Ik geef de leidsters niks, hebben we het een keer over gehad en ze vonden dat toch niet zo fijn want sommige moeders geven met pasen met sint en met kerst en met de verjaardag iets dus ze zeggen nu doe maar niks meer want anders groeien wij ook dicht. En ze moeten ook een goed voorbeeld geven he. Misschien doe ik paar exta zakjes wat ik ook aan de kinderen geef.
De streefdatum van de artsen is dat Benthe 20 JUNI thuis komt! Dat betekent dat ze mischien toch met Juliëns eerste verjaardag thuis is (26 juli) voor 2 mnd terug zaten ze nog met eind augustus begin september! Ik ben er
Wat geweldig nieuws dat Benthe over een maandje naar huis mag. Het is een echt vechtertje, die komt er wel.
idd, en dan kunnen jullie eindelijk normaal als gezin gaan leven. nu stond natuurlijk veel in het teken van het ziekenhuis. Dan zal je over een tijdje wel veel bekijks krijgen als je met je kids gaat wandelen. ik bedoel het leeftijds verschil of zeg maar maanden verschil. Ik heb echt respect voor jullie. Hoe je je er door heen hebt geslagen.
ja er is idd maar weinig verschil! maar ik trek me daar weinig van aan! het is zo gelopen.. Jason boeit het ook niet die begon erover dat we volgend jaar mischien wel weer eens over een 4de kindje konden nadenken Ik heb ook onderzoeken gehad dat deze zwangerschap door toeval zo is gelopen het ligt niet aan jason of mij dat Benthe te vroeg is geboren (qua zaad enzo)
Ik bedoelde dat niet verkeerd he, van het leeftijdsverschil. Dus jullie willen een groot gezin? Ik denk ook zeker dat door de dingen die je als mens mee maakt sterker maakt.
haha nee weet wel dat je het niet verkeerd bedoelt! mijn reacties was ook niet bot bedoelt (als je hem wel zo hebt gelezen) vertelde alleen hoe ik over de leeftijd dnek haha ik vond het aan het begin heel erg maar heb nu zoiets als alles maar goed komt! en ja een groot gezinnetje vinden we leuk maar ik wil nog wel minimaal een jaar wachten hoor! haha
Helleuuu, WOW wat een GEWELDIG nieuws voor jullie Annemarie! ! Wat gaat het nu snel dan. Echt een sterkte dame die Benthe! Wat heeeerlijk dat jullie strax compleet zijn! Zielig weer van die prikjes allemaal! Hopelijk groeit Sammetje strax lekker! MAD GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD! En, heb je nog meer kadootjes gekregen? Hans had in Borger dat vrijgezellenfeest he? Kennissen van ons hadden daar ook een vrijgezellenfeest, zou dat dan van dezelfden zijn? Toevallig van Arnold en Inge? Wat een leuke ideeen zeg voor traktaties! Moeten we gaan onthouden! Taaaaaaat! Geweldig ja dat jullie er weer voor gaan! Ik duim in ieder geval heel hard voor jullie! Ben je n u dan al gestopt met de pil of moet je m nog afbouwen? O spannend zeg, wat leukkkk!
Super annemarie dat Benthe dan naar huis mag... heerlijk voor jullie! Nou het wandelen (ben al tijdje terug hoor) was geen succes, zeiken en janken, de hele dag al, behalve als ze slaapt... weet et ff nie meer hoor..
Hellow KLETSTANTE'S hahaha... Ik heb allang niet meer zoveel bij hoeven lezen Wij zijn vanmiddag in Duitsland gaan winkelen en heb leuke kleertjes voor Iman gekocht, want ja dat arme kind heeft niets he Oh en Suus, mijn vader heeft de hoes om de autostoel gedaan! Dus nu heb ik een roze stoel! Heb al n foto gemaakt, zal ik er straks of morgen even opzetten! Is trouwens een prutwerk, die riemen los maken Even nadenken.... Suus, jij bent zoooo creatief! Ik ben gewoon jaloers erop! Echt leuke ideeen die ik echt zal gaan onthouden! En rot hoor Eliesje van Alyssa... Hopelijk gaat ze snel beter in haar velletje zitten Taatje, Leuk dat jullie al voor een tweede gaan! SPANNEND! Annemarie, zooo fijn dat jullie nu iets hebben om vooruit heen te kijken! Cindy, mooie cijfertjes van Sam! Hopelijk hoeft ze geen fysio... Nou, ik ga morgen het ziekenhuis bellen want de pijn in mijn hand is niet vol te houden. Ik kan Iman bijna niet optillen en een flesje maken doet me zoveeeeel pijn ... De scan zou pas gister over 2 weken zijn, maar zolang kan ik echt niet meer wachten. Verder weet ik t ff niet meer... zucht hihi
Jeetje Lin wat rot zeg van je hand...beterschap meid! Dus weer even lekker geshopt. ook nog een kast gekocht, haha?! Hoest nu met Alyssa...? Erg vervelend voor haar en jullie zeg. Hopelijk is ze gauw weer de oude! Tijn eet trouwens de krieltjes zo. Soms prak ik nog wat voor hem, maar gebakken aardappels e.d. niet. Hij stopt ze zelf met vorkje in zn mondje.