hierrrrrrrrrr had per ongeluk verkeerde msn geopend tijdens tel.gesprek...had het niet door... dacht waar is lin?
Ja en ik jou smsen... Helemaal in paniek... Voor mij is het midden in de nacht en dan helemaal alleen
@ Annemarie.. kan me voorstellen dat je het zwaar hebt hoor.. al die ellende achter elkaar breekt je een keer op, dikke knuff... En gaaf joh.. dat je zusje een tweeling krijgt... Allebei op stap met de tweelingwagen... @ Lin... HOE IS HET MET LOIS? @ Miran.. wat heeft Cyenna toch mooie ogen.. En verders weet ik het niet meer... ik ga slapen...
Goedemorgen ! Gisteravond hadden we een verjaardag van schoonzus en ik kreeg nog 2 kadootjes, een pareo en een zilveren tas Was nog voor mijn jaardag Met Loïs gaat het weer beter, de jeukdruppies helpen denk ik wel want ze heeft er ook beter op geslapen. Ze was maar 2x wakker geworden en heel kort, dus het gaat weer de goede kant op ! Het is dus waarschijnlijk een reactie op de prikjes geweest, daar kunnen ze dus tijdelijk eczeem van krijgen. Het andere eczeem dat ze al had is er nu bijna van weg, gek hoor. Het sollicitatiegesprek ging heel goed ik hoop dat ik per 1 juni kan beginnen daar Is echt een leuk bedrijf, ik ga er dan 1 hele dag en 2 halve dagen werken. Ga nu even bijlezen !
Goedemorgen, Fijn dat het beter gaat met Lois. Een "goede"vrindin komt vandaag langs, ik ken haar al ruim 14 jr en we zijn vrindinnne sinds de Mavo. Ik heb geen zin in haar bezoek en daar heb ik goede reden voor. Ik heb haar gebeld toen ik bevallen was en ze is niet op kraamvisite geweest. OOk heeft ze 2x afspraak gemaakt dat ze langs zou komen en dan komt ze niet opdagen. Ik ging dan even bellen om te vragen of ze nog kwam. Dan begrijpen jullie toch wel dat ik geen zin haar heb. We waren echt goed bevriend tot dat zij veranderde. Als goede vrindin ben je toch blij voor mij dat ik een kindje heb gekregen? Dan kom je toch mijn kindje bewonderen? of ben ik nou gek? Ook weer gisteren was Yassir moelijk in slaap gevallen. Hij sliep pas om 21:30 is toch niet normaal? ik maak me er zo druk over.
Linda fijn dat lois minder jeuk heeft nu En wat goed dat de solicitatie goed is gegaan ik ga voor je duimen! Hanan ik zou er gewoon over beginnnen bij je vriendin. Mijn beste vriendin is nog single en heeft echt helemaal niets met kinderen en toen ik net zwanger was vond zij dit vreselijk. Nu zijn we er allebei naar toe gegroeid en is de liefste suikertante die een kleintje kan hebben hihi. Ik ga zo naar mijn vriendin toe en vanmiddag naar fysio. Ik hoop dat het me vanmiddag nog even lukt om online te komen Fijne dag allemaal!
Hanan, ik zou het er ook gewoon eerlijk over hebben. Lindaaa, fijn dat de eczeem minder wordt! Sarah heeft de laatste tijd moeite met in slaap vallen. Brullen, brullen en nog eens brullen. Ze wordt ook vaker wakker als ze op bed ligt. Het zal wel weer zo'n tijd zijn, gaat vast weer over hoop ik.
Mogge meiden, Fijn dat het alweer beter gaat met Loisje! Wanneer hoor je wat Lin over die sollicitatie? Leuk hoor, ik duim voor je. Heb je strax weer even wat anders en ook nog eens lekker wat centjes verdienen. Mooie foto van Cyenna weer. Scheetje is t ook! Hanan, je hebt jezelf even lekker verwend zeg! Lekker uitgeslapen en kleren gekocht! Mag ook wel eens he. Maak je maar niet al te druk hoor over dat slapen van Yassir. Ze hebben nu veel meer te verwerken nu ze steeds meer van de wereld leren. En de meeste kindjes hebben moeite om in slaap te komen. En ze gaan nu ook dromen en kunnen daardoor ook weer wakker worden. Gaat strax wel weer over. Succes met die 'vriendin'van je. Snap best dat je er geen zin in hebt. Annemarie, sterkte meid. Ik bewonder je hoe je het allemaal doet hoor! Want je doet het juist hartstikke goed! Maar vergeet jezelf niet he. Dikke knuffel! Mooie foto's van Anne trouwens, lief hoor met die madeliefjes! Taatje veel plezier vandaag!
Ik heb al weekend, alhoewel...vanmiddag nog weer een vergadering, maar verder weer lekker vrij. Tis alleen wel weer kloteweer zeg, bah! Vrijdagavond gaan we weer naar ons aanstaande huis, haaha. Ik zal dan ook even foto's gaan maken.
En wat gek trouwens dat Kylian zo kijkt naar de kast dan. Wie weet ziet hij idd wel meer, hoor je wel vaker. Gek hoor...
Hahahaha Miekie, ben je aan je aantal berichten aan het werken Geen idee van het boxkleed, Mad zal het wel weten, die heeft dat ook... Ik denk het eerlijk gezegd niet. Die kun je toch zo afvegen? Ik ben net met Miranda (minimuisje) naar het CB gegaan. Joris kreeg de eerste prikjes en zo hoefde ze niet alleen te gaan. Iman was loyaal en huilde n beetje mee haha... Hanan, succes vanmiddag, ik zou zo iemand niet eens meer uitnodigen om langs te komen! Ben ook veel 'vrienden' kwijt geraakt doordat ik Iman kreeg! Gelukkig dat het beter gaat met Lois Lin! En proficiat met je bijna-nieuwe baan! Ook een megacool bedrijf! Ik ga vanmiddag met Iman bij een vriendin op visite. Nu ligt ze eerst ff te pitten.