Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou Lin, wel even schrikken... Verlaging komt niet vaak voor... Beterschap voor Loisje!

En Lin (en alle anderen) Rainbowbaby's heeft nieuwe kleuren EN nieuwe plaatjes... Ik ben alweer gaande :)

2. sweetangel100

En Lin, ook coole bandana's waar je iets op kunt laten drukken! Echt iets voor Lois haar koppie!

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh neeeee daar gaan we weer ! Bestellen maar :) Ik ga gelijk kijken.

Suus ik overhoor je zo even over mijn lap 8)

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja iets voor haar KALE koppie bedoel je hahaha

5. sweetangel100

Ja omdat ze van JOU altijd iets op haar koppie moet hahaha

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hihihi is goed hoor

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Gisteren op die verjaardag zei ik ook dat ik haar zonder mutsje of doekje niet zo leuk vind als MET nou ik werd me daar aangekeken of ik gek was hihi

Volgens mij groeit haar haar nooit echt door als ik altijd iets op haar hoofd zet dus dilemma :(:

8. sweetangel100

JA hoor hier is het alweer gebeurd... BLUT gekocht daar op de site ZUCHT stomme site ook hahaha...

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nee, wat zon en een beetje met de gieter af en toe is wel nodig, als je dr haar wilt laten groeien

10. sweetangel100

Whahahaha arme Lois

11. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Ik zal straks als ik tijd heb, jullie moederdag even terug lezen. moet nog veel doen vandaag. Morgen trouwt mijn nichtje, moet alles alvast klaar zetten.

ik had vorige week echt super gave teen slippertjes voor sam gekocht van mexx. nu nog wachten op de zon ze zijn zo leuk. en waterschoentjes. En ze paste gewoon zo inieminie schoentjes zijn het.

12. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Nee eigenlijk niet :(

13. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    *Anietje gaat even lekker snuffelen op RBB* :D

14. sweetangel100

Faillisement gegarandeerd Anita :)
    Maar jij krijgt vandaag toch veel inhoud voor je nieuwe beurs :D

15. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Gefeliciteerd saona :)

ooh gelukkig is het niets engs met lois.

koorts is hier alweer gezakt! :) gelukkig.. denk dan tandjes ofzo..

Suus, jaaa moederdag toch, dat is toch een feestje ;) ha ha

Nou ik ben met sonja begonnen vandaag.. ga zo ff een weegschaal kopen, want volgens mij is die oude kapot ofzo.. gaf een heeeel hoog gewicht aan dat kan nooit kloppen ;) (is zo'n ouderwetse, wil nu een die het pcies aangeeft) en een weegschaal waar je eten om moet zetten.

Sweetangel-> ik zei ook niet dat het hier een kliekjeszooi was, maar dat dat het niet moest worden ;)
    En je merkt wel dat sarah en jij veel met elkaar irl omgaan, maar ik vind het niet storend ofzo.

Nu ga ik ff douchen, sonja eten kopen en dan ben ik wel weer terug :)

16. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Sonja-eten hihi...ben benieuwd wat je gaat kopen dan..

enneh We zijn gewoon ÉÉN HELE GROTE KLIEK met z'n allen... de mei/juni/juli/aug kliek

17. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Dames,

Even gauw typen voor ik alles weer vergeten ben en dan ga ik nog even de laatse pagina's door worstelen ben nu al tot 1373 gekomen nog 4 te gaan haha.

Annemarie: wat goed dat Benthe is aangekomen en dat juliën zich beter voelt

Miekie: al lekker rustig aan het inpakken

Lin: fijn dat je al weer beter voelt en dat onze knuffels hebben geholpen ;)

Ons schema
    7.00 uur fles 180
    10.00 uur fruit
    12.00 uur boterham
    14.00 uur fles 180
    17.30 uur groente
    19.00 uur fles 180/pap

Mad: veel sterkte met je schoonmoeder :cry:

Senna: leuke spam weer en ik hoop dat de wijn lekker smaakte ;)

Mamaantje: veel succes bij het cb of ik lees zo wel hoe het was hihi

Lindaaa: balen dat lois zo last van ecxeem heeft

Saona : GEFELICITEERD met je VERJAARDAG

Suusje: Mijn eerste moederdag was erg leuk :( Gijs heeft de hele dag gekrijst van de pijn en uiteindelijk is hij 's avonds om 21.45 uur pas gaan slapen. Maar zijn cadeautje was lief, ik heb een pannelap gehad met daarop zijn handje hihi

Nou ik ga nog even de laatste pagina's door worstelen

Suus sorry voor de lap haha ;)

18. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Zoooooooooo hallo daar, jullie hebben aardig zitten kletsen in de late uurtjes, dacht dat ik nog laat was!

Gefeliciteerd Anita (saona), fijne dag he!

Senna ik ben het wel een beetje met je eens dat er meer op de 1 dan op de ander wordt gereageert, maar goed ik stoor me er ook niet aan, ik lul wel...

zo ook hier, voor degene die het interesseren:

Alyssa heeft dr prikkies weer gehad en ze moest bij de tweede huilen.. :cry: echt zielig..
    Ze had dr prikkies bijna niet gekregen, omdat ze jammer genoeg nog steeds met dr oortjes zit. Maar omdat ze geen koorts heeft kreeg ze ze toch wel. Wordt er echt gek van nu, een week geleden had ze nog haar antibiotica en nog zijn haar oortjes niet goed. :(

En verder heb ik ook een verwijsbrief voor het oogziekenhuis. Haar oogjes zijn niet helemaal recht en er moet voor de zekerheid naar gekeken worden.

En dan nu de cijfertjes.

de cijfertjes van december 2006 waren: 7310 gram en 68.5 cm en ho: 42

en nu van mei 2007: 8930 gram, 77cm lang en ho:45.5.

Ze doet het rustig aan zo te zien, maar de lijnen waren helemaal goed!

Verder mag ze al met de pot meeeten en als ze een jaar is mag ik gewone melk gaan geven en dan hoeft ze nog maar 300cc aan melkproducten!

19. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje Cindy veel sterkte met Sam ik hoop dat de longarts wat meer duidelijkheid kan geven.

Ik ben ook heel emotioneel sinds gijs er is! Net was ik op mijn werk aan het janken omdat ik even naar het kdv had gebeld om te vragen of het vandaag goed ging met gijs. En hij lag heerlijk te slapen vanaf 9.30 uur.

Ik ben opgelucht dat het goed gaat met hem gisteren was echt heel erg, om te zien dat hij zoveel pijn heeft. Hij wilde niet eten, drinken spelen helemaal niets. Wat we ook deden niets hielp we moesten er gewoon doorheen.

Met mijn ventje gaat het gelukkig weer beter geen ongelukjes meer gehad.

20. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Vervelend is dat dan he taatje, als je ze dan achter moet laten bij het kdv, ik ben ook erg benieuwd hoe het morgen zal gaan, als ze te ziek is dan moet ze thuis blijven...

Share This Page