Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedemorgen!

Vandaag was Iman om half 8 wakker, we zijn zelfs al gedouched :)
    Misschien lukt het vandaag dus wel met een fles extra hihi...

2. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedemorgen,

Yassir heeft het vandaag goed gedaan. Hij sliep gisteren rond 21:00uur( hij was dood op maar kon niet slapen). Vannochtend werd hij om 6 uur wakker. Yassir slaapt nu nog! Helaas moet ik hem wakker maken want hij krijgt nu zijn inenting BCG. PFFFF! Hij slaapt zo lekker!

Lin@ ik haat naalden en vind het ook eng. Tatoeren ho maar! :rolleyes: .
    Ik heb permanent makeup en dat was ook met naalden gedaan. Beetje krom he!

Soana@ ANITA VAN HARTE MEID! ER IS ER 1 JARIG HOER HOERA!

Mamaantje, Suus, Lin@ Jullie hebben gisteren laat gemaakt he zie ik.
    Zijn er wallen?hihihihi

Tot straks ga Yassir wakker maken :cry: .

3. sweetangel100

Nou Hanan, ik ben wel moe :)
    Maar de douche maakte me wakker!

4. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Goedesmorgens, hier ben ik ook weer eens was al weer een week geleden zag ik. Dus ik denk dat bijlezen geen beginnen aan is.

Even over de uitslag van de ka, ik was echt super zenuwachtig hij zou mij rond 9.30 bellen. Om 10.00 nog niks en ik werd steeds zenuwachtiger. Dus ben ik zelf om 10.30 gaan bellen en toen zei de secetarese kan nog wel even duren want deze telefoontjes doet hij tussen zijn gewoon spreekuur door. Ik zei maar het is zo spannend wat de uitslag zal zijn. Toen kreeg ik gelukkig meteen de ka aan de lijn.

Maar we weten dus eigenlijk nog niks ze hebben wel op allegie getest maar niet voor de hond, pff. Verder was het bloed wel goed. Op de long foto was wel iets te zien, maar dat gaf ook een ander beeld omdat ze op de foto net uit ademde en ze moet eigenlijk inademen. Dus zijn advies is om nu naar de long arts te gaan om te kijken of we de brongitus beter kunnen ondersteunen omdat ze er nu echt veel last van heeft. Als dat niet gaat zullen we toch moeten besluiten om haar nu al te laten opereren. Dus ik was wel van slag, we kunnen woensdag al terecht bij de longarts.

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Goedesmorgens!

Ik heb net een filmpje gemaakt van Joey die staat te dansen op een kabouter plop liedje :)

Whahahaha, ik weet het, maar het is een bepaalde manier van zeggen/schrijven. Zoals jouw friture... :) . Nee zoals Pim Fortuyn zijn 'Ik heb er geen zin an'... zoiets meer :)

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Spannend sam...

7. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Hoe was jullie 1e echte moederdag, de meeste waren vorig jaar nog hoogzwanger. Mijn moederdag was super, Op het kdv hadden ze iets gemaakt voor moederdag. Het was een papieren doosje met allemaal hand af drukjes van Sam er op nou ik hield het niet droog hoor. Ik zei ook tegen mijn vriend laat de rest maar zitten dit is het mooiste kado van de wereld en hier komt geen duur kado meer overheen. Toen ik haar ging wassen zei ze voor de 1e keer MAMA. Nou dus daar ging ik weer, ben zo week sinds we Sam hebben.

Maar ben ook erg benieuwd naar jullie 1e moederdag?

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Morguhhh, ik ben moeeeeee maaaaarrrr heb wel lekker geslapen :)
    Saona, voel je je al jarig?
    oehhhh wat heb je gehad eigenlijk?
    en komt de visite vanavond?

@sam ..beterschap!

9. sweetangel100

Cindy; sterkte hoor met alles rondom Sam!

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    @cindy...mijn moederdag staat op pagina 1366 :D

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere

en met Sam zelf natuurlijk
    :p

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Waar is Tinus eigenlijk?

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  17. sweetangel100

Suus ben je je aantal berichten aan het opkrikken :)

Heb je Tinus verkocht?
    En die hond ziet er niet echt uit alsof ie in de juich stemming is :D

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja ik dacht ik ga nu echt eens net zoveel berichten halen als frituurlin, en ben er al bijna :)

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

ANITA GEFELICITEERDDDDD ! :whistle:

Hahaha dat plaatje is grappig Suus :)

Zo ik heb eerst een half uur moeten bijlezen zeg mijn god ik kan ook niet een keer vroeg naar bed gaan :rolleyes:

Senna leuke foto´s van Lucaatje !

Mamaan ik hoop dat de prikkies meevallen vandaag, ik had Lin verteld dat je je kindje nu zelf op schoot moet houden in de houdgreep als ze gaan prikken. De vorige keren mocht Loïs gewoon liggen. Ik moest dus met 1 hand goed dr been stilhouden en met mijn andere hand haar handjes. En als die prik dan komt voel je haar verstijven in je armen nou en toen kon je mij opvegen. Dikke tranan had mama. Het gaat bij Valentino vast goed, sorry Lin dat ik je bang heb gemaakt :D

Hanan ook sterkte voor Yassir !

Cindy wat rot allemaal voor jou en je meissie, gelukkig kunnen jullie wel bij de longarts snel terecht.

Gisteravond werd Loïs weer wakker om 23.00 en wilde niet slapen. Ze voelde ook ijskoud aan, dat heeft ze nooit. Temp gaf 36.2 aan dus wij op google gekeken en dan heb je verlaging. Huisartsenpost gebeld. We legden ook uit dat ze ineens dat eczeem erger had en toen werd er gevraagd of je de rode vlekken weg kon drukken. Dat kon dus ze heeft niet iets engs. Ze heeft wel erge jeuk dus we moesten aankijken en als de temp meer zou zakken weer bellen. Extra truitje aangedaan en op dr rug gekriebeld en toen ging ze om half 1 :rolleyes: weer slapen. Ik had hier dus nog wel even mee kunnen kletsen ! Om 3 uur en om 6 uur was ze weer wakker. Arm kind. Gelukkig ligt ze nu weer te pitten maar ze is nog steeds niet helemaal lekker dus.

SORRY VOOR DE LAP SUUS !

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    En toch heb ik het allemaal gelezen.... ja ja sta je van te kijken he :D wat gek zeg! verlaging... gelukkig was het niks ernstigs

Deel Deze Pagina