Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jaaaa, ik las het ook zo juist van Benthe!
    Goed hoor Annemarie :D
    Ook al is het maar een richtdatum, je hebt tenminste iets om naar toe te leven!

Mensi, Iman's ogen zijn grijs/groen/blauw, precies als die van mij :)

Toch is het gek Lin, was ik me net aan het bedenken... Je moet klachten gaan afhandelen bij de -volgens jou :p - beste kinderwagenproducent. Maar als hij zo goed is, waar komen die klachten dan vandaan? :)

Ik heb net met Saar gebeld en alles is goed. Met Noa is het al een stukje beter en ze waren lekker bij de moeder van Sarah!

Miran, ik moest ook ANTM op de slaapkamer kijken haha Mijn man wilde Troy zien.

Ik ben vandaag bij de HA geweest, ik heb al een paar dagen een knobbeltje achter een oor, maar nu begint het pijn te doen. Ik heb een ontstoken lymfeklier. Ik moet nu 4 x per dag 10 minuten een watje erop houden met desinfectiemiddel en helpt het niet, dan 'moeten we de natuur een handje helpen' (lees:eek:pen maken :confused: ) ... Ik zei tegen hem: Nee bedankt het lukt wel met het watje :)

Zooo hopelijk slaap ik vannacht eens door, anders ga ik morgen ECHT slaappillen halen, want ik word hier gek van.

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haaai

@lin nogmaals feli met je baan

@Mad ...jeetje lekker verwend! En bijna echt jariggggg

@Mensi: in mijn hyves kun je even kijken...daar zie je ook foto's waar ik op sta. heb ik je ooit eens gepbt en anders hoor ik het wel van je.

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

Miek hij was naar Borger naar het Piratenfestival :p joepie!

jeeeee Benthe bijna naar huis! laat de grammetjes er maar snel aankomen!

vervelend Lin zo`n ontstoken Lymfeklier! bah hopelijk is t snel over.
    en je hebt ook homeopatische middeltjes voor je slaap problemen, die schijnen ook wel aardig te helpen misschien is dat een idee? en thee voor goede nacht rust?
    nu weet ik ook wat cafe au lait vlekken zijn! gaan die ook nog weg? of kan dat? of kunnen ze ook groter worden dat ze mee groeien met de huid?

gelukkig alles weer beter met Saar en Noa!

hi hi, Miran ik las ff snel, en ik dacht dat je naar het circus was ipv een cursus
    :(

Mensi echt tof met bassie op de foto! leuk voor het plakboek.

ik ga pitten! vandaag zoooo veel gedaan! m zomerhoes voor de auto stoel erom gedaan (wat een gepriegel zeg :evil: ) maar hij zit nu goed!
    en de stof van de maxi cosi eraf gehaald en gewassen! met een halve maxi cosi eraan bungelend omdat de stof er niet helemaal af kan :evil: ik had het piep schuim er ook al uitgehaald zie ik later dat dit niet mag :evil: wat een ondingen zijn dat zeg! soms kun je iets maar beter laten zoals het is/ was ha ha ha
    maar goed hij is nu weer fris! zonder vlekken en zooi erin! nu boven alles nog opruimen! mijn god wat kan een mens toch veel zooi hebben he?

trusten!

x

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Is bassie eigenlijk weer bevriend met Adriaan?

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ooh jullie poetsen al tandjes :D goed zeg hier nog niet, gaan we ook maar eens mee beginnen!
    Miekie, ja tis wel een zwaar dieet hoor vind ik.. maar eig is het helemala niet zo'n gezond dieet op sommige dagen eet je maar 600 kallorieen.. maar ja t gaat gewoon lekker hard.. (vanaf deze week ga ik wel savonds iets meer eten) want anders ben ik bang dat ik er mee stop hahaha en weer in mijn oude patroon val ;)

Lin gefelici met je baan!
    Annemarie wat fijn dat benthe dan mischien naar huis mag! super zeg!

mad wij hebben ook veeels te veel zooi hoor :D (banen)

beterschap voor allysha! en indd suus waar blijft een foto van jou !?

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

Goedemorgen !

Lin, doorgeslapen ? Ik heb je niet zien posten dus ik hoop het ! Hier was het weer ellende, ik sliep pas om 3 uur en ben nu weer dood op. Papa en Loïs hadden wel goed geslapen.

Het zijn niet alleen klachten hoor, het zijn ook gewoon winkels die bestellingen doen en onderdelen willen hebben enzo. Vanuit heel Europa. En informatie geven. En ja, bij gebruiksvoorwerpen gaat ook weleens iets stuk dus je hebt ook consumenten aan de lijn die een lekke band ofzo hebben :) Klink ik al een beetje als een service medewerkster ?
    Ik ga vandaag mijn contract tekenen !

Fijn dat het met Saar en Noa weer beter gaat.

Hier ook tandenpoetsen en dat gaat best goed, ze eet alleen veel te snel de tandpasta op.

Fijn zeg dat Benthe over een maand lekker thuis is !

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

MAD GEFELICITEERDDDDDD ! :whistle:

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Haaaaloooo. Ja het lijkt misschien alsof ik hier weinig ben maar het is eerder zo dat de meeste van jullie hier gewoon extreem veel zijn. HAHA.

Maargoed, ik las zo even het een en ander. Ten eerste, MAD, GEFELICITEEEEEEEERD!

Linda, leuke foto's van Iman. Wat vervelend dat bultje achter je oor. Maar het blijkt niet zo erg te zijn als het weggehaald moet worden hoor! Maar toch...

Wat super zeg dat Benthe weer naar huis mag volgende maand! Heerlijk!

En ik las volgens mij nog iets over allergieen, nou dat kunnen ze inderdaad pas rond het 4e levensjaar vaststellen, dat is mij ook verteld door meerdere artsen.

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Oja, ik heb trouwens ook 2 nachten gewoon NIET kunnen slapen. Vreselijk vervelend. Vannacht lukte het eindelijk... gelukkig.

10. sweetangel100

MAD HAPPY BIRTHDAY 2 YOUUUUUUUUUU :)

Lin, van zo'n goede wagens gaan de banden toch zeker NOOIT lek he, :)
    Cool dat je vandaag het contract gaat tekenen!

Ik ben wel wakker geweest vannacht, maar niet klaarwakker, en niet zolang, dus weer een vooruitgang!
    Iman kwam weer trouw om 6 uur voor de fles en erna om half 9, dus redelijk goed geslapen!

11. sweetangel100

Hoiiiiii Lilith!
    Alles goed met Sarah?

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    @mvJanelle; Wat ontzettend gaaf dat Benthe op 20 juni naar huis mag
    super zeg

@Eliesja; beterschap, hopelijk knapt ze snel op

tandjes poetsen is hier op dit moment een drama Gijs wil er niets van weten we proberen het nu gewoon om de dag. We zien wel.

Even nog verder terug lezen

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Mad gefeliciteerd!

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    MAD GEFELICITEEEEEEEEEEEERD

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    :) net echt! :)

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Mad: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd !!!

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Gefeliciteerd Mad!!

18. Niet meer actief

mad gefeliciteerd.....

Zo we zijn net weer terug van het cb. Ze waren erg tevreden. Mag gewone melk geven. Dus dat is wel erg fijn.

Ze is niet veel aangekomen. Ze weegt nu 9825 gram en is 76 cm. Dus het gaat super goed. Alleen die prikjes waren erg pijnlijk. Maar ze was ze snel vergeten na een flesje drinken en een rijstewafel.

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.513
    113
    Mad Gefelicitaart

Nou het was hier gisterenavond weer een bal hoor, 20 uur had meneer zijn flesje op en hup in bed en slapen.
    20.45 gillend wordt hij wakker en is niet meer stil te krijgen, dus dan maar een zetpilletje en ja meneer sukkelt weer in slaap.
    21.15 uur hij ligt nog steeds te morren, het is even stil en dan wordt er weer gehuild, ik ben dus maar naar boven gegaan met een flesje diksap (we vonden het allebei zo zielig vooral nu we weten dat hij gewoon pijn heeft van de kiezen).
    Hij heeft het hele flesje leeggedronken en viel toen bij mij op schoot in slaap, heb hem terug gelegd, hij rolde zich meteen in zijn favo houding en sloeg een tevreden zucht. En heeft tot 7 uur vanmorgen doorgeslapen.

Ben vanmorgen dus maar meteen van dat verdovende spul gaan halen voor op zijn kaken.
    Moet het er met mijn vinger opsmeren en dan werkt het voor een paar uur, vanavond meteen maar uitproberen.

Annemarie, wat fijn dat jullie nu een datum hebben waarop je je kunt richten. Nu kun je in ieder geval beginnen met de voorbereidingen.
    Roze ballonnen om het huis buiten mee te versieren en dat soort dingen ;)

Ben even kwijt wie er nu een nieuwe baan heeft maar in ieder geval Gefeliciteerd. Als het inderdaad bij BB is, zag dit weekend op mtv dat dit een zeer gewilde kinderwagen is onder de amerikaanse celebs ;)

ANTM heb ik dus grote deels gemist, heb alleen het einde gezien.

Groetjes Anita

20. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hoi SweetLinda :)

Ja hoor alles goed :D Sarah is ZO LEUK.

Deel Deze Pagina