Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier nog in de kinderwagenbak, past nog goed :)

Hier schijnt het zonnetje, dus je kan makkelijk gaan lopen hihi.

Oh moet er weer vandoor, Cyenna huilt :p

Vanmiddag verjaardag van een vriendin, in Amstelveen. Anderhalf uur met de auto ongeveer. Hopelijk vindt Cyenna het ook leuk :p

2. Niet meer actief

Hier ook nog in kinderwagenbak..past voorlopig ook nog wel..en anders kan hij ook nog in de maxi cosi..

Strakkies Dhani wegbrengen naar mn ouders :( vind het helemaal niet leuk maar ja het is maar voor 1 nachtje :(

Fijn weekend allemaal

3. Niet meer actief

Vergat ik jullie nog helemaal te vertellen..Maar Dhani heeft 2 december al zn eerste sinterklaasfeest haha echt grappig..hij is dan 5 1/2 maand maar maakt niet uit..lijkt me echt lachuh als hij bij sinterklaas op schoot mag..
    Is van het werk van mn vriend..
    Ben benieuwd hoe hij de sint vind haha..maar goed duurt nog ff..

NOu doeiiiiii

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hier ook in de kinderwagenbak en anders kleine stukjes zoals naar school of de winkel ofzo of wandelingetje in de maxi cosi...
    Voor de buggy is hij nog te klein..doe ik rond de 6 maanden.... lekker warm he zo'n voetenzak

leuk bij sint op schoot...wij huren elk jaar een sint bij ons thuis, dus zal ook dit jaar leuke plaatjes geven hihi

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Sonnie, wat ga je doen dan vanavond?
    Ga je op stap?
    Succes he Dhani zijn eerste nachtje logeren.

Hebben net wel gewandeld, maar kregen toch nog een bui onderweg. Ff nieuwe bijtring gekocht en dentinox voor het geval dat...

Suus HINT!

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja ik weet ff niet een hint....ik bedenkt het wel

7. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O ja, iemand vroeg me waar ik die kaarten kon bestellen.
    Er zat bij de Ouders van Nu een kaartje waarop je ze kon bestellen met korting. Je kan ook gewoon op de site kijken, www.jongegezinnenbeurs.nl

Ik zag dat ze bij de Prenatal leuke slaapzakjes met afritsbare mouwen hebben. En dan in verschillende lengtes, 70cm/90cm/110cm.
    Zou Tijn die langste al kunnen hebben? Nou ja, ik zie ook wel.

Keejbie, volgens mij gingen jullie vanavond ook uit?!
    Heel veel plezier en geniet ervan!

8. Niet meer actief

Voor Yanouck heb ik twee slaapzakjes van 70 cm gekocht.

En die is voor haar lang genoeg. Ze was namelijk de laatste keer 63 centimeter. Dus vond ik 70 nog wel ff goed.

Zo weer weekend. Morgen naar een bijeenkomst voor de carnaval.......

Zo dan ga ik nu ff lekker tv kijken.

Voor degene die uitgaan een fijne avond, en die dit pas de volgende dag lezen. Hopelijk hebben jullie een leuke avodn gehad.

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Wat gaan jullie snel zeg.. ik moet gewoon een paar blz. bij lezen...
    En weet dan niet meer wie wat heeft getypt, ben ook nog niet helemaal wakker..hihih...

@ Linda...das eng van dat speentje, gelukkig waren jullie er snel bij.
    Ik vond die difrax ook al zo klein, en Valentino wilde hem niet.
    Dus.... nu een grotere ?

@ Tinus... die Yannouck gaat echt snel... hier nog geen tandjes.

Valentino ligt nog in de kinderwagenbak, maar begint krap te worden.
    Hij ligt er alleen nog zo heerlijk in te slapen. En hij trekt zijn beentjes toch op.... Donderdag gaan we op vakantie.. dus dan moet hij in een buggy....
    Hopelijk gaat dat ook goed..Ik vind het nu wel spannend hoor... 8)
    OOH ik loop al twee foto opdrachten achter.. zal er dalijk eens een paar gaan maken.

10. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Eindelijk de foto met knuffels en zonnebril in het album van Valentino..
    Ook twee andere fotos...

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    uhhh mamaantje...je moet nog wel even trainen op je richtingsgevoel, want goed mikken kun je niet hahahahahaha..er zit volgens mij meer naast dan in zijn mondje hihhihi...... leuke foto's trouwens

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Nou Keejbie, hoe was je avond?
    En Sonnie, wat hebben jullie gedaan?

Leuke foto's Mamaantje en lekker zeg strax op vakantie, heeeeerlijk!

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hallo!

Ja wij hebben ons prima vermaakt!

Dekleine wilde eerst niet eten toen ik voor de 1ste keer opbelde dus ik dacht ojeej ons jongetje wilt altijd eten!

Maar later ging alles prima en ik heb me prima vermaakt met me mannetje.

Had ook niet telkens het gevoel van ojeej ik moet naar huis. Want ik vertrouwde het wel. We hadden duidelijk afgesproken dat als het niet ging en hij bleef huilen dat ze me dan echt zou bellen!

We zijn niet naar de film geweest, maar hebben gewoon lekker andere dingetjes gedaan ff de stad ingeweest saampies enz.

Met het fruithapje gaat het ook prima! Vandaag heeft hij voor het eerst appel gekregen en dat vond hij erg lekker en tot nu toe ook nog geen uitslag.

Linda wat schrikken zeg! Daar ben ik nou ook altijd bang voor dat het hier gebeurd aangezien onze zoon er gekke fratsen mee uithaalt.

Hier zijn de tandjes er ook nog steeds niet doorheen. Hij heeft er wel last van :(

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey miekie...op welke dagen werk je eigenlijk? gewoon nieuwsgierig hoor ;)

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Sonnie hoe was jullie avond en jullie zondag...?Nog naar bataviastad geweest? knuffffff

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Fijn dat je jullie het naar jullie zin hebben gehad Keejbie!

Morgen werken....
    M'n schoonmoeder komt oppassen en ze komt rond half 8, spannend hoor :D, maar weet zeker dat het goed gaat komen :)

Ik ga 3 dagen werken, maandag, donderdag en vrijdag.
    Dus morgen en dan weer 2 daagjes vrij, kan ik rustig aan wennen hihi.

Leuke foto's Mamaantje! Grote jongen is ie hihi.

En Suus had je al een hint? :p

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Jaja het is een flinke vent aan het worden.... groeit zo snel...

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wat lekker zo'n vakantie in het vooruitzicht he? nog maar een paar daagjes en dan gaan jullie al. Heb je al een checklist gemaakt?

19. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nee.. geen checklist..
    Heb wel mijn koffer al bijna ingepakt, alleen mijn eigen spullen moeten er nog in....hihih... maar manlief kan zo op vakantie met zijn zoon...
    Mama's spullen zijn minder belangrijk...hihihi...

20. Niet meer actief

Hoiiii meiden...

Daar is Sonnie weer hoor na een kinderloosweekend, maar wat is dat wennen zeg pff..haha..Gisteren viel het wel mee, we gingen eigenlijk hele burgelijke dingen doen :rolleyes: eerst uitgebreid boodschappen, toen heeft mn ventje uitgebreid gekookt, 's avonds film gekeken en op tijd naar bed :p oja ook nog flink stuk gewandeld met de honden 's avonds voor we naar bed gingen..
    Vandaag zijn we naar bataviastad geweest, toen had ik het wat moeilijker hoor haha..overal kinderen..maar ja..we zijn echt goed geslaagd :( NOT..maar ja wisten we van te voren, je moet daar ook niet naar toe gaan om iets te kopen..maar ja drie maal raden voor wie we wat hadden gekocht..jawel..DHANI haha..hele leuke adidasschoentjes..want ze andere adidasjes zijn alweer te klein..
    's middags naar het bos geweest met de honden..dus lekker burgelijk he..
    we zouden Dhani om vier uur halen, maar om kwart over drie hield ik het niet meer en zijn we hem gaan halen..Alles is hartstikke goed gegaan, alleen vannacht werd ie paar keer wakker en vanmorgen werd ie pas half 9 wakker en mocht toen nog ff tussen opa en oma liggen :D
    Uhh weer heel verhaal he haha..

Hey leuk suus bij jullie de sint thuis.. :)

Super Keejbie dat jullie het leuk hebben gehad..

Mamaantje leuke foto's van je ventje en wat wordt hij al groot zeg..Yeahh bijna op vakantie..superrrr 8)

Oja we zijn vandaag begonnen met de nutrilon standaard, mn moeder heeft de hele dag 3 om 3 schepjes gedaan en wij hebben zelf vanavond een hele fles standaard gedaan, zoals het er naar uit ziet gaat dat goed..dus ben benieuwd..

Oja miranda succes morgen met je eerste werkdag ;)

Deel Deze Pagina