Ja Sweet angel, wisten wij ook niet hoor, de kinderarts van het zh heeft toen wel na de geboorte gezegd dat we het in de gaten moesten houden of het niet groter werd. Ze kijken er wel elke keer na wanneer we er komen maar ik wist ook helemaal niet dat dit na een jaar nog een keer werd gedaan door een huidarts. Ach we zullen wel zien. Ohh sommigen gaan echt al snel op vakantie, wij gaan volgende maand de tickets boeken en dan zitten we de maand september en een stukje van oktober bij mijn zus in Amerika. Die verheugt zich er al helemaal op (wij ook hoor) maar ik heb het vermoeden dat wij onze zoon dan een stuk minder zullen zien Groetjes Anita
Tinus@ leuk dat jullie weer bent komen posten. Hoe gaat het met Yanouck? Taatje@ Fijn zeg dat het weer lekker rustig is met Gijs. Hopen dat het tijdens jullie vakantie ook weer zo lekker rustig is. Lin@ hahah hier precies hetzelfde Yassir is gek op lege (plastic) flessen. Hij speelt daar zo wild mee hahaha! ik zal eens een filmpje maken als hij weer lekker bezig is. Linda probeer eens Valeriaan? Ik weet dat dit rustgevend is en dat je lekker kan slapen. Maar of dit nou voor het inslapen is of om juist door te slapen. Ik weet het niet. Valeriaan is bij de drogist en apotheek te verkrijgen. Misschien een tip! Sam@ Tuja baby? is dat van VSM? moet je dat van te voren geven? Yassir moet 21 juni voor de 11 mnd prik. Dit schijnt een vervelende prik te zijn en ik ben best gespannen (dankzij Lindaaa). En Bedankt Lindaa! hiihhi Yassir was vandaag om 07:00 wakker papa heeft flesje gegeven en meneertje is gelijk in slaap gevallen tot 10:00 , mama ook .
heerlijk Hanan uitgeslapen tot 10.00 uur dat is lang geleden dat , dat bij ons is gebeurd, toch zeker z'on 11 maanden terug hihi Pluk lekker hoor een maandje naar Amerika
Ohh krijg ik weer de schuld van het bang maken haha Yassir krijgt vast geen last van de prikkies Hanan 8-[ Fijn dat Gijs weer de oude is Taat ! Ik werd net al 2x gebeld en ik hoop dan dat het iemand van die sollicitatie is maar het is tot nu toe steeds iemand anders Misschien hoor ik pas eind van de week iets, ik word nu al gek haha Lijkt me wel gek om weer te werken maar het is niet anders, als ik dan moet dan maar bij de leukste keuze. En Taat, Miran, Tinus en Mamaantje leven ook nog steeds
Jaja Lindaaa wij leven ook nog! Ik zeg maar vast dat ik na donderdag even een ruime week afwezig ben!
Super Lindaa, gefeliciteerd met de baan! Super leuke foto's kwamen er weer voorbij.. Mooi huis hoor miekie...succes met verhuizen.. Alvast gefeliciflapstaart mad met je verjaardag. Verder weet ik et nie meer...
Gaat hier nog steeds niet goed met Alyssa... Ze dronk tot gisteravond heel goed, dus ze was niet suf van al die diarree, maar sinds gisteravond/vanmorgen wil ze ook al niet meer drinken. De diarree was iets minder, maar ze zat er net gewoon weer helemaal tot dr nekje toe onder. Ben vanmorgen toch maar naar de ha geweest dit wordt alweer de 6de dag dat ze diarree heeft en vanmorgen moest ze ineens ook weer overgeven. Ze zag er verder wel redelijk uit zei de ha, maar we moesten haar heel goed in de gaten houden en als we het niet vertrouwden en ze gedraagt zich anders dan moeten we gelijk komen.. Ben nu alleen maar bang dat het minder gaat worden omdat ze niet eet en ook niet drinkt nu! En zelf begin ik ook al last van mijn buik te krijgen en mijn man ook, ble, wordt er echt niet goed van!
Thanx meiden ! Het is voor 20 uur bij een klantenservice van de maker van de mooiste kinderwagens Mijn vriendin werkt er ook en ik zit dan met haar en nog 3 andere meiden op de Service afdeling. Ik ga de maandag werken en de vrijdagmiddag en dan nog 1 andere dag in overleg. Wel eng hoor zo zonder Loïs maar de oma's passen op en in de zomervakantie is mijn vriend 8 weken thuis dus dan is het helemaal goed geregeld. He Elies, hoe is het met Alyssa ?
Yanouck gaat echt snel met dr tandjes zeg en nu ook al kiesjes.. Alyssa heeft nu 2 ondertandjes en is bezig met dr hoektandjes, net dracula nu haha.. en geloof dat de tandjes daar tussen in ook beginnen te komen.. ze zit steeds te tandenknarsen erg irri..