Zal even beterschap wensen aan alle zieke kindjes... want ik vergeet volgens mij een paar.. maar kan niet zo goed terug lezen want ik zit op mijn werk... Dus volgens mij Alyssa.... Luca... en iedereen die ik vergeet..
Zooo... wat een grote knul zeg... Zal wel een pittige bevalling zijn geweest...hihih... GEFELICITEERD SILVIE>>>>
selam @taatje tamer was vorige week 8500 gram en is 72 cm lang Als hij zijn fles goed op drinkt dan slaapt hij tot 7 uur maar als hij maar de helft drinkt dan komt hij rond 3 uur en dan geef ik hem nog 60 cc en dan slaapt hij tot 7 uur. @mamaantje, geef valentino ook een dikke knuff
Wow tamer eet indd niet veel... en bedoel je met groente ook aardappels of alleen groente? Hier eetschema van Luca Smorgens -200 CC opvolgmelk en 5 schepjes brinta -Fruit Smiddags -Boterham + 180 cc opvolgmelk -Drinken (diksap/ranja) en koekje (rijstewafel of biscuitje. Avond -Warm eten + 2 kindertoetjes -1 fles opvolgmelk 200 + 5 schepjes brinta. Luca weegt trouwens 12 KG en is 80 CM Ook goede cijfers van valentino zeg !!
80 cm nog groter dan valentino nou ben erg benieuwd naar Q's cijfers dan de volgende keer. Ik ga even mijn boodschappen opruimen voordat ze erover struikelen hier. Heb weer eens de halve school op visite hier ...en ze gaan me zo een voorstelling geven
Zooo... die Luca gaat ook snel zeg.... Ik ben zelf 1.78 en mijn man 1.82... dus normaal eigenlijk... maar dat verklaart wel de groei van Luca...hihihih....
Oh das leuk suusje! Ik begin ook erg nieuwsgierig te worden naar de cijfertjes van Gijs nog 3 weekjes wachten 4 juni KA en 8 juni CB!
Wij mogen maandag weer, ben wel heel benieuwd wat de cijfertjes gaan worden hier. Vanmorgen Kylian even op de weegschaal gezet en die gaf 10,1 kg aan. De lengte zullen we wel zien, de muts heeft toch altijd de meetlat scheef dus zo heel erg precies is het niet. Sinds gisteren wil Kylian wel verse aardbeien eten in hele kleine stukjes, voor ons een mijlpaal want daarvoor werden stukjes fruit of stukjes in de fruit niet op prijs gesteld Hier het eetschema van Kylian 8 uur fles melk (180/6) 10 uur fruit 12 uur boterham met melk (150/5) dan naar bed een meestal slaapt hij dan wel tot in ieder geval 13.30 uur. 15 uur een beker diksap en een koekje 17 uur warm eten en een toetje (meestal Yoghurt) 20 uur melk (210/7 en 3 schepjes Fantomalt) en dan naar bed. Met het warme eten zit hij dus bij ons aan tafel en dan krijgt hij wel eens een hapje mee om wat te proeven. Een boontje, stukje aardappel, beetje soep, sliertje bami dat soort dingen. Groetjes Anita
Luca is echt de grootste van alle beebs Loïs was inderdaad 76 cm vorige week en 9100 gram dus vrij dun voor de lengte maar ze eet veel en beweegt veel dus het was prima in evenwicht. Vandaag is ze weer zooo ziekjes, ze hangt alleen maar en huilt veel. Heel ander kind is het. Heeft geen lage temp meer nu maar de vlekken breiden zich nu uit op benen en armen. Morgen om 9 uur naar de dermatoloog, ben benieuwd. Mamaantje en Eliesja, ik hoop ook dat ze niet ziek worden van de prikkies. Duimen maar Grappig dat Gijs ook geen pap wil in de ochtend, dat wil Loïs ook niet, ze wil fles, gaat lekker snel. Zij is ook nog steeds gek op de fles melk net als Gijsje Loïs lust geen aardbeien Wat voor voorstelling heb je gekregen Suus ? Heb je het gefilmd ? VInd het altijd zo leuk om te zien die filmpies Lin, heb je al liga-papje geprobeerd voor Iman ? Vond ze het lekker ? Aniet, leuke kadootjes gekregen al ? Ik ben ook niet een beetje nieuwsgierig 8)
ben ook benieuwd wat de dermatoloog zegt.. niet leuk dat ze zieker wordt.. maar goed in de gaten houden lin! Gijs krijgt dan zeker ook weer prikken? 8 juni? luca moet 24 mei dacht ik.. mamaantje, ja mn vriend was ook zo groot toen hij klein was wij zitten nu aan de ontbijtkoek.. hehe .. sonja eten is dat he.. had al een honger! niet normaal!
Geef Lois.. een hele dikke knuffel van mij... Arme schat... eerst de prikken en nu weer ellendig... En die vlekken, je bedoelt eczeem toch ? of ander vlekken? Jeuk is toch zo ellendig... maar daar weet jij waarschijnlijk alles van...
Hoi meiden, hier ben ik even snel. Ik ben met mijn moeder gaan shoppen. Iman krijgt van mijn ouders Fisherprice Learning house, en heeft mijn moeder alvast gekocht. Ze krijgt het pas met haar verjaardag. Daarna even met Iman in bed gaan liggen (nou ja, ze wil niet bij mij in bed slapen die gezellige mevrouw dus zij in haar eigen bed), dus ik ben nu net weer wakker en nog een beetje duf. Ik zag leuke foto's langskomen van Eliesja. Trotse zoon en leuke foto's van je meisje! En ik zag goede cijfertjes langskomen van de kids die naar het CB gegaan zijn en weer beebs die prikken gehad hebben Nou dames, de rest weet ik even niet meer, sorry! Ik ga wat opruimen hier en straks uiteten met mijn man. Liefs
Heb net nog even naar mijn moeder gebeld.. maar hij had geen last van zijn prikken.. Heeft wel een marathon geslapen... van 11 tot 15 uur. Maar goed.. hij slaapt normaal al zoveel en als hij iets heeft dan slaapt hij gewoon nog langer...hihih.... Op het CB vonden ze zijn vele slapen heel normaal.. niets mis mee.. hij zal het nodig hebben. Dus.. weer gerust gesteld...