, gewandeld en geshopt Ze moest alleen in zo'n campingbedje slapen van daar Als ik dat had geweten, had ik die van mezelf wel meegenomen... Maar ze heeft gelukkig wel goed geslapen daar. Succes Linda dinsdag!
He Miran, leuk dat je er weer bent. Leuk gehad dus ! En goed om te weten dat je volgende keer eigen campingbedje kunt meenemen, was dat bedje niet lekker ? Fotooooos willen we ziennn ! Wel jammer van het weer he deze week. Cyenna is de eerstvolgende jarige hier toch ? Spannend Gaat echt snel nu he !
Aaaah jeetje, net heel verhaal getypt, alles weg.. leuk miran.. dat't gezellig was en we willen natuurlijk Foto'ssssssssss met noa is 't nog steeds niet goed... net 38.6 graden... en nu weer wakker denk ook niet dat 't aan de tandjes ligt, want ik ging voelen... en voelde gewoon allemaal zacht. maja,gelukkig gaat het met loisje alweer een stuk beter
Laat me raden Lin, KPN? Hey Miran, leuk dat je er weer bent! Hoe was het daar bij Bartje? Nog naar de dierentuin geweest?
Arme Noa, ik hoop dat ze snel opknapt! Pff Tijn viel net van ons bed af... Kon m net niet tegenhouden... Was even schrikken zeg, hij deed een soort van koprol en knikte met zn nekje wat achterover... Hij heeft zoals ik kan zien verder nix en beweegt zn hoofd goed en hij lag net voor het slapen gaan nog flink te ouwehoeren. Gelukkig kunnen die kleintjes best wat hebben. maar t leek wel eng hoor. Voel me nu even slecht zeg.
o ja die taart, ik geloof dat je hem een week van te voren moet bestellen, maar weet t niet zeker. Heb m online bij de |Hema besteld. Leuk is ie geworden he!
Ohhh arme Tijn, das schrikken Miek ! Gelukkig lijkt alles ok. En ja, waar is iedereen Ik ga zo slapen ik ben zooo moe van de afgelopen 3 gebroken nachten.
Ja zielig he?! En wat een bikkel gelukkig. Ik hoop voor je Lin dat je een rustige nacht tegemoet gaat! Trusten vast! Ik ga zo maar even de lama's kijken..
Idd ff schrikken Miekie! Maar gelukkig heeft ie er niets aan overgehouden! Ze zijn ook zo beweeglijk he nu. Jaa foto's komen eraan, zal ze straks ff op pc zetten.. Eerst ff lama's kijken ook. Supergave taart idd Miekie! Was ie ook lekker hihi? Lin, trusten! Hopelijk heb je vannacht een goeie nacht! Dat bedje daar was idd niet echt veel bijzonders. Matrasje was een dun schuimrubber iets Heb toen nog zo'n matrasje gehaald, kon ze er op 2 slapen. Cyenna had er volgens mij niet echt last van gehad, want ze heeft super geslapen.. Maar naar mijn idee was het echt heel dun 1 zo'n matrasje.. En niet eens dekentjes en lakentjes.. Gelukkig had ik ze voor de zekerheid ook zelf meegenomen... Ze kruipt nu trouwens helemaal goed hihi. En trekt zich overal aan op en als je haar weghaalt bij de bv de tafel, begint ze toch te brullen Haha een echte meid hoor
Haai, schrikken zeg van Tijntje, en voel je maar niet slecht hoor, dat soort dingen gebeuren snel genoeg..maar wel altijd even scary dan he? Heey miran ook weer back in town..leuk gehad dus.. zijn jullie op het park gebleven? of ook nog af en toe weggeweest en zo ja...waarheen...wil allllllessss van je weten, behalve je pincode (heb je pasje namelijk toch niet ) De hema maakt hele leuke taarten..absoluut! voor hoeveel man is die taart? want we hebben hier dan wat dichterbij een vlaaienwinkel en die doet hetzelfde, maar als je voor hetzelfde bedrag bij de hema een grotere taart krijgt, dan is dat natuurlijk idealer. Maar goed...eind van deze maand eerst vien dr verjaardag..en die kiest denk ik weer voor een prinsessentaart. Vorig jaar hadden we zo'n groovytaart van de hema voor haar en een assepoester-vlaai. jeetje wat een taartenLAP is dit geworden hier staat so you wanna be a popstar op..
oh miran heb jij nog die link van waar je de foto op canvas hebt laten maken? die appeltjesfoto van cyenna zie ik nu pas trouwens... erg leuk iemand had trouwens ook eens verteld dat je bij de hema canvas doeken kon kopen om het zelf te printen ofzo? wie o wie? en werd het resultaat mooi?
Bij so you wanna be a popstar... moesten ze alledrie ook een duet zingen... erik hulzenbosch met Maud sascha visser met Sita viktor brand met laura vlasblom. Valt jullie iets op? Alledrie eens meegedaan met Sterren dansen op het ijs ook van gerard joling & nance
Die taart was 16,95 voor 15 personen. En hij smaakte prima! De Lama's was weer erg leuk, heb weer flink gelachen. Ik vind die Jeroen van Koningsbrugge ook erg leuk! So you wanna be a popstar volg ik niet helemaal. Denk dat die Sascha gaat winnen, daar zorgen al sie smssensde meiden wel voor haha.