Miekie fijn dat het weer goed gaat met tijn! Lin, das indd weinig verdienen.. das toch nog minder dan het minimum? had ik iig ook niet gedaan. Anita (pluk) ik zou het aannemen.. (niet alleen omdat het natuurlijk zo'n mooi kado is ) Maar ik zie het ook bij mijn oma, dat mens is schatrijk en ( kweet natuurlijk niet hoe dat met jou ouder zit maar die zullen het wel kunnen betalen anders geven ze het niet neem ik aan?) en die heeft er zoveel plezier van om iedereen te verwennen.. wij zeggen ook telkens, doe er zelf wat leuks mee, maar ze geeft het liever weg.. zo gaat dat vaak met "oudere" mensen, die doen het goed om hun kids te zien genieten.. ik denk dat wij later missch ook wel zo zijn
Goodmurning... Ik heb ook de groeten terug niet gezien... Kijk nu altijd cold case op net 5, maar was alweer in slaap gevallen tussendoor Iman slaapt nu gelukkig standaard tot tussen 8 en half 10, dus geen fles meer om 6 uur Nu had ik een vraagje. Er zou dan 1 fles komen te vervallen. Ze zou dan komen op 2 x 180 cc, fruithap, groentehap. Maar ik ben bang dat dit in Iman's geval veel te weinig is (vanwege dat ze sowieso geen andere bijvoeding krijgt en ook maar erg weinig aankomt). Ik heb net al geprobeerd 210 cc in de fles te doen, maar dat krijgt ze niet op. Dus HELP! haha... Hoeveel flessen krijgen jullie beebs eigenlijk nog? 2 of 3? O ja, fijne moederdag allemaal! Hier thuis doen we er niet aan, en bij mijn moeder eigenlijk ook niet (commercieel). Het is wel leuk als je iets leuks zelfgemaakt krijgt vind ik. Dus ik denk dat Suus dit jaar de enige gelukkige is hier Maar ik had voor mijzelf en mijn moeder wel een fotoboekje laten maken, gewoon vd leuk. Is niet op tijd binnen GRRR... Straks wel even langs bij mijn moeder. Ze smste dat ze aardbeientaart heeft mjam mjam (goed voor DE rol Lin ) Doeiii
Dat hoort zo dan blijft het soortelijk gewicht van de aarde gelijk. Ik heb vanmorgen Euphoria gekregen van Calvin Klein van mijn mannen. Lekkeer met bodylotion erbij dus moeder kan weer lekker geuren. Om eerlijk te zijn weet ik niet wat de financiele status van mijn ouders is. Ik weet wel dat ze al heel lang aan het sparen zijn voor een vakantiehuisje en ik krijg nu het vermoeden dat dit dus eigenlijk voor een bootje voor ons was. Ik ben er al helemaal voor maar Jan twijvelt nog, hij gaf trouwens (voor het eerst in 18 jaar) toe dat hij hier erg onzeker van wordt. Hij is nu al een stuk fietsen dus hij zal zijn gedachten wel even op een rijtje aan het zetten zijn, want er zit natuurlijk ook een stuk onderhoud aan wat je ook niet moet vergeten. Maar wij zijn altijd zo voorzichtig, altijd afwegen en bij twijfel dan toch maar niet doen, eigenlijk nooit in het diepe springen en nu heb ik echt zoiets van Springen en we zien wel waar het schip strandt. Kylian kwam gisteren trouwens maar moeilijk in slaap dus is zag al een gebroken nacht in het verschiet liggen. Tegen 22.30 uur sliep hij dan eindelijk toch en vanmorgen haalde ik hem uit bed en zag dat er weer een tand door was, een heel miniscule klein wit puntje. Groetjes anita
Ik kreeg trouwens gistermiddag n smsje van een ex-collega. Een collegaatje van ons is omgekomen bij een verkeersongeluk Hier staat het ook: http://www.ld.nl/nieuws/limburg/heerlen ... 869156.ece
Jeetje wat erg, ik had op teletext dit inderdaad al gelezen gisteren maar als het dan iemand betreft die je gekend hebt komt het toch wel heel dichtbij. Sterkte Groetjes Anita
Ohh Lin wat afschuwelijk dat bericht Eet jij nou maar lekker die taart, ik ga ook naar mijn moeder en daarna nog naar een verjaardag dus dan lopen we qua ROL weer gelijk. Fijne moederdag allemaal ! Ik kreeg van papa en Loïs vanmorgen ontbijt op bed met croissantjes uit de oven enzo, erg lief. Wel al om half 8 maar ach dat ben ik inmiddels wel gewend. Pluk, ik zou het ook aannemen ook al is een boot een mega kado. Als ze het niet zouden kunnen betalen zouden ze het nooit doen en het is een geweldige aanwinst voor jullie. Senna kom op met die foto´s ! Suus wat heb je van Vientje gekregen : Wij gaan er nu vandoor tot vanavond
Goooooeeeeeeiiiiiieeeemorgennnnnn FIJNE MOEDERDAG ALLEMAAAAAAL Ik heb vanmorgen een heel lief zelfgemaakt cadeautje gekregen. Zo schattig... het was ingepakt in roze crepepapier met een strikje daarin zat een zelfgemaakt bakje (om spullen in te bewaren zei vien) en daarin een gedicht die ze voorgedragen heeft ( liefffffffff ...heb t gefilmd daarna nog een keer) en in het bakje zat een prachtige armband die ze zelf gemaakt heeft. Ennnnn ze heeft het allemaal voor me geheim kunnen houden. Behalve af en toe een stukje van het gedicht, want als ze tekent dan zingt ze altijd in zichzelf of praat zachtjes hihi nou ik zal de fotoos van het kadootje even uploaden. Verderrrr nog even.. lin wat erg van jullie collega...vreselijk! en bedankt voor je lieve kaartje knufff
good morning.. happy moederdag everybody suuuuuuuuuuuuus, wat ontzzettend leuk en lief van viennn ... echt super... dat moest ik ff zeggen.. ik ga weer... ajuutjesss
Goedemorguh eh middag alweer.. Nou heb mezelf maar verwend met een overheerlijk croissantje uit de oven, maar heb wel een zelfgemaakt kado van mijn oudste gekregen en ook een kado van Alyssa, van Alyssa was het een flesje water met een papiertje eromheen met daarop een verftekeningetje. Ja..en dan van mijn oudste, daar heb ik een papiertje van gehad met daarop een tekening en 2 wasknijpers en een heks erop geplakt , wist ff niet wat ik moest zeggen haha, dus ik vroeg of er ook nog een andere keuze was als ´die heks´, ja, een klein lieveheersbeestje.. , maar ach het idee was hartstikke leuk hoor en er zat een briefje bij met daarop zelf geschreven dat ik de allerliefste was (denk wel 4x) en dat ik een bloem was en een fee.. vanmiddag naar mijn moeder en dan is morgen mijn hubby er weer.
Oh Lin, ik geef Alyssa nog steeds 3 flessen, s´morgens 200cc, daar gebruik ik een gedeelte van voor de pap en s´middags na haar bammetje krijgt ze 135cc en s´avonds voor het slapen gaan krijgt ze ook weer 200cc.. Mischien een idee om naast haar boterham ook een flesje te geven! Het is een tijdje minder geweest met alyssa en de melk, had echt het idee dat ze die melk niet zo lekker meer vond, maar nu drinkt ze weer vol op!
hahaha eliesja...ik vind hem echt goed hoor van je zoontje hihi... doet ie leuk! en lin: hier 3 flessen ook of nou ja 2 flessen en 1 in pap met de lepel vorm
Hallo meiden. Fijne mamadag! Lin ik weet dan wel niet wat er aan de hand was, maar ben blij dat het weer beter met je gaat! Tenminste... heel erg trouwens van je collega! Was een ernstig ongeluk zag ik wel op tv en in de krant. Sterkte! En bedankt voor je leuke, lieve kaart! Miran, ik vroeg gister nog of je ook nog naar Slagharen en dierentuin bent geweest? Vast overheen gelezen. Mooie foto's trouwens weer! Ben benieuwd hoe het nu met onze vriend is, of hij al bij is. Leuke en lieve kadootjes hebben jullie allemaal gekregen! Ook ik had ontbijt op bed. Tijn wilde daar ook wat van haha. Dus die heeft lekker zitten sabbelen op een stuk meloen. Saar hoe gaat het nu met Noa? Iedereen fijne dag verder!
Ik had het wel gelezen, maar weer vergeten te antwoorden hihi Maar we waren dus niet meer geweest, omdat het weer niet echt geweldig was. Binnenkort maar eens naar Blijdorp, zal Cyenna leuk vinden Jee Lin wat erg van je collegaatje Sterkte.... En bedankt voor je kaartje! Lieff hoor! Iedereen fijne moederdag! Lin, ik geef ook nog 3 flesjes. s' Morgens dan pap 180/6, 's middags bij boterham 90/3 of 120/4 en 's avonds voor het slapen gaan nog een pyjamapapje van meestal 200 cc. Soms drinkt ze meer, soms minder.
Shit man als ik dat zo lees, krijgt Iman echt weinig nu... Maar komt doordat zij niets anders mag (Eliesja, Iman heeft KMA dus ze mag geen boterham). Ze krijgt dus op een dag: 2 x 180 cc, een pot fruit en een pot warm eten. Ik ga morgen de dietiste maar eens bellen... Hier niets speciaals voor moederdag dus, maar wel lekkere taart bij mijn moeder gegeten (hoi rol haha)...