Mamaantje, ik vind dat jij t een beetje voor me op moet nemen... Suus is zoooo vervelend... Met haar snackbar
Hahahahahahaa Suus rotzak Mamaantje, is niet vaak he, hier zo druk zo laat, normaal ben je alleen rond deze tijd En ik spotte Saona net ook!
Ja die zit op haar verjaardag te wachten.. toch? Nog 8 minuten.. en dan kunnen we haar feliciteren... Ja dames, volgende x spreken we gewoon rond 23 uur af... vindt dit wel gezelliger...hihihih..
Gisteren had ik nog de illusie dat ik ECHT een keer uit mocht slapen... maar nadat ik vanmorgen Joey zelf pap had gegeven, poepluier verschoond, man met kinderen (alle drie dit weekend ) naar beneden had gestuurd en weer naar bed was gegaan... ben ik er om 09:30 zelf ook maar uitgegaan, want de tent werd afgebroken beneden *zucht*. Ik heb wel een lief zelfgeknutseld kadootje van Naomi gehad, 'omdat jij ook een beetje mijn moeder bent' zei ze toen ik haar vrijdag ophaalde . En mijn wederhelft had zowaar crackertjes voor me gesmeerd, een plantje met hartjes gekocht en thee gezet. Hij kreeg alleen de kans niet om het naar boven te brengen, want ik was dus al beneden voor hij naar boven kon komen Afijn, we zijn de hele dag naar centerparcs geweest... zlemmen, zoals Danny (Joey zijn broer) dat noemt