zoo daar ben ik weer eens naar een paar hele drukke dagen! ik zal zo eens terug lezen want volgens mij mis ik een heleboel! Hier gaat het momenteel goed! we hebben de tweelingwagen besteld! dus die zal aankomende week komen vind em echt super mooi! dus dames die hebben geholpen met zoeken heel erg bedankt verder is Juliën goed opgeknapt want hij kon zn zus vanmorgen alweer met een vrachtwagen voor het hoofd slaan echte broeder en zuster liefde Benthe komt goed aan! en doet het momenteel heel erg goed! En morgen is het alweer moederdag! doen jullie nog iets speciaals ivbm jullie kleintjes? de eerste moederdag? ik ben echt inspiratie loos ,, voel me de laatste dagen echt leeg ben dood moe ,,,
Ik rook em hier Suus ! Wij zijn net ook nog even snel de stad in gerend want we moesten nog 2 moederdagkadootjes en 2 verjaardagskadootjes Maar het is gelukt ! Zelf zag ik nog een leuke lichtroze bikini met strasssteentjes bij H&M en een roze bloesje, dus dat heb ik ook maar meegenomen. Ik wist wel dat kroten waren trouwens haha is wel ouderwets woord volgens mij. Hier een straat verderop is een winkel met design spulletjes en ze zochten iemand voor 3 dagen stond er op de deur. Heb ik even gevraagd binnen, is het voor donderdag, zaterdag en zondag. Dat vind ik op zich niet erg maar dan heb je nooit meer weekend. Dus dat doen we maar niet. Oh ja Suus dat bedrijf waar ik gisteren was daar mocht ik gelijk beginnen maar het verdient echt zooo slecht. Ik heb beetje uitgerekend wat het oplevert en je komt op 5 euro bruto per uur hahaha nou ik had vroeger toen ik bollen pelde nog meer Miek, leuk hoor binnenkort verhuizen, jij gaat zooooveel ruimte krijgen daar en het huis is zo mooi ! Jij kunt op voor nog 3 Tijntjes erbij Wat naar voor je man Taat, is ie nu weer ok ? En hoe is het nu met Gijs heeft ie nog een beetje geslapen ?
Halloooo, Was wel leuk geweest Lin zo dichtbij en leuke designspulletjes. Idd wel jammer dat je vast zit aan die dagen in het weekend. Dan had ik t ook niet gedaan. Op zn tijd moet er ook nog gestapt worden, haha! Kalm aan Annemarie! Fijn dat Julien weer helemaal is opgeknapt, voor jamelle misschien weer wat minder haha. Welke heb je nu precies besteld dan? Die achter elkaar? Nou Eliesja was jij nog net op tijd!
O nog goed nieuws over die vriend van ons. Hij heeft een geslaagde operatie aan zn rug gehad. Hij kan beide handen en voeten bewegen. Ook kneep hij in de hand vd arts toen die hem vroeg of hij hem kon horen. Ze laten hem vandaag of morgen bijkomen. Erg goed nieuws dus! ! Enneh geen 3 Tijntjes erbij hoor, haha. Nog een broertje of zusje later en dan vinden we het wel mooi genoeg.
oh lindaa dus jij kent het woord ook..hihi.. Dus je heb jezelf ook weer lekker verwend! Alyssa heeft vandaag ook al 3 keer gepoept en stinken niet normaal, maar nu weet ik waarom, ze heeft gister weer es keer bruine bonen gegeten..hihi.. Tis ook wel een hele verandering nu ze (bijna) met de pot meeeten, tis gewoon pure stront nu.. #-o ga zo kiphamrolletjes eten...jullie? Vast al gegeten, maar wat?
3 dagen is ook best veel om te werken en dan vooral in het weekend das helemaal minder.. Hopen dat die andere solicitatie goed uitpakt lin. ga ff eten... eet smakelijk (als je nog moet eten!)
We moeten nog eten. Mn vriend is aan het beunen en komt dan later thuis. Dus strax lekker spaghetti eten. Tijn heeft al gegeten. Begin nu wel trek te krijgen dus hij mag van mij wel opschieten.
hmm ook lekker spagetti! Zo hier zit het er weer in, hmm was weer heerlijk! Alyssa slaapt al weer een tijdje, dus ook lekker rustig gegeten.
Owwwwwww meiden ik heb even twee dagen geen internet gehad (lag er ineens uit ) maar ik kan jullie niet bijhouden dan hoor, ik weet niet eens tot welke pagina ik terug moet om weer bij te kunnen lezen Afijn, hij doet het weer. Trouwens, vlak voor mijn internet eruit klapte had ik ineens een aantal dames op hyves erbij ... Hoe zijn jullie daar nou zo makkelijk en snel aan gekomen allemaal? Wel gezellie Ik ga weer even, Joey zit met zijn zus in bad
Zo wij zijn vandaag al langs mijn ouders geweest op de jachthaven, heel veel aandacht dus voor Kylian. Dit is dus ons (groot)moederdag cadeau en die werd trots even aan iedereen geshowed Ook kreeg ik nog een moederdag cadeau omdat het mijn eerste moederdag is. Een kleine koelbox die tussen de achterbank en de voorste stoel past zodat we, als we een dagje weg gaan, de flesjes van Kylian koel kunnen houden. Ook heeft mijn vader ons een aanbod gedaan waarvan we eigenlijk niet goed weten of we het moeten doen of niet. Hij wil voor ons een bootje kopen, waarop we ook kunnen slapen met ons drieën. Aan de ene kant lijkt het ons helemaal te gek gaaf, vooral ook voor Kylian. Ik heb in mijn jeugd hele vakantie's op de boot door gebracht en ik vond het altijd fantastisch. Maar kun je zo'n cadeau wel aannemen. Laten we eerlijk zijn het is behoorlijk groot. Kortom we staan hier even nog in 2 strijd. HELP ! Groetjes Anita
Nou beter saona dat je er weer bent en dat internet het weer doet! Jee Pluk dat is inderdaad een enorm kado, mijn moeder zegt altijd, geen nee zeggen joh! Mijn moeder is ook vrij geverig, heb es een keer een auto gekregen, een tweedehandsje welluswaar, maar toch. Maar moet zeggen het blijft moeilijk heur...
Hoi hoi hier ben ik weer en de rust is hier weer redelijk teruggekeerd gelukkig! Mad, je hebt het heel mooi gezegd, en ik ben het er helemaal mee eens. Dikke knuffel! Voor de rest weet ik t allemaal niet meer, want het was weer een boel dames! Maaaaar ik ben in elk geval weer terug
Ja Ja... en ik wou iedereen hier nog even bedanken voor jullie knuffels enz... Heel lief! En ik had het ook even nodig... Maar het is nu weer rustig... Hopelijk voor heel lang!