Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja hahaha dat denk ik ook wel! gekke gillende grietjes hihi

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Nou fijne avond verderssss.

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    jij ook miek

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Miekie@ wat jij vandaag had met Tijn, dat ie van je bed af viel. Had ik dus vorige week en ook ik voelde me K!@#$%&^*T . Heel begrijpelijk dus dat je zo voelt.

Miran@ wat fijn dat je het in iedere geval leuk hebt gehad. Goed dat je het zegt als ik ook een keer ga neem ik yassirs campingbedje mee en lakens en dekentje.

Saar@ Hopen dat ze gauw opknapt, toen Yassir laatste keer zo hoge koorts had gaf ik hem steeds water. Dit vond hij lekker en nat washandje op zijn voorhoofdje. Zo ging zijn hoge tempratuur omlaag. Misschien is het een tip.

Lindaa@ ik heb naast mijn studie 3 jr bij callcenter gewerkt. Het verdiende als studente onwijs goed.

Oh ja ik kreeg reclame van ECI(heb ik dus op de callcenter gewerkt bij klantenservice) met aanbiedingen en allerlei leuke dingen voor Yassir.
    Wat ik heel goed van mezelf vind is dat ik de verleiding kon weerstaan.Ik ben niet lid geworden hihihihi.

Oh ik reed vandaag langs Ballorig in Houten moest gelijk aan de meeting denken. Ik woon er echt heel vlakbij, ik denk dat het een idee is om een keer met Yassir er heen te gaan.

Dat was het.

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hele mooie fotoos miran...

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Idd ik heb het al eerder een keer gezegd Cyenna heeft hele mooie ogen.
    Waar is foto van papa en mama? :D

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heb vanavond bij de prenatal zo'n tuitbeker antilek uit de reclamefolder gehaald... ga er morgen nog twee halen... dacht dat het een harde tuit was met zo'n antilek dingetje erin, maar is dus een flexibele speen in tuitbeker vorm die als je hem in je mond doet opengaat en uit je mond dan weer dicht is....ideaal en heel hard zuigen hoeft niet zoals bij sommige anderen, dus ik koop morgen even 2 erbij.

morgenochtend naar het zwembad..vien moet voortaan op zaterdagochtend. Wel leuk want dan kan papa mee

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    @ hanan : yassir nog last gehad van het proefprikken?

10. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Miekie.. ja die kleintjes kunnen je af en toe behoorlijk laten schrikken, meestal gaat het net goed. Maar ik had vorige week ook een misser... waardoor Valentino keihard met zijn hoofd op het randje van de douchekabine viel. Je ziet het nu nog een beetje. Ik was gewoon misselijk van ellende...

@ Miran.. fijn dat het leuk was.. mooie foto's ook...
    En kruipen ook goed nou.... Valentino kan ook sinds vorige week kruipen op zijn knietjes.. maar gaat toch liever buikschuiven.

@Suus... drinkt Mr. Q wel uit die tuitbeker ?
    Valentino die doet het echt niet... heb er al 5 verschillende aangeschaft... en hij verrot het gewoon...

@ Saraah... beterschap voor Noa...
    Probeer haar veel te laten drinken he...

@ Lin.... dikke knuffel... en hopelijk gaat het snel beter.

@ Lin... gelukkig knapt lois al op.... dikke knuff voor haar.

@ Hanan.. ja als ik er zo dichtbij zou wonen.. zou ik er zeker heen gaan.
    Ze hebben een hele leuke hoek voor de kleintjes... en daar kunnen ze lekker uit de voeten zonder zich pijn te doen.

11. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik weet niet wat er in lucht hangt... maar het was hier altijd zo gezellig en nu blijven er mensen weg.. of voelen zich aangevallen...
    WHAT's UP LADIESS>....

Hoop dat het gewoon gezellig blijft.. vind het uitwisselen van ervaringen altijd erg leuk.. en kijk uit naar de berichtjes...

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai mamaantje...ik weet het nog niet...morgenochend gelijk proberen. een gewone met harde tuit wil hij niet, maar deze voelt aan als een speen...maar morgen weet ik meer :)

13. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik had er ook zo een van Nuby.. maar zelfs die moet meneertje niet...
    Hij vind een gewone beker veel interessanter... ben nu aan het oefenen met een difrax speciale kinder beker....
    Maar hij wil het liefst de fles...hhihihi

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    misschien slaat hij de tuit wel over... U never know

15. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ja.. zou me niets verbazen.
    Maar mama vindt de tuit toch wel handig.. ivm met lekken enzo..
    Je hebt van difrax handige bekers... speciaal voor kleintjes..
    Zit een uitsparing in voor hun neusjes...

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heey klinkt handig...al die dingen moet ik ook echt weer inkomen joh... dus weer helemaal orienteren wat er op de markt is

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou ik ga maar eens slapen.... is al laat

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Zo hier ben ik weer even midden in de nacht.

Wat is hier weer allemaal aan de hand zeg?
    Keejbie komt even binnenvallen met een hoop verwijten. Heerlijk gezellig hoor! :(
    Dus Suus, jij niet meer zoveel reageren, vind Keejbie niets, en Sarah wij weten niet waar we over praten want wij weten niet hoe het hier eerst aan toe ging (volgens mij zijn wij hier de laatste maanden vaker dan Keejbie maar ok).
    En Suus, voel je je ook alleen? Arme meid :D

En Mamaantje, ik vind het ook jammer dat er mensen weg blijven! Maar ik vind wegblijven als reactie erg overdreven. Er was een tijd toen konden we alles zeggen in t topic en werd het gewoon besproken of uitgesproken, maar ja...

Zo nu de leuke dingen ;)

Miran: waanzinnige mooie foto die 2e! Die OGEN! :D

Saar: veel beterschap met Noa, had ik niet eens gezegd aan de telefoon :oops:

En dat was het dan weer even voor vandaag, want ik weet de rest niet meer haha...

Hier nog altijd niet zo lekker, nog altijd stress. Sorry dat ik er zo weinig ben!

Slaap lekker iedereen!

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere

whahahahahahaha Ja lin... het is hier eenzaam aan de top 8) :) Dus ik zal even opschuiven... :D

neeeee he...lig ik nou nog niet in bed ... HUP nu naar bedje toe, want moet er morgen vroeg uit voor het zwembad. truste!

20. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hai,

meiden ik zal dan ook maar ff reageren op al het gezeur hier;
    ik trek dat momenteel ff niet! heb zelf een stervend familie lid en zelf zit ik ook niet lekker in m vel, dan kom ik hier en iedere keer is er wel wat en zit t topic vol verwijten of beschuldigingen heb wel belangrijkere dingen aan m hoofd.
    En als mensen op elkaar reageren met negatieve feedback of commentaar met lachende smilies of knipogen denk ik ook bij mezelf :rolleyes: wees nou gewoon eens duidelijk.
    Kortweg, daar kom ik hier niet voor!

En jou begrijp ik ook niet hoor Keejbie, wees nou eens een keer duidelijk of zoek het uit met de gene met wie jij een probleem hebt want het begint best wel irritant te worden dat je hier iedere keer negatief komt binnenvallen.
    En dan ' beschuldig' je Sarah van het feit een juli mama te zijn maar zelf ben je een juni mama en ik heb altijd met dit topic ook mee gelezen en weet hoe jij gesteund bent in jou moeijke periodes door de juni mama`s en dit gedrag van jou krijgen ze er voor terug? Ik zou niet eens meer met jou willen praten!

Suus, gaaf die tuitbekers, wij gaan vandaag ook even naar Prenetal ga ik ook ff kijken!

Miran super gave foto`s van je mooie meisje! hebben jullie zlef 3 honden? leuke combi :D

Lin suc6 met solliciteren meid!

Lin, whats up girl? knuffie van ons

Saar beterschap met Noa

Deel Deze Pagina