Eliesja misschien kan Suus ons nog helpen aan ideeen want zij weet vast wel iets. Ze komt altijd met de leukste ideeen voor Vien. Dus SUUS HELP
Mijn moeder maakte vroeger altijd een stekelvarken om te trakteren. Bij ons op de basisschool wilden ze ook liever dat er 'gezonde' dingen getrakteerd werden. De stekelvarken was gewoon een halve kool verpakt in zilverfolie en daarin allemaal lange sateprikers met stukjes kaas en worst of met verschillende stukjes fruit erop. Van een appel maakte ze dan de kop. Heb er toch echt tot de 6de klas (voor de jongeren onder ons zo heette groep acht vroeger ) op die manier getrakteerd. Je zou ook poppetjes kunnen maken van een doosje rozijntjes. Krijg in eens een idee, Doosje rozijntjes Geel en bruin papier. bovenkant geel beplakken, paar rondjes erop tekenen en het gezicht van Spongebob. Onder kant bruin papier een even een paar benen en een riem op de broek tekenen. En je kunt Spongebob trakteren =D> Ohhh ik ben de Goeiste \/ Groetjes Anita
Okeej gelukkig maar Eliesja! Ik ben benieuwd hihi Hoop dattie er niet teveel last van heeft want Papa moet vanavond op um letter hihi want ik moet natuurlijk werken. Wat leuk dat mama dan er ook opeens na tijden er weer uitkomt. Ik vond het ook erg leuk in het begin toen hij mama EINDELIJK zei daarvoor was het alleen maar papa papa papa bij alles! Hehe en nu roeptie mama als eerste sochtends en dan is het dus tijd om hem uit bedje te halen
hihi die taatje...ik heb voor vien toen op de peuterspeelzaal varkenshoofdjes uitgeknipt van karton..niet heel klein niet heel groot... hihi en dan in het midden een gat en daar een danoontje doorheen gestoken. Dit was zijn neus, neusgaten erop tekenen en ogen etc op het hoofd en dan had ik bij zijn nek een doosje rozijntjes ingepakt in alu-folie en daar een strik van gemaakt... ik zal even een fotootje zoeken van toen ze af waren. Op de peuterspeelzaal mocht idd ook geen snoepgoed uitgedeeld worden. Dus misschien een ideetje.
hihi... lekker gaan knutselen binnenkort dus...ik ook weer trouwens. Vien is zondag jarig en gaat volgende week dinsdag uitdelen. Dus ik ga ook weer even wat leuks verzinnen
hehe zal ie leuk vinden.. hij is op het moment echt strontvervelend.. hij zit overal aan, kan niet meer pjuteren op de bank want hij trekt steeds aan de draden. btw hoe doen jullie dat als iets niet mag? boos worden? (helpt hier niet, gaat hij alleen maar om lachen) handje weghalen? (helpt hier niet kun je het wel 100 x doen meneer houdt vol) tik over de vingers vink zielig.. en wou eig dat dat niet nodig zou zijn.
Hey super suus, leuk ziet het eruit! Ga ook maar es brainstormen... Ik zeg tegen Alyssa wel 10.000x nee en haal ook steeds dr handje weg. Ik geef haar iets wat van haar is en zeg dan, die Alyssa en op een gegeven moment heeft het dus wel effect hihi de aanhouder wint, zeggen ze welus!
met effect, het volgende: we waren laatst bij mijn schoonouders en daar stond in de hoek een kastje (denk ontvanger van tv/radio) met snoeren en allemaal lichtjes die knipperden, nou is dat leuk of niet, ja dus, Alyssa kruipt erheen en ikke en papa allebei, NEE Alyssa en ze keek ons aan en draaide zich maar weer om en ging ergens anders heen..hihi dus het KAN effect hebben, zo niet nog voor ons plantje in de vensterbank..
Mad gefeliciteerd.................... Pluk die stekelvarken tractatie deed ik vroeger ook altijd. Vind kindjes van deze leeftijd echt nog te klein voor snoep. Bij de supermarkt vragen ze al of Steven stokjes mag, nou zolang ik het nog tegen kan houden. Weet zelf van m'n werk dat ik het verschrikkelijk vond als kinderen zeurden om een plakje worst, soms zelfs ouders, mag ik een plakje worst voor m'n kind.Doe je toch niet Eliesja houd de belastingdienst maar in de gaten hoor, hier is ook al 3x beloofd een formulier opgestuurd te krijgen, maar ik moest er wel weer tig keer achteraan bellen. Wij hadden Steven opgegeven bij de cresh, maar ook weer afgemeld. Krijgen nu nog steeds toeslag, kunnen we straks allemaal terug gaan storten. Die rotlui kunnen niks in 1x goed doen.Heb de vorige keer aan die vent gevraagd of ze veel klachten kregen, hij zei ja best wel Ha ha hij was in ieder geval eerlijk. Ik kan ook nooit lief en aardig zijn als ik erheen moet bellen, ze maken me altijd boos. Ze hebben na het overlijden van m'n vader zelfs gepresteerd om te zeggen dat ze een handtekening van hem moesten hebben Toen heb ik gezegd, nou dat gaat een beetje moeilijk, hij is namelijk overleden , zeggen ze heel dom; OH M'n man heeft toch weer wilde plannen.... Vanmorgen zit hij in de reisgids te kijken, zegt hij heel droog; Of wil je dit jaar ook naar Menorca 8) Nou daar zeg ik geen nee tegen. Hij is nogal wat van plan, trouwens over het huis verkopen hoor ik hem niet meer...misschien heeft hij al weer andere plannen Steven ligt er vanaf 11.30 al in, was vanmorgen 07.30 wakker, dus hij was heel moe.
hiep hiep hoera voor steven...en hij lijkt meteen heel groot zo zeg! Goed hoor steven ennnn wat wou ik zeggen oh ja: senna, ik zeg wel gewoon NEE... en dan een beetje streng, niet schreewerig maar streng. Eerst moest ik steeds daarbij tegelijkertijd zijn handje wegtrekken en nu als ik NEE zeg dan trekt ie vanzelf zijn handje weg. Soms probeert hij het dan nog een keer.. maar dan zeg ik gewoon weer nee maar vaak zet hij gelijk zijn loopwagen in de achteruitstand en gaat iets anders doen... is wel handig, want ik heb in de keuken van die siertheekorrels hangen aan de muur en als ik het plasticje hoor zeg ik : quinten neee nou dan rolt ie ervan weg
oh ja...tikjes geven doen we niet... nooit gedaan ook. Ook niet bij Vien. Als vien stout is krijgt ze een waarschuwing en als ze daarna nog niet luistert, moet ze op de trap zitten. En dat werkt goed. Over geen tik uitdelen zijn mijn vriend en ik het allebei eens: Doen we dus echt niet/nooit/never