Kleertjestik Maar kijk dan ook naar al die schattige kleertjes die ze hebben. Daar raak je toch ook nooit op uitgekeken?! Nou mamatjes ik ga weer lekker naar me manneke toe! Tot snel
Echt zooo raar. Net werd ik gebeld door mijn schoonzusje, iemand had haar gebeld (iemand die zij ook niet kent) omdat ze wist dat ik een draver (ras paard) had en ze wilde hem kopen Uhhhhhh hij staat niet eens te koop? Tuurlijk verkoop ik hem niet!
Kijk maar goed uit dan sweetangel.. Je weet maar nooit er lopen heel wat gekke mensen op de wereld de laatste tijd. En als ze um willen kopen hebben ze zeker interesse,
Lin, ik had toch al verteld dat ik niet zo heel veel te doen heb op mijn werk. het is gelukkig al wel iets drukker geworden, heb uiteindelijk toch maar met mijn baas gepraat. Ik wil nu nog geen nieuwe baan omdat ik nog een tweede wil en nu een vaste baan heb. En dat vind ik nu even iets belangrijker, zeker nu ik weet dat er misschien ook weer een operatie voor mijn knie aan komt. Een nieuwe baas zal niet blij zijn met die dingen.
Ja taat, je geeft heel wat op als je nu een andere baan zou zoeken... Ben wel blij dat je al wat meer te doen hebt! En je kan op deze manier wel alles bij houden hier
Nee joh haha.. Zo was het niet bedoeld Als ik niet veel te doen had op t werk zou ik ook lekker hier meebeppen de hele dag! Ik geef je groot gelijk hoor haha
uhmmmm omdat ik zooooo lief ben en heel lief voor je paardje zal zorgen. hij mag gewoon bij mij in de tuin en als hij even wil wandelen , gaan we langs de vaart lopen
whahahaha Suus dan poept hij ook bij jou in de tuin he! En hij vreet al je planten op! Wel lief dat je even met hem langs de vaart wil lopen hihi