Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Wat lief Miekie een bos rozen en koken!

Ik krijg een mooie tekening van Gijs, althans ik verwacht dat hij mooi is hihi

Ik ga me ook maar eens gereed maken voor vertrek.

Fijne avond allemaal en een leuke moederdag!

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Zeker lief die rozen... en ook nog eens lekker voor je koken. Genieten dan maar!

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jeetje taatje, wat een gedoe midden in de nacht.. beterschap voor je man!

Oh das lekker miekie, hmm biefstukkie! Ik eet lekker bij mijn moeder, kroten met spek. hihi

Wij hebben vorige week zondag een beetje moederdag gevierd, ontbijtje gehad en 2 cadeautjes en s´middags was ik alweer aan de schoonmaak en het zelf s´avonds gekookt. :rolleyes: ;)

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja suus gebombadeert tot lentekoekjes en of ze nog te narsen zijn dat ondervind ik straks bij een mokkie thee, ben benieuwd of die smarties en kraaltjes me tanden en kiezen niet verknallen! :( ;)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Veel plezier taatje en hopen dat Gijs het ook naar zijn zin heeft!

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    :D dan zijn het toch wel andere... ik had hagelslag enzo erbij zitten.. maar wel lekker met smartiessss hebbuhhhhh
    wat zijn kroten eigenlijk?

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik zat zomaar weer es te neuzen door het forum en ik kwam weer es ff op het topic-je van Buikfoto´s... :rolleyes: hmm en dan ergens bij pagina 37/38/39.... daar waren wij (althans heb tinus gezien en saraah) met onze dikke buiken, 32 weken was ik toen, :( weet niet mis het dan toch wel weer...
    Afgelopen weekend hadden we het er weer eens over of we mischien nog wel een derde kindje zouden willen... denk niet dat het er nog van gaat komen, mijn man zou nog wel willen, maar als hij mij nu ziet, met hoe het met me gaat dan wil hij me dat niet aan doen..
    Maar ontneem ik hem dan niet nog een kindje? Vind het best moeilijk.. :(

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ha ha mischien is dat wel een woord wat uit het boerendurp komt hihi,

maar dat zijn bietjes..

Mirannn jij ken het wel toch?

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oooooh bietjes ...dat was echt het laatste waar ik aan zou denken... dat had ik echt nooit geraden :)

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    had er ook nog nooit van gehoord van kroten, haha. O dus je had vorige week al ontbijt en kadootjes gehad, gelukkig maar.

Taat veel plezier vanmiddag!

Suus heb je al wat verzonnen?
    De bijnamoederdagfeessie...of een hopenopmooiweerfeessie.

Ja lastig Eliesja om dat te beslissen.
    Maar t moet natuurlijk wel te doen zijn.

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Je kon die koeken bij appie halen, had met de kerst ook een kerstboom, je hebt 2 verschillende en mischien had jij die andere wel..

bakkie thee moet maar ff wachten kan namelijk niet wachten .. :oops:

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    tjah ontnemen.... nee denk ik niet... moet van allebei de kanten komen. en wie weet bedenk je je nog en zo niet, dan hebben jullie toch al twee leuke kids nu.

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    haha ik dacht al aan schilpad is nl schildkrote in het duits! ! hahaha grappig!

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja die van mij waren ook van de appie...

nee miek haha ik ben druk aan het bedenken, want het moet zo'n strak idee zijn dat het wel een afhaalchineesje waard is... probeer ik dan ;)

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ik zal me weer even nuttig maken en weer even een doos inpakken met troepjes.

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    aha lekker hoor chinees!

doe je best dan maar zou ik zeggen haha!

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    gatverdamme...schildpaddensoep ofzo hihi ik dacht aan een soort bij elkaar gekneede havermoutdingen.. en wat ook een optie was, is dat wat ze altijd in de pan maken met rozijnen...vergeet de naam er altijd van. Lust het dan ook niet

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    inpakken....NATUURLIJK,....jij pakt al in voor de verhuizing

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja das waar je moet er idd samen achter staan..

en k wil wel... maar ben er gewoon nog niet aan toe en weet ook niet of het wel gebeurt..

En wil gewoon ook niet te lang ermee wachten, het is wel fijn dat de oudste min of meer zelfstandig is en ik alle tijd aan alyssa kan geven, maar wil gewoon straks niet weer 4 jaar in de luiers zitten. Mischien praat ik onzin, maar ervaar dit zo zelf, maar ik ben gewoon de jongste niet meer en ik ervaar het nu als best zwaar, vergeleken met de oudste en toen stond ik er zelfs alleen voor!

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Tis dan nog wel 7 weken, maar als ik nu alvast wat kan inpakken kan ik dat nog lekker op mn dooie gemakkie doen.

Heb nu al een doos vol met mappen en foto's, een doos vol met cd's, een doos vol met boeken en al een doos vol met accesoires van boven enzo.

Geeft alvast wat ruimte.

Deel Deze Pagina