Saona PROFICIAT met je verjaardag! Ik ben even in een mail gedoken, maar ben er nog hoor Gezellig he Mamaantje zo laat met z'n allen Kijken of ik het morgen met de wallen onder mijn ogen ook nog gezellig vond hahaha
Ja heb wel msn.. zit er ook regelmatig op... maar heb van hier niemand in mijn lijstje.. alleen Tinus dan... ANITA>> GEFELICITEERD MEID>>> HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA>>>> 28 jaar....
Nou ja, dat ik mijn verjaardag ga halen ga ik natuurlijk wel vanuit... haha, beetje ongelukkige woordkeuze
Dank u, dank u dames... ik voel me vereerd, jullie zijn eerder dan mijn mannetje (vraag me af of hij zich realiseerd dat het 00:00 uur geweest is )... Het enige wat hij een minuut geleden zei is 'An, gaan we naar bed?'
Ik ga altijd zo laat naar bed.... Morgen ben ik ook niet blij ... maar kan wat later naar bed... Moet morgen eerst om 9.15 uur op het cb zijn..en daarna naar mijn werk... Scheelt toch weer..hihihih...
happy birthday toe joeeeeeeeeeeeee happy hairsday toe joeeeeeeeeeeeeeee happy birthday lieve SAAAAOOOOONAAAAAA oftwel ANITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA happy birthday toe joeeeeeeeeee GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEERD maar hopen dat je veel leuke cadeautjes krijgt waaronder een nieuwe portemonneeeee
Hebben jullie 'I shouldn't be alive' net gezien op NET5? Ow wat een nachtmerrie zeg, heb met mijn hand voor mijn mond vol afschuw zitten kijken, spannend!
Die heb ik al vast gekocht van de week, dan geef ik mensen geen aanleiding een portomonnee voor mijn verjaardags te kopen
Normaal geeft hij niks om zijn prikken, maar je weet niet of het nu ook zo is... hopelijk prikt die trut wel goed... en is hij er snel vanaf..
Ja ik zag een stukje Saona... Maar was een film gaan kijken met mijn man! Spannend wel ja! Hopelijk krijg je veel inhoudt voor je nieuwe beurs dan