good morning.. Wow mad.... Mooi gesrpoken zeg..! en groot gelijk heb je. hoe gaat 't verder met je, want dat heb je niet gepost... (K) @ suus, die tuitbeker heb ik ook, eigenlijk nooit geprobeerd... want ze drinkt opeens uit haar flesje nu... En mamaantje.. dat begin bekertje heb ik ook voor noa, al heel lang eigenlijk, maar die had ik omdat ze sap of water nergens uit wilde drinken, behalve uit een beker... (moet ik wel vasthouden, erg irritant dus) maar op zich wel goed.. dat ze dat zo wilde.. maar nu doet ze dus wel flesje das voor mij een hele opluchting maar dat bekertje op zich is heel handig en goed, omdat idd dat neusje lekker open in de lucht is.. en ze dus gewoon lekker kunnen ademen. @ miran... mooie foto's jeetje ikw ist niet dat je zoveel honden had leuk hoor ! en als je de andere foto's hebt... weer ff posten he( ok niet alle 200 anders ben je zolang bezig ) met noa gaat 't nog steeds niet zo lekker... maja, ik ga zo lessen, dus noa gaat bij mn mams... vind 't dan wel weer zielig... maja tis ff niet anders..anders komt 't er nooit van.
Mad, veel sterkte meis. Ik snap dat je dan helemaal geen zin heb in gezeur. Een forum is er gewoon om met elkaar te delen en als je ergens niet mee eens bent moet je dat gewoon kunnen zeggen zonder meteen negatief te gaan doen. Keejbie, ik vind jou manier van posten (de laatste keren) enorm arrogant overkomen, en dat je je zo aangevallen voelt door Saraah slaat echt nergens op!
Goedemorgen! Neeee, die honden zijn gelukkig niet van mij Vindt ze hartstikke lief en leuk, maar niet bij mij thuis (wij hebben 5 katten ) Jack russel is van m'n schoonouders en de 2 rottweilers van m'n schoonzus en zwager Mad, ook dikke knuffel voor jou! En je hebt helemaal gelijk. Hoe gaat het met Evi? Al wat beter? Ik ga me ff met Cyenna bezig houden
jeetje zoveel weer bijgeschreven... Miran welkom back en leuke foto´s! Beterschap voor de ziekjes onder ons.. knuffel.. Lindaa, leuke kadoo´s gekregen en hoe is het met Lois, al beterder geloof ik he, ik moet maandag met Alyssa en hoop [-o< echt dat ze er niet te ziek van wordt, ze moet gelijk die dinsdag naar het kinderdagverblijf.. , moet dan weer voor 3 dagen en vind het echt helemaal niks, vooral als me meisje dan ziek is, maar nog ff duimen.. Verder ben ik nog steeds een zeef en heb ff geen idee meer wie wat heeft geschreven.. En ff over het gezellige hier... ja toch!?, we zijn hier zelfs met nog meer mama´s dan in het begin! Dus hoe meer hoe beter, dus Sonnie kom gezellig weer kletsen! Leuk zeg om te lezen wat onze ukkies alweer allemaal kunnen, vind het zo lief.. Alyssa die zegt momenteel niet veel, maar ze heeft wel al mama, papa, oma en bah gezegd, maar lijkt wel of ze haar eigen taaltje heeft nu. Verder vind ze staan geweldig en optrekken en ze klapt in haar handjes en luistert goed naar haar naam als ik haar roep komt ze (niet altijd hoor ) en ze wijst al overal naar als ze iets wil, mis alleen het woordje die erbij, dus die zeg ik er dan maar bij.. Hmm nog precies 1 maandje dan wordt Alyssa 1 jaar! En die hema taart ziet er wel erg lekker uit, dus hier ook maar een hema taart! Iemand nog leuke plannen voor dit regenachtige weekend?
Goedemorgen, Jeetje Mad volgens mij heb ik iets gemist. Wie is er overleden? Toch niet je schoonmoeder . In iedere geval gecondoleerd. PFFF weet ff niet meer te zeggen. Ben gewoon down. Saar@ hoe is het nu met Noa? Lindaa@ hoe is het met Lois? Lin@ sterkte meid! Ik moet zo naar die verjaardag, heb daar eigenlijk ook niet zoveelzin in. Leuk voor Yassir dus daar doen we het voor. Moet gaan wat ik moet nog helemaal naar Eindhoven rijden DOOEGGG!
Hmm op het geharrewar, de verwijten e.d ga ik niet in want ik heb geen flauw idee waar het over gaat. Kylian heeft nu 1 tuitbeker van de avent (anti-lek) en daar drinkt hij zijn sapje uit. Tenzij wij weggaan dan is de fles wat makkelijker. Op zich gaat het goed al laat hij wel wat meer uit zijn mondje lopen zo af en toe. Hij heeft ook hele goedkopen bekers zonder anti lek en daar krijgt hij zijn yoghurt uit en dit gaat bijzonder goed. Mad, groot gelijk hoor meid, hier komen is voor mij ook even een vorm van ontspanning. Als je dan thuis zit wachtend op wat er allemaal komen gaat en je logt in en het is hier ook alleen maar stress, daar zit je echt niet op te wachten. Kylian heeft een nieuwe hobby, naar de computer buikschuiven en proberen het uit te drukken. Ga hem zo maar even wat fruit naar binnen schuiven. Vanmorgen heeft hij tot 8 uur doorgeslapen dus het lijkt erop dat een extra schepje fantomalt echt nodig is op dit moment. Vanmiddag gaan we naar mijn ouders toe voor moederdag en morgen naar mijn schoonmoeder (we blijven daar ook eten dus ik heb morgen een lekkere luie dag). Groetjes Anita
Oh ja morgen moederdag... ben helemaal alleen met de kids.. en ik heb op 13 mei mijn man leren kennen en hij is er dus niet.. Ga s´middags wel naar mijn moeder, dus toch nog iets doen..
Dit is trouwens wel een goed idee! Heb namelijk ook es een tuitbeker gekocht, geen antilek en vind het een drama, alles zit dr onder, maar tis een idee om er yoghurt in te doen! Heb zelf een anti-lek van difrax, vind het niet de meest ideale beker moet ik zeggen, ze moeten er zo hard aan zuigen om er wat uit te krijgen.
Ga weer... dr is ook niemand meer denk ik.! Alyssa wordt ook wakker..dusss.. fijn weekend en een hele fijne (eerste) moederdag! doeiiiiiiiiii
goedemorgen! zijn net naar het zwembad geweest, en nu weer thuis. Vanmiddag nog geen idee wat we gaan doen, maar het weertje is ook niet echt uitnodigend. @ Mad: sterkte thuis! @ iedereen: Ook ik wil nog wel even wat kwijt. Eerst even over mezelf ( egoooo he haha) Ik weet dat ik mijn hart op mijn tong draag ( tenminste als dat betekent dat ik eigenlijk gewoon meestal zeg wat ik denk) En als iemand mij op iets aanspreekt, dan reageer ik er ook wel op, maar dat zou toch gewoon moeten kunnen? Je kan toch gewoon samen over dingen praten en het ook eens niet met elkaar eens zijn zonder dat er dan meteen mensen wegblijven of mensen gekwetst zijn. Iedereen heeft een eigen mening. De 1 houdt dat voor zich de ander kiest ervoor zijn mening te delen, maar dat geeft niet de garantie dat je dan geen tegenreactie krijgt. Dat is niet erg, want een discussie hoeft zelfs dan ook echt niet rot te eindigen. Maar bijvoorbeeld zoals gistermiddag. Ik bemoeide me er niet mee, heb gewoon over andere dingen gepraat en nog komen er verwijten met mijn naam erbij. En idd zoals Mad ongeveer zegt en zoals ik al eens eerder zei: smilies verhullen echt de ondertoon in een tekst niet, dus dan kun je net zo goed gewoon zeggen wat je bedoelt. @ keejbie...jij en ik gaan niet samen! dat weten we allebei! Daar hoeven we niet moeilijk over te doen. Dus het tekstje van jou gisteren laat ik verder voor wat het is. Geen zin in. @ Eliesja nog even... ik hoop dat je toch nog een hele fijne moederdag hebt morgen... @ allemaal weer (hihi er schiet me steeds iets te binnen) JULLIE OOK ALLEMAAL EEN HELE FIJNE MOEDERDAG! Vien heeft iets op school gemaakt, maar aangezien ik zo braaf ben om niet te vragen: "viennnn wat is het NIET?" ( hihi werkt altijd 0 .. weet ik het dus nog niet. Ook vast een tip voor later met verstoppertje.. als het te lang duurt en je hebt geen zin meer..gewoon roepen. WAAR ZIT JE NIET? dan komt onder de tafel vandaan: "ik zit niet onder de tafelllll "
Mijn god wat een lap Suus, niet doorheen te komen ! Haha. Maar even serieus nu, ik snap helemaal wat je bedoelt. Jij bent direct ja maar ik vind het juist fijn als mensen direct zijn, dat weet je wat je aan ze hebt. Helemaal niets mis mee dus. En met een discussie ook niet. Ik snap ook het gezeur van de afgelopen week niet, mensen voelen zich veel te snel aangevallen. Erg jammer. Ik ga er nu ook geen woorden meer aan verspillen. Ik vind het hier nog steeds gezellig en ik hoop dat dat zo blijft Mad, je hebt inderdaad niet geschreven hoe het met je is en met Evi, ik hoop dat jullie weer van het gesnotter enzo af zijn ! Sterkte met de situatie thuis en met je schoonmoeder. Eliesja, das balen zeg dat je manloos bent op mama dag Ik hoop ook dat Alyssa geen last heeft van de prikken. Loïs dronk ook nooit uit tuitbekers en antilek bekers maar ik heb nu eentje van Nuby en die gaat goed, hij ziet er hetzelfde uit als die jij op het plaatje liet zien Suus. Volgens mij heeft Noa die ook. Hier gaat het weer prima met Loïs, koorts is weg Gave foto´s Miran Linnn sterkte en als er iets is ... dan hoor ik het he !
pff ik ben even een halve dag weg en er is meteen een hele hoop gezeur geweest! Voor de dames die negatief zijn: als het je niet zint dan blijf je idd maar gewoon weg! Dit moet gewoon een topic zijn en blijven waarin we alles met elkaar kunnen delen. Dus ook elkaars meningen respecteren! En niet hier komen binnenvallen en meteen mensen gaan aanvallen. Normaal gesproken reageer ik hier niet op maar nu is het toch echt nodig. Keejbie ik vind het jammer dat jij Saraah hierop aanvalt ! Als er iemand altijd vriendelijk is Ik persoonlijk vind dat dit topic altijd heel gezellig is geweest en ik hoop ook dat deze zo kan blijven.
ZO dat moest ik even kwijt. Mad een dikke knuffel van mij en Gijsje Alle zieke kindjes ook een dikke knuffel
Net weer de boodschappen gedaan...en nu ligt alyssa weer heerlijk op 1 oor! ff rust, alleen is mijn oudste beetje aandacht vragend op het moment. We hebben maar net paaskoekjes versierd... eh ja je leest het goed paaskoekjes, was ik met pasen vergeten te versieren en natuurlijk op te eten, dus vandaar nu maar om de tijd een beetje te doden..
Dank je wel Eliesja! Nou Gijs heeft echt heel veel last van zijn tandjes echt krijsen gaat hij ervan. Heb hem net maar even een zetpilletje gegeven zodat hij even kan slapen. Vanmiddag hebben we een feestje dus dan is het wel fijn als hij dan vrolijk is. Vannacht is mijn man een beetje ziek geworden met als gevolg dat hij het bed heeft onder gepoept ja jullie lezen het goed. Het kwam zo snel dat hij niet meer op tijd was. Dus midden in de nacht ons bed verschoont was gedraaid! ik heb gelukkig nog van die matjes die je normaal onder je laken legt bij een bevalling die heeft hij onder zijn kont gehad voor de rest van de nacht en hij heeft op een los matras mogen slapen zodat ons bed schoon zou blijven hihi. Gelukkig gaat het met hem nu een stuk beter, maar hij voelde zich er echt heel rot over vanmorgen, tja hij kan er ook niets aan doen!
Och das ook wat Taatje. Nou beterschap dan maar! Wat een geluk dat je nog van die matjes hebt! Miran, leuke foto's! Ben je nog naar Slagharen en de dierentuin geweest? Mad veel sterkte meid! Ik snap dat je dan geen zin hebt in geouwehoer... Ik hoop dat het verder een beetje goed met je gaat. Beterschap voor de kleine Noa! Arme Eliesja, morgen helemaal alleen... Jammer dat je man er niet is! Fijn dat het met Lois weer beter gaat. Hopelijk hebben de rest van de kleintjes strax geen last met die prikjes. Mn vriend kwam net thuis met een bos rozen en morgen gaat hij voor me koken (hmmmlekker biefstuk!). Zo ik ga nu echt maar even wat doen hier...
Whahaha paaskoekjes... die hadden we toen ook..die zijn lekkerrrrrrrrrrr hmmmmm goed plan van je hihi zijn gewoon uh lentekoekjes nu @ taatje.. wat erg voor je man zeg! kan me voorstellen dat ie zich dan even rot eronder voelt, terwijl hij er echt niks aan kan doen natuurlijk. Lief dat je hem dan zo goed verzorgt. En hoop dat jouw kleine meneer en je grote meneer dat feestje vanmiddag dan wel een beetje trekken... ik wil ook een feestje... ik ga gewoon iets verzinnen ..een goede reden..en daar dan een feestje voor vieren vanavond... hmm even nadenken wat ik dan maar eens ga vieren.