pff lindaaa wat zielig voor loïs en jullie dikke knuffels van ons Saona fijn he als mensen goed luisteren! hier heb ik ook ingevoerd slapen is slapen jammer dan. YES kim heeft hntm gewonnen en niet die irritante Sabrina! Gijs is gelukkig weer door de tandjes heen voorlopig (althans zo lijkt het nu) Hij ging zowaar slapen gisteravond 19.30 uur en vanmorgen kreeg ik hem met moeite wakker.
Best mooi weer ook nu ... maar er zou nog wel regen komen toch? Vien gaat vandaag bij opa en oma logeren. dus zo even dr kleren inpakken.
Heeft Vien vakantie? lekker hoor Alleen Mr Q nog thuis! Ik heb geen idee of het nog gaat regenen van mij mag er nu wel weer mooi weer komen heb al weer genoeg van de regen.
Pff gister heel verhaal getypt, viel de stroom hier ff uit En toen had ik geen zin meer om opnieuw te beginnen Hoe was het bij de dermataloog Lin? Nog ff Cyenna spam:
Hmm Saraah was degene die zei dat ik kon zeggen wat ik wilde. En dat heb ik gedaan. Ik ben ook verder niet degene die hier verder problemen van maakt. Wil er alleen ff op wijzen dat als mensen hier bijwijze van spreken *wegblijven* dan is er toch echt veel veranderd in de laatste maanden. Ik ben niet zo vaak geweest idd, maar daarintegen waren jullie niet veel aanwezig bij ons toen ik wel elke dag lekker gesjellie meebabbelde dus dat blijft op hetzelfde uitkomen.
Nou het was hier gisterenavond bal hoor , de laatste paar avonden eigenlijk al maar gisteren spande toch de kroon. Kylian ligt zo tegen 20 uur in bed en de laatste paar dagen wordt hij dan om 21 uur huilend wakker. Gisteren kreeg ik hem niet meer stil, helemaal hysterisch en maar naar de kledingkast kijken (was ons al eerder opgevallen). We weten echt niet wat daar te zien is (en al helemaal niet of het eng is) want er staat niets op de kast ofzo. Gisteren wist ik het echt even niet meer, dus maar even getempt en toch maar een zetpilletje gegeven ondanks dat de temp 36.3 was (ik heb zelf ook altijd een lage temp). Toen even geprobeerd of hij wat wilde drinken (water), 1 slokje was genoeg en toen begon meneertje tegen mij te brabbelen (een teken dat hij uit zijn hysterische bui is), en kon ik hem weer terug leggen, draaide hij zich op zijn zij en ging lekker slapen. Maar al met al wel 3 kwartier druk geweest. Vanmorgen tussen 5 en 6 was hij weer aan het jengelen en maar naar de kast kijken. Jan zei van het weekend al, misschien zit er wel een geest op de kast ale: ale: ale: Hoe is het met Loïs? Mad hoe is het met je ? Misschien is het leuk als iedereen de lengte en het gewicht van de kleine doorgeeft van toen die ongeveer 8 maanden was, dan zal ik eens proberen of ik er in Excel een leuk statestiekje van kan maken zodat we kunnen vergelijken. Groetjes Anita
Mooie foto van cyenna...lieffff ja vien heeft alweer vakantie ... vanmiddag moesten zoveel als kon de 4 jarigen thuisblijven..juf ziek en woe is ze altijd vrij do hemelvaartsdag vr vrij za zon weekend dus een kort weekje was het
Idd kort weekje dan Suus voor Vien. Echt irri, sinds gister hebben we een nieuwe wasmachine en hij geeft nu al een foutmelding aan Pff gewoon chaggi van. Apart zeg van Kylian Wie weet idd wat ie ziet... Cyenna ligt lekker te slapen.. Kan ik zo ook nog wat in huis doen..
Dat mag je vinden maar misschien denk jij dat ik alles negatief bedoel wat toch echt niet zo is Gelukkig kom ik alleen arogant over en ben ik dat lekker niet Ik kan hier ook wel even vertellen wat ik allemaal nergens op vind slaan, maar dat word niet zeer gewaardeerd wat ik al uit de vorige berichten begreep. Vind het erg jammer dat je hier nu niets meer kunt zeggen zonder commentaar te krijgen van mensen die ik nog nooit eerder hier heb gezien
Weet je suus wat me nu het meest opvalt.. Iedereen zegt precies hetzelfde als jij. In het kort samengevat: Iedereen moet hier gewoon hier zijn/ haar ding kunnen vertellen, niet iedereen hoeft het ermee eens te zijn, maar het is een open forum dus het moet kunnen. Dit verhaaltje heb ik nu al zo vaak gelezen maar wat ik dan niet snap is, WAAROM mag alleen IK dan niet zeggen wat ik ervan vind. Want zodra ik dat wel doe.. Dan is er meteen weer gezeik over hoe negatief en blaat blaat .. Het is niet alleen zeggen dat je je mening hier mag geven. Doe het dan ook en dat is niet speciaal voor jou suus maar voor meerdere mensen hier die het zeggen maar achteraf de grootste commentaar hebben. En dat vind ik erg jammer
FF voor de duidelijkheid Ik heb het hier altijd enorm naar me zin gehad en vond het super om alles te delen met alle lieve mama's Ik zal echt niet wegblijven hiervoor hehe, kan er wel inkomen dat anderen hier wel voor kiezen Maar of jullie het nu leuk vinden of niet hehe IK BLIJF
Leuke spam van cyenna hihi Pluk wat apart zeg klinkt wel eng een geest op de kast, maar ja je weet nooit wat die kleintjes zien Lekker hoor suus z'on kort weekje voor Vien
Goeiemiddag! Net terug van rondje boodschappen, schoonmama en nagelstyliste en Iman is zo lief geweest terwijl ze zo veel moest wachten en heel moe was... Ze heeft lief gespeeld op de grond bij de nagelstyliste, en niet gejengeld! Lin, hoe was het bij de dermataloog? Sarah, hoe is het nu met Noa en met jou? Miranda; HOU OP MET DIE FOTO'S, ik verdrink elke keer in die mooie ogen... Zucht... Taat, aan het werk?
Bah Miran, rot van die wasmachine! Daar kan ik ook niet tegen, net nieuw en nu al wazig doen GRRR Ik kreeg net een mailtje van Rainbowbabys dat de kleertjes verstuurd zijn. Joepie, kan ik eindelijk kijken naar wat mij failliet gemaakt heeft
Hahahaha altijd als je HARD aan het werk bent, ben je hier te vinden Ja ik weet het niet Taat... Zucht... Gelukkig heb ik het alleen met kleren voor Iman... En niet voor mezelf, want dan waren we ECHT failliet