Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ja, ben ook voor Kim!

Meiden beterschap met alle zieken onder ons!
    Hopelijk zijn ze gauw weer beter!

Pluk, leuk man van die boot!

En flinke cijfers weer van de beebjes die weer zijn gekeurd!

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    JAAAAAAA leuk voor Kim zeg! ! !

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ik was ook voor Kim!

4. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    jeeeee Kim :thumup: O:) =D> :whistle:

Lindaaa ik maak me ongerust! hoe is het nu met Lois? of ligt Lois inmiddels lekker te pitten en jij ligt uitgeteld op de bank? dat kan ook nog!

ik ga naar bed! ben alleen heel moe maar weet nu al dat ik niet kan slapen omdat ik vanmiddag heb getukt.... o o o! nou dan maar schaapies tellen! beeeeeehhhhh

Lin hoe was je diner?

x

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ik geef meestal flesje melk in bed anders slaapt Yassir echt niet(behlave smiddags doe ik het niet). PFFF hij heeft 1 uur geslapen en is nu weer wakker. Hij wil gewoon echt niet slapen, ik heb volgens mij echt van alles geprobeerd. Hij huilt echt lang en heel veel dan pak ik hem maar op. Dames tips?

Lin@ fijne avond en geniet ervan.

Roosje@goed om te horen dat het goed gaat.

Suusje@ IK HAAT SABRINA(volgens mij heb ik dat al een keer verteld :rolleyes: ) BLEEEHHH!

Yassir moet 21 juni naar het cb en ben benieuwd wat ie dan weegt. Ik moet zeggen dat ik hem nu erg zwaar vind. Als ik hem optil dan merk ik dat ik hem erg zwaar vind(ik hebook rugklachten, ik mag hem niet eens tillen).

Dat was het geloof ik!

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja he hanan...vreselijk arrogante meid is het, maar ze heefft lekker de minste stemmen binnen hihi al was ik wel benieuwd naar de punten van de overige twee juryleden

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Joepie Yes en 3 keer hoera dat Sabrina niet gewonnen heeft! :D
    Mad, je hebt gelijk, ik was de finale helemaal vergeten, ik zat er ook aan te denken in het restaurant :)
    Gelukkig komt zaterdag de herhaling en dan is er toch nooit iets op tv! Dus heb ik nog wat leuks in het vooruitzicht!
    Hoe was de presentatie uiteindelijk?

Ik heb Lindaaa net even gesmst hoe het is... Ik maak me ook zorgen :( .

Het uit eten was superleuk en lekker. Heel uitgebreid met voor-, hoofd-, en nagerecht. Normaal zit ik met het voorgerecht alleen al vol haha, maar omdat we nu zo rustig deden heb ik netjes alles opgegeten hihi...
    Mijn man is nu zijn nichtje (de oppas) naar huis brengen en dan gaan de nog de film van gister afkijken.

Sorry voor de lap Suus :)

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Welneeee dit is een lapje... goed te doen!

heey maar wat leuk dat het zo goed geslaagd was, maar dat had ik je stiekem al verteld ;)

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Fijn lin dat je het zo leuk hebt gehad.
    Ik sla altijd het voorgerecht over omdat ik anders het hoofdgerecht niet kan eten.

Presentatie was dus door Renate ze deed het hartstikke leuk! Maar vond het einde chaotisch.

10. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    pff ik heb honger zeg.. vraag me af of dit het juiste dieet is.. heb het gevoel dat ik meer heb gegeten dan normaal maar meer honger heb!

Magoed ik moet echt op dieet.. want alhoewel mijn broeken enzo nog wel passen, heb ik op de weegschaal mijn vetpercentage gezien ha ha en dat was best veel :D

Verders,
    ben benieuwd hoe het met lois is!
    En andere beebjes die ziek zijn ook sterkte!
    Dus ivan is ook zo groot! ik weet niet of die nu groter is, die 80 cm is al van een maand geleden ;) hij moet volgende week weer, dus we zullen zien.

11. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Valentino is in ieder geval niet de enige lange Jan...
    ik vind het allemaal wel snel gaan hoor...
    Gelukkig blijft hij in zijn gewicht wel een beetje hangen nu... maar dat kan ook niet anders... hij is zo actief als wat.

Van zijn prikjes heeft meneertje weinig last gehad...
    wel een marathon geslapen vanmiddag...maar voor de rest is er niets aan hem te merken...

@ Hanan... balen joh dat Yassir zo slecht slaapt..
    ik heb weinig tips.. die van mij is een slaapkop...
    Maar zal toch proberen hem zo weinig mogelijk aandacht te geven, als dat lukt dan. En misschien in warm badje voordat hij gaat slapen... worden ze ook moe van.

@Lin.. fijn hoor dat je zo lekker gegeten heb... en de stress ook helemaal verdwenen.... toppie...

@ Mad... hopelijk ben je morgen weer lekker uitgerust...
    Je hebt ook aardig wat te verwerken meid.. dat eist zijn tol he...

12. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Senna... dat honger gevoel in het begin is het ergst he....
    lekker veel water drinken.. geeft ook een vol gevoel....
    Ik moet ook nodig op dieet.. maar ja... kan me er nog niet toe zetten.

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Sorry dat het even stil was hier de hele avond, Loïs was in bad geweest en ging toen lief slapen maar was net weer wakker. We zijn nu bezig haar weer in slaap te krijgen. Wij zelf waren al gaan slapen want we zijn zoooo moe van een week lang gebroken nachten en we sliepen net een half uurtje en is ze dus weer wakker. Ze lijkt ok maar wil alleen niet meer pitten nu. Heeft wel last van jeuk weer :cry: dus we modderen hier vrolijk verder.

Morgen lees ik ff bij bedankt dat jullie bezorgd zijn, erg lief ! Lin thanx voor je sms, ik heb je nog terug ge-smst net maar ik hoop niet dat ik jou dan ook wakker heb gemaakt nu :rolleyes:

14. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik heb zo te doen met die arme kleine schat..
    jeuk is echt verschrikkelijk.. hopelijk heeft de dermatoloog morgen iets verzachtends....

Hopelijk komen julllie toch nog een beetje aan je rust toe vanacht...
    STERKTE>>>>

15. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik zie dat Saona/Anita ook nog druk aan het posten is...
    Ook nog laat wakker...

16. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ow meiden mijn visite is net weg... ik heb geen energie meer om nog bij te lezen... 'Mogen we even naar Joey kijken' zei mijn moeder. Ik zei nog, als jullie NIET PRATEN, want hij wordt van het kleinste geluidje wakker. Als je heel stil bent kan het wel. Staan we aan zijn bedje, zegt mijn moeder tegen mijn vriendin 'Goh wanneer heb jij hem voor het laatst gezien?'... en mijn ventje was wakker :(

Afijn, geen tijd gehad nog om bij te lezen. Als jullie niet te fanatiek zijn nadat ik jullie nu alweer verlaten heb, dan redt ik het misschien morgen, maar ik ga morgen de stad in met mijn zusje om zelf een kado uit te zoeken :D

Beterschapjes aan de zieke kleintjes en sterkte voor mama's met zieke kleintjes. Ik hoop dat ik niet heel veel mis nu ;)

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedemorgen!

Suus, sorry maar internet viel weg gister :(

Lin, ik lag net in bed toen ik je sms kreeg, dus ik sliep nog niet!

Iman is stout, ze trekt aan mijn plant. GRRRR... Heeft ze gelukkig nu pas ontdekt!

Strakjes even boodschappen doen, naar de nagelstyliste en naar mijn schoonmoeder en dan is de dag alweer voorbij hihi...

Saona, ik haaaat dat altijd... Daarom laat ik niemand meer bij Iman kijken als ze slaapt.

18. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik vind het ook niet leuk meer, dit is niet de eerste keer. Ze bedoelen het goed, dat ze even naar hem willen kijken, maar hij was helemaal van slag. Hij wordt ineens midden in zijn slaapje wakker en ziet dan zijn hele kamertje volstaan met mijn moeder, zussen en vriendinnen... (want ik zei 'om de beurt' maar ze kwamen ineens allemaal tegelijk naar boven :rolleyes: ). Janken, janken natuurlijk... het duurde nog best lang voor ik hem weer in slaap had. Mijn man begon te mopperen, hij wil het niet meer hebben... ik ook niet heb ik besloten. Als ze hem nog willen zien, dan komen ze maar vroeger zodat ie nog niet in bed ligt. En als hij wel al in bed ligt, dan kan er niemand meer naar hem kijken, klaar.

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Hai goeiemorgen

succes bij de dermatoloog lin en lois

wat stom saona, dat ze joey dan toch weer wakker praten. Hier is het ook: in bed is in bed, helaas, volgende keer beter.. Is je verjaardag voor de rest wel leuk geweest? en wat heb je voor kadootjes gehad?

20. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ja hoor, het was gezellig... Zaterdag vier ik mijn verjaardag voor de andere helft van onze vrienden. En als ze willen kunnen de mensen die er gisteren waren natuurlijk alsnog komen, maar een doordeweekse maandagavond is gewoon niet voor iedereen die werkt en uit een andere woonplaats komt te doen ;)

Ik heb kaartjes gehad voor obsession 2 juli (openlucht dancefeest), wilde een horloge hebben, en ga daarvoor vandaag de stad in met mijn jongste zusje. Namens haar en mijn ouders. Verder die keding die ik eerder al beschreven had, en geld natuurlijk ;)
    Het was hartstikke gezellie, beetje jammer alleen dat mijn ventje wakker moest worden :(

Share This Page