Veel plezier vanaaf Lin ! Mamaantje, het lijkt nu op andere vlekken, soort rode spikkels die over haar hele rug en borst zitten en jeuken, nu heeft ze het ook op dr beentjes. Dit is dus ander eczeem dan wat ze normaal heeft. weet het ook ff niet meer hoor, moet ik nu dokter bellen of wachten tot morgen want dan ga ik toch al met haar naar het ZH. Ben zelf ook zo moe dus zit een beetje te piekeren erover
@ Lin... dat learning house ? Je bedoelt die voordeur van Fisherprice toch... Die heeft Valentino ook voor Sinterklaas gekregen. Hij is echt heel erg gaaf.. en hij heeft er ontzettend veel plezier van. Wij hebben ook die stoel nog van Fisherprice.. gehad in mijn kraamtijd... maar die moeten we nog in elkaar zetten. Fisherprice heeft echt leerzame dingen...
elisja, Sam was idd getest op allergie huisstof enz. maar in deze test zat geen huisdieren bij terwijl ik dat nog zo had gevraagd. Dus ik vrees dat ze nog en keer zullen gaan prikken.
ik ga alweer stoppen voor vandaag, ben nog niet zo veel opgeschoten, Ben naar ikea geweest en het leek wel of iedereen dat idee had. heb een kinderstoel gekocht voor buiten was maar 15 euro. Beterschap voor iedereen die het nodig heeft.
@ Sam ik lees dat jij ook aardig loopt te tobben met je kindje... Ook een dikke knuff.... Die allergietesten wordt je ook niet vrolijk van, je moet maar net het juiste testen.... Hopelijk krijg jij ook snel meer duidelijkheid...
Gisteravond hadden we de huisartsenpost gebeld maar daar heb je niet veel aan. ik denk dat ik maar wacht mijn gevoel zegt dat ze wel ziekies is maar dat het niet echt iets ernstigs is. Het ene moment staat ze te dansen en dan gaat ze ineens plat op de grond liggen omdat ze moe is en dat doet ze anders nooit. En ze heeft jeuk op dr rug, ze schuurt steeds als ze op dr rug ligt En ze huilt veel meer. Wat vervelend Cindy dat ze nou niet op huisdieren getest is. Dat het dan nog een keer moet, bah. Dat Learning Home is echt leuk, is wel een idee voor haar verjaardag en Lin zei net dat ie voor de helft is bij Intertoys !
Ja vond het alleen raar hoe snel ze het ging. Hmmm het zal wel. het was een BCG inenting oftewel TBC inenting. Ik heb nog niet de rest gelezen maar doe dat zometeen. Moet nog ff snel koken tot straks
Shhhht Lin dat is geheim Just kidding! Ja dat huis (voordeur Mamaantje ) is nu van 100 voor 50 euro bij Intertoys... Ik denk dat Fisherprice binnenkort met iets nieuws komt dat ie in de uitverkoop is. Op het CB hebben ze die ook staan en vond Iman m ook helemaal geweldig! En het wordt natuurlijk nog leuker als ze strakjes echt door de deur kan kruipen enz Lin; bij twijfel echt gaan hoor vanavond! Cindy; wat een gedoe met Sammetje meid, sterkte!
Meiden, hier alles oke. Erg druk en veel geregel. Feest huwelijk staat vast enz enz. Even wachten met dingen bij de prenatal kopen want de vroeg vogel korting komt er weer aan en als het goed is is de datum zaterdag ochtend 26 Mei, de zaterdag voor pinksteren dus. En ik moet jullie teleur stellen want Ivan is nog groter en wel 80,5 cm en mee naar de 81 cm. Gelukkig is zijn gewicht wel wat blijven hangen. KNUFFFFF
Goed even gokken hier. De weegschaal geeft dus 10,1 à 10.2 aan en met mijn meetlintje kom ik op zo'n 77 cm. Ben benieuwd of ik in de buurt zit (hihihihihi) Jan en ik hebben besloten om voor de boot te gaan, mijn vader gaat informeren hoeveel ze voor het bootje vragen wat hij gezien heeft en dan gaan we om de tafel om de financiën te bespreken. Mijn eisen zijn wel een appart kamertje voor Kylian. Lijkt me helemaal niets om heel stil 's avonds te zijn omdat Kylian in dezelfde ruimte ligt te slapen, geen chemisch toilet. Kon me nog van de boot van mijn zus herinneren, dan moest er 1 naar de wc 's nachts en dan moest de ander uit bed omdat daar het chemische toilet onder stond. En dan maar hopen dat er niet gebout werd. Of iedereen zat lekker, buiten regent het en dan moet iedereen even buiten gaan staan omdat er iemand naar de wc moet. Of stel ik nu weer tehoge eisen. Groetjes Anita
iekksss nee niet teveel eisen...wie wil er nou een wc onder zijn bed KOTS hihi en een aparte kamer voor kylian vind ik ook geen overbodige luxe @linfrituur HEEL VEEL PLEZIER VANAVOND MEIS... @linda Ik vind het zoooo zielig voor loisje.. hoop dat je morgen meer weet... en heb een filmpje van het toneelstukje, maar wel een beetje lang en chaotisch en verderrrrrrrrr De finale van HNTM LIVE vanavond...ik zag een voorstukje net, dat ze gingen vertellen wat er ging gebeuren. Yfke presenteert het samen met Renate Verbaan, maar die kan dus WEL presenteren... die vertelde dus wat en toen was YFKE (die dreunde op wat ze uit haar hoofd had geleerd..zo klonk het) en toen renate weer zo lekker los vertellend... Dus volgens mij gaan we nu echt heel duidelijk horen vanavond hoe slecht yfke het presenteert. Maar goed We shall see
SOo ik ben kapot! yassir vraagt vandaag ENORM veel aandacht. Hij huilt ook de hele tijd, hij wil dat ik hem de hele tijd optilGRRRRRR. Ik ben er gewoon moe van en 3 x raden hij ligt nu of beter gezegd hijstaat in zijn bedje en wil niet slapen. Ik weet me ff geen raad meer. Sorry ik reageer zometeen
hoooi, Layla, Tamer is even oud als Evi en ze wegen ook t zelfde en zijn ook bijna even lang, echt grappig! en t toevallige is dat Evi ook ' maar' 200 gram was aangekomen in 2 maanden. komt ook omdat ze zoveel bewegen nu etc. en ik doe ook weleens een scheutje extra croma door Evi haar prakje nu hi hi echt toevallig! Lindaaa, jeetje t is wat met Loisje! als je t niet vertrouwd gewoon zelf naar de huisartsenpost gaan hoor. knuffie voor Lois van ons. Lin, heerlijk lekker uit eten geniet ervan meid! Hanan, rustig aan meid. laat m gewoon ff aan rommelen in bedje! evi huilt soms ook zoooo dramatisch en dan is t na 2 mintuten over. of soms geef ik een klein flesje melk in bed, werkt ook wel eens! neee hoor Anita ik zou idd het zelfde willen in een bootje, anders kun je net zo goed geen boot nemen! ja toch! oooo spannend he vanavond HNTM! tap models he Lin?! maar lin gaat uit eten en die kijkt ALTIJD! o o o je had beter morgen kunnen gaan nee hoor grapje! lange beebs hoor allemaal, jeetje. ik vind Evi altijd al groot maar die is nu ' maar ' 73 cm! hi hi ik ben ook stuk, evi ligt net in bed HEERLIJK rust eindelijk! hans is overwerken dus sta er alleen voor! pfffff heb vanmiddag ook ff anderhalf uur geslapen maar nu ben ik nog moe zo nu ga ik thee drinken en ik kom niet meer van de bank af! Lindaaa, is Lois inmiddels al lekker gaan slapen? heb je dr al een zetpil gegeven? xxx
He, he ben er eindelijk doorheen, pfff! Anita gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke kadootjes gehad? Mooie foto's van Luca en Alyssa! Ik typ strax wel verder, want moet nu HNTapmadels kijken.
Nou Kylian ligt op 1 oor, is lekker in bad geweest, heeft zijn fles gehad. Arme Loïs, maar aan de andere kant kan ze geen beter tijdstip uitkiezen nu ze toch al naar de dermatoloog moet. Een lekker koel badje wil misschien de jeuk ook wel even tijdelijk verminderen. Ik ga HNTM kijken, tot morgen. Groetjes Anita
eigenlijk doet die sabrina het heel goed, maar ik vind haar niet aardig... van mij mag kim wel winnen..