Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ow nee niet doen hoor, niet het gevoel hebben dat je niks goed kan doen! Je vecht voor je kinderen, en dat met alles tegelijk kan je heel goed toch!

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Maar Vien was ook zo.... sloeg het kruipen over en zat de hele dag zoet op dr billetjes te spelen met de dingen die in handbereik waren.. en ze liep met 1 jaar en 2 weken... Dus gerdien, maak je niet druk! Dat kruipen is maar een tussenstap en op zich niet nodig uiteindelijk, want waarom zou je later voor iemand moeten kruipen (geintjuhhh) :D En zelfs dat komt goed, want Vien kan nu ook kruipen :D

3. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    ik heb juist heel veel respect voor je ik moet er vaak aan denken hoe jij het allemaal doet ik vind het soms al druk met 1 kleintje en jij hebt er 2 thuis en dan de kleine benthe in het ziekenhuis waar je elke dag heen gaat Ik vind juist dat je het hartstikke goed doet.

4. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    Ik maak me er ook niet echt druk om hoor Ze doet het verder hartstikke goed en ik kan haar nog steeds tillen dat scheelt :)

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    leuke foto met die bloemetjes trouwens...heb even in je album gespiekt

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    LIN je bent gewoon echt GTST kijken en laat mij alleen op msn achter WEHHHHHHHHHHH

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Annemarie, je doet het prima... over een paar maanden is de rust weer terug in je huis ... maar je doet het echt goed hoor!

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ik ga even over het net surfen ondertussen

9. Niet meer actief

zo krijg je wel posts he suus :p! dankje dames!

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Lin@ wat goed van Iman dat ze rustig is gebleven bij de nagelstyliste. Ik was 3 wkn geleden geweest met Yassir en het was echt niet te doen. Ik was ook bang voor de lucht die daar hing van de lijm en het acryl.

Annemarie@ meid heel veel sterkte en onthoud 1 ding heel goed JE BENT EEN STERKE VROUW! ik snap dat het een hele moeilijke moederdag voor je is geweest.

11. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    Annemarie meid is toch heel logisch dat je het nu moeilijk hebt, godsamme zeg je bent al vanaf januari bezig met het schip drijvende te houden. En als je het echt niet meer trekt gewoon even aan de bel trekken bij je huisarts hoor, al is het alleen maar om eens even goed van je af te praten.
    En met speciale dagen zoals moederdag is het gemis van een geliefde alleen maar erger.

Gerdien, wat fijn dat Anne het zo goed doet, pas maar op want voor dat je weet loopt ze en dan is er niets meer veilig :)

Lin je kunt niet zomaar GTST gaan kijken en Suusje alleen op msn achterlaten hoor, daar wordt Suusje bang van ;)

Groetjes Anita

12. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Annemarie dikke knuffel van mij en gijs en ik vind ook dat je het geweldig doet!

Jullie hebben al zoveel voor de kiezen gehad, en nu begint het zijn tol te eisen. Maar dat betekend niet dat jij niet heel goed bezig bent.

het is gewoon eventjes te veel op het moment!

Er komen ook weer hele goede tijden aan voor jullie, het kan alleen nog maar de goede kant op gaan voor jullie.

nogmaals dikke knuf van ons

13. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Gerdien goed om te horen dat alles goed gaat met Anne, en ik kan me voorstellen dat je niet op iedereen terug reageert we kletsen hier nog al veel ;)

Ik ga weer verder mijn ventje wil ook nog aandacht vanavond hihi

14. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ik vind reclames vaak heel stom, maar die van nescafe capuchino met die dames die die koffie uitproberen vind ik zo'n gezellige reclame hihi
    weet niet waarom,

ikke bang pluk... welneee heb nog altijd mijn paard in de gang :)

15. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    Hmmm kijk daar zou ik nu bang van worden, tis natuurlijk erg gezellig totdat het beesie zijn staartje omhoog doet en even wat laat vallen :D :-k
    Misschien kun je hem een luier van Q omdoen.

Groetjes Anita

16. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nee hij is zindelijk... gaat netjes naar de wc... en mag ook wel op de bank zitten evt. maar hij staat liever in de gang, want anders klopt het liedje niet meer

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Dikke knuffel Annemarie!

Heb niet zoveel te vertellen..
    Gezellig zo'n paard :p

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

HAAL ROVER UIT DE GANG SUUS!
    Hij staat daar maar te staan... Bied hem eens wat te drinken aan en doe gezellig :)

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
  20. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640