He miranda veel succes vandaag met je eerste werkdag. Zo te lezen heb je een leuk weekend gehad sonnie. Wij gaan Yanouck 21 oktober naar mijjn schoonouders doen. Wij hebben die avond een feest van het carnaval. Dus dat wordt super gezellig. Gisteren was het ook gezellig. Johan was de bob dus kon ik drinken. Nou het bier vloeide rijkelijk..... haha had hem al snel zitten. Want het ging in een behoorlijk tempo. Maar dat geeft niet. Het was wel super gezellig. Succes sonnie met de nieuwe voeding hopelijk lukt het allemaal. He mamaantje voor jou is het bijna feest.... lekker vakantie..... joepie Zo straks weer zwemmen. Dus ga nog ff wat doen en mezelf aankleden. Dan kan ik voor het zwemmen nog ff boodschappen doen.
Morguh ladies.. Nou Tinus ook jij dus lekker weekend gehad en de 21 e weer feessie..doe je goed Heeft iemand van jullie ervaring met Nutriton? Dhani spuugt best veel en nu heb ik gelezen op de site van nutricia dat je dan nutriton mag geven.. ligt trouwens niet aan nieuwe voeding hoor want hij spuugde ook al zoveel met de ha.. Ga zo direct ff naar etos, nutriton halen en nieuwe flessenspeen, denk dat ik nu eentje neem met drie standen..we hebben nu maat m, maar met deze voeding heeft hij zn fles met vijf min leeg..lijkt wel of de ha wat dikker is want daar deed hij gewoon tien a vijftien minuten over.. Naja ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben en hoor het dan graag .. ga ons ff aankleden..laterss.. Oja tinus have fun met zwemmen..
oh dat gaat zeker lukken sonnie. We gaan nu eerst even boodschappen doen. En dan lekker zwemmen. Joepie heeft mama ook altijd zin in. Zien ik twee dames die bij mij op zwangerschapsgym hebben gezeten. En ja deze week bevalt misschien onze buurvouw. Die moet officieel nog 5 dagen en dan is ze uitgeteld. Dus spannend krijgen we een knap buurjongetje of wordt het een buurmeisje haha
hey mamaantje...nog heel ffjes en dan gaan jullie... hoe laat vliegen jullie donderdag. Ik ken dat idd. je pakt voor iedereen in en op het laatst moet je zelf nog haasten met je eigen spullen ....en het huis wil je picobello achterlaten.. maar als je eenmaal de deur uit bent VAKANTIEEEEEEE
@ Sonnie, ik gerbuik in elke fles 4 schepjes Nutriton en dat deed ik eigenlijk om Ivan een wat voller gevoel te geven maar hij spuugt nu ook helemaal niet meer en dan zeg ik ook helmaal geen druppel. Heerlijk. Succes. @ Tinus, ik hoop dat je lekker gezwommen hebt met de klein meid. @ Mamaantje, heerlijk hoor zo'n vooruitzicht. Heel veel succes met alles inpakken. Nou even over onze kleine donder. Wij zijn dus ook bezig om hem om te zetten op Standaard van Nutrilon en dat gaat eigenlijk gewoon goed. Ivan is nu alleen heel erg verkouden maar dat was ie daarvoor al aan het worden. Heb vorige al laten luisteren of het niet op zijn longentjes zat maar het was echt een verkoudheid. Nu zitten we 3x dgs aan de 8 druppels Bisolvon. Gister nog onwijs geschrokken, mijn zusje is een paar dagen voor haar studie naar Parijs geweest en moest daar zaterdag ochtend nog naar een een of ander park met de bus. Het was een dubbeldekker en ze zat bovenin bij het raam voorin en de chauffeur reed iets te ver door tegen een stalen balk en die is door het raam naar binnen gekomen. Mijn zusje zat helemaal onder het glas en overal hele kleine sneetjes. Voor de rest gelukkig niks. Behalve dat ze in shock was en dat ze nog terug moest in de bus naar Nederland diezelfde dag nog. Haar hele lichaam doet nu zeer van het verkrampen van de spieren. Gelukkig gaat ze morgen lekker naar de collega van mijn vriend en laat het lekker even los masseren door de fysio. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar ik moest het even kwijt. Groetjes Roos. @Miran, hoe was je eerste dag?
jeetje roos ...dat is schrikken hoop dat ze zich gauw beter voelt nutriton is dat hetzelfde als nutrix van nutricia ?
Jeetje wat een verhaal Roos. Hopelijk vind ze de massage lekker en knapt ze er weer van op. Ja we hebben weer lekker gezwommen vandaag. Ze was aan het eind een beetje huilerig. Maar gister veel nieuwe mensen gezien dus ze is daar nog wel een beejte moe van. Maar dat geeft niet. Ze heeft nu de tijd om ff bij te komen.
Jeetje Roos dat is idd schrikken..hopelijk voelt ze zich gauw beter na de fysio.. NOu die nutriton is helemaal geweldig..Dhani daarstraks zn fles gegeven..naja om kwart voor 12 al en helemaal niet gespuugt..hij is daarna meteen naar bed gegaan en slaapt nog..terwijl de laatste weken hij hooguit uurtje sliep, soms iets langer en moest ie steeds spugen.. Vanmorgen zonder nutriton ook nog gespuugd en met nutriton dus helemaal niet..heb het pas 1x gegeven dus weet niet of het daardoor komt, maar heb goede hoop Suus..nutriton is johannesbroodpitmeel voor spugende baby's, het maakt de melk dikker zodat het beter in het maagje kan blijven..is niet hetzelfde als nutrix.. Trouwens over nutrix he..las dat een aantal dat al geven voor het slapen gaan, maar mij hadden ze dus geadviseerd om pas met zes maanden fruit e.d. te geven..mag ik dan wel nutrix nu geven of moet ik daar ook mee wachten?
Roos als jij nutriton door de voeding doet gaat het dan ook schuimen? Ik doe eerst water in zn fles en dan de nutrilon standaard..dat schud ik..vervolgens doe ik er nutriton doorheen en dan in de magnetron.. Doe jij het ook op deze manier?
Hallo, Je maakt toch eerst het water warm in de magnetron en dan doe je er voeding bij + nutriton?! Tenminste zo doe ik het, zonder nutriton dan. Bij mij op het CB zeiden ze dat Nutrix helpt om door te slapen. Maar het is ook een dikmaker zeiden ze, dus moest je er niet te vroeg mee beginnen. Als je kleintje 's nachts goed slaapt, is het eerst niet nodig. Ik ga, denk ik, zaterdag ofzo wel beginnen met een kommetje pap. Dit ook op advies van het CB. Puur om Tij te laten wennen aan oplepelen en de mondspieren te trainen. Dus dit is dan het eerste stapje naar vast voedsel. Maar goed dat is wat ze mij vertelden. Roos, wat een eng verhaal zeg! Ik hoop dat ze gauw wat opknapt! Leuk Sonnie en Keejbie even lekker samen met je ventje weggeweest! Doet je weer even goed he?! Hey Tinus, ook wij hebben 21 oktober weer feest, dan gaat Tijn weer logeren, voor de 3e x! Ja, gaat hard he met dat bier, zijn we nog niet helemaal weer gewend, haha! Suus ik werk 3 dagen, ma/di/vrij. Van 9 tot 4. Miranda, hoe ging het vandaag? Nou, ik zal Tijn zo even een flessie doen! Groetjesssss!
Nou m'n eerste dagje alweer voorbij! Het was eigenlijk alweer als vanouds haha. Lekker bijgekletst met iedereen en het was leuk. Nu weer 2 daagjes vrij Met Cyenna was ook alles super gegaan bij oma. Dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken hihi. @Roos, wat schrikken van je zus Sterkte! Zo ff eten maken nu.
@Sonnie, ik verwarm eerst het water en doe dan de poeders erbij. Ik mix ook al van te voren de Standaard en de Nutriton bij elkaar want anders geeft het nog wel is klontjes en dat is heel vervelend met drinken. @Tinus en Miekie, ook Ivan gaat logeren 21 Oktober. Op de dag gaan wij eerst met het hele gezin naar Hoogeveen naar de vliegtuigen (lekker even vliegen) en bij thuiskomst viert mijn zwager zijn verjaardag met zijn tweeling broer en daarna hebben we nog een verjaardag van een goede vriendin die 12 December is uitgerekend en dat vinden we nou net iets teveel van het goede voor Ivan op 1 dag. @Miran, lekker he weer even werken..... Vind het zalig met mijn mannetje maar werken vind ik ook leuk. Vandaag lekker met mijn zusje wezen winkelen. Huggies gekocht bij de AH (2 voor euro 9,99), Difraxfles bij de Kruidvat (25%korting) en nog wat leuke baby spullen bij de AH (met veel korting). Voor ons zelf...... uhhhhhhhhhhhhh NIKS! Hihihihihi. Gaat goed nu met mijn zusje alleen erg veel last van al haar spieren maar dat gaat gelukkig verholpen worden en ze moet er veel over praten want dat doet haar goed.
Ja miekie het bier gaat soms wel een beetje erg snel. Dus ik had al behoorlijk wat op toen wij om half zes weer naar huis gingen. Maar goed kan alvast weer gaan oefenen. In februari gaan we caranaval vieren een paar dagen dus moeten we er toch wel weer een beetje tegen kunnen. Maar dat komt goed. Nou 21 oktober is het een groot logeer party Fijn Miranda dat alles goed ging vandaag met Cyenna en met jezelf. Heb nog geen foldertje gehad van de ah. Maar zal wel eens ff op internet kijken. Zo ff gtst kijken.....
hey ik zag die aanbieding van de huggies op internet, maar is het alleen 12-22 kg of alle maten en ik doe trouwens ook eerst water en voeding en dan schudden en dan in de magnetron. Dit doe ik expres omdat anders door de warme damp altijd wat voeding blijft kleven ook aan het lepeltje en dat vind ik irritant hihi..... maar kan op allebei de manieren hoor...wat je zelf het fijnst vindt. ik ga even lotte kijken op internet fijne avond ladies
@ Roos: thanx voor de tip over de huggies.. ga morgen meteen een voorraad inslaan. @ Suusje.. volgens mij vanaf 8 kg... Ik gebruik al maat 4 van huggies.. van 8-14 kg.. en ze zitten perfekt. Valentino blijft lekker droog... @ MirandaT.. gelukkig viel het mee. Maar wel lekker als je je meissie dan weer gaat halen. Dat vind ik zo heerlijk gevoel.. en die big smile...
maar ik zag dat er maar 38 in zitten en dat dus x 2 dan... ik gebruik nu maat 3 en daar zitten er 50 in...zijn er in die grotere maat eigenlijk alleen kleine verpakkingen? goedemorgen trouwens
morguh.. Super dat je eerste werkdaggie goed is gegaan Miranda nou doeggg maar weer Oja wat ik me afvroeg..hoe zal het met Chrisje gaan? HOop echt dat ze snel weer hier komt kletsen