Wij zien gijs echt opknappen! Je moet alleen wel opletten dat ze geen koorts krijgen zei de huisarts. Want dan moesten we naar de huisarts toe gaan om geen risico's te lopen. Als ze al even verkouden zijn!
oke, nou heb net gebelt, de assistente gaat overleggen met de arts en belt zo terug.. zal meteen ff tempen.. gister had ie alleen iets verhoging.
Sonnie, ik heb nu peer en appel gegeven. De eerste keer gaf ik hem peer. een paar daagjes erna gaf ik hem appel wat hem ook zeer smaakt! Zodra ik hem in de wipstoel zet en hij ziet het hapje wordie helemaal wild! Het gaat echt prima. Ik heb al wel een beetje door dat ons jongetje echt ons al stiekempjes uitprobeerd. Eerst gaatie nephuilen echt waar, en dan kom ik kijken en dan begintie heel hard te lachen. Boefjuh!
Ik dacht dat je de eerste paar dagen hetzelfde moest geven en dan als dat goed gaat wat anders proberen. Maar wel fijn dat het goed gaat Keejbie.
Ja dat doe ik ook eliesja.. Eerst heb ik hem een paar dagen peer gegeven. Dat ging prima! en toen ben ik overgegaan op de appel en dat geef ik nu nog steeds. Hij vind het echt heerlijk!
Bij mijn meisje ging het niet zo geloof ik, uitslag op gezicht en wat meer spugen, heb alleen nog maar peer gegeven. Wacht nu 2 weekjes en dan probeer ik het weer.
Haha ennnnnnnnnnnn Keeeeejb heeft groot nieuws! Ik ben zonet gebeld door de goede woning. Ze heeft een huisje voor me! Ik mag morgenavond komen kijken en als ik akkoord ga dan kan ik als goed is 4 november de sleutels krijgen. Het is met 2 slaapkamers wel een flatje en op de tweede verdieping. Maar wel hier in de buurt en veel dichter bij de winkels, stad enz. Dus het is ECHT groot nieuws!!!
heej Keejbie Proficiat. Hopelijk staat het huisje jullie aan. Kunnen jullie dan lekker met z'n drietjes een nieuw bestaan opbouwen.
ahhh jammer eliesja dat ze uitslag kreeg en meer ging spugen..hopelijk lukt het over twee weekies wel..ben benieuwd Denk ook dat ik het gewoon ga proberen als ie 4 maandjes is..tot nu toe gaat het met de nutrilon en nutriton ook goed.. Spannend Keejbie.. Net stuk gelopen met de honden en dhani in de baby bjorn..is echt lekker weer..Alleen ik heb ook echt twee labradors hoor..lag een dode eend in het gras, maar had ik pas later door..denk wat doen ze toch, totdat ik de oudste zag gaan rollen, nou dan weet ik genoeg..de jongste was die dooie eend lekker aan het opeten en die andere vond rollen door dat beest een betere optie Walgelijke beesten eigenlijk..gelukkig houden ze van zwemmen dus dat mochten ze even uitgebreid doen van me
Eet smakelijk sonnie..... Gelukkig doet onze hond dat niet. Die laten we 4 keer uit en verder doet hij niet zoveel. Komt af en toe even bij Yanouck kijken maar daar blijft het ook bij. Zo ga beginnen met eten. Eet vandaag aardappels met wortels en kipfilet en sla niet te vergeten.
Oh dat is goed suusje... Alleen mijn eten staat al om 5 uur op tafel misschien kwart over vijf. En denk niet dat je dat gaat redden. Vanaf almere naar eindhoven...
Hallo, Hier een ziekie Miekie...heb de griep, dus lig al bijna de hele dag in bed, bah! Ben ik net weer met werken begonnen, ben ik nu alweer ziek! Morgen en overmorgen ben ik vrij, hopen dat ik wat opknap! KEEJBIE, WAT N SUPER NIEUWS JAH! Ik hoop dat het wat is voor jullie! Hou ons op de hoogte he?! Leuk man! Lekker he Sonnie, rollen door de smurrie, doen onze honden ook wel s! Vieze beesten zijn t dan he?! Ik ga met 6 maanden beginnen met de fruithap, das nog even dus. Zal mij benieuwen! Strax eerst eens met wat pap beginnen. Jammer Eliesja dat ze uitslag kreeg....hopen dat t strax beter gaat! Nou, tot laters maar weer!