Ben ook zo benieuwd hoeveel hij gegroeid is.... volgens mij is hij zijn babyvet aardig kwijt aan het raken.. maar hij schiet wel de lengte in.... Hij heeft nog wel lekkere stevige beentje enzo... maar hij wordt wat dunner... vind ik ook niet echt gek...als meneer wakker is dan zit hij ook geen seconde stil...
Ohh succes Mamaantje Ik ben zo bang voor volgende maand met Iman... Ik ben zelf hartstikke bang voor naalden (zegt iemand met piercings en tattoo ) en Lin heeft me gruwelverhalen verteld over de prikken van Lois enz... Maar die ga ik je nu besparen hoor!
Ow ik moet het even snel vertellen hoor. Een jong stel in de twintig met een 4 maanden oude baby gingen onderweg naar de begravenis van die jongen zijn oma. 1600 kilometer rijden, maar ze kwamen vast in een sneeuwstorm en kwamen er niet meer uit. Nacht doorgebracht in de auto en de volgende ochtend de schrik van hun leven. Ze moesten al kilometers van de weg afgereden hebben, ze waren in the middle of nowwhere en stonder 60cm in de sneeuw! Ze zijn 4 dagen in de auto gebleven tot ze zich realiseerden dat ze niet gered zouden worden en zijn toen gaan lopen... Baby in een slaapzak met een touwtje om zijn middel gebonden en zo voortslepend... achter elke heuvel dachten ze wel een teken van leven te kunnen zien, maar niks. Alleen maar kilometers sneeuw Na 7 dagen heeft hij zijn vrouw en baby achtergelaten in een grot om alleen verder hulp te gaan zoeken, en op de 9e dag werd hij gevonden... Wat een drama zeg! Helemaal toen ze op een gegeven moment stopten en de baby niet meer hoorden, ze durfden allebei niet te kijken. Die meid zei dat als hij toen dood was gegaan ze niet meer de kracht had gehad om door te gaan, dat ze dan zo naast hem was gaan liggen. Sjonge...
Ik hoop dat ze wel goed prikt... de vorige keer zat ze een keer fout... en toen moest ze nog een keer opnieuw die naald erin doen... En dat is echt zielig..... Maar ik duim dat het dit keer goed gaat... Nog een x naar dit cb... en dan naar een andere cb...
Zo dat was I shouldn't be alive in een notendop, ik ga mijn verjaardag slapend inwijden Succes morgen mamaantje, zielig... ik hoop dat het meevalt! Even over de portomonnee... Ik wacht met spanning op de inhoud . En ja, ik wilde er zelf een uitzoeken, want ik ben een miep met portomonnee. Elke opening en sluiting moet bij vervanging op dezelfde plek zitten, anders ben ik van slag af Nou truste
Wat een verhaal Anita.... gelukkig zijn ze wel gered... @ suusje.. ja... ik wil die kinderarts niet meer zien.. dat gaat niet goed komen... Mag volgende x naar een ander cb... daar zijn ze veel toffer. ben vorige x met mijn zusje mee geweest... en die kinderarts was harstikke aardig en lief....
Mijn man zei vanavond al.. moet je naar dat takkewijf... als ze nog wat zegt.. dan zal ik haar eens laten kwijlen... Maar ik moet morgen naar de wijkverpleegkundige... die is wel ok... Je hebt er niet veel aan.. maar goed...
Fijn Mamaantje dat je overgestapt bent! Ik heb ook een lieve KA! Fijn is dat! Saona, ANDERS BEN JE VAN SLAG whahahaha je lijkt mij wel... Ik ben ook zo'n miep En gelukkig dat er nog iemand is die bang is voor naalden maar niet voor tattoo's en piercings... Maaaaar Ladys ik ga slapen! Saona, fijne verjaardag meis! Tot morgen! DOei doei doei trusten