Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ben blij dat het nu weer goed gaat Saar!
    En ben ook blij dat je weer komt posten :D

Ik ga even de beloofde foto van Iman in de roze stoel uploaden!

2. sweetangel100

En deze wilde ik jullie ook niet onthouden:

COUPE ONTPLOFFING :)

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    LEUKKKK... die hoes maakt m echt leuk... :D
    hahahaha leuk die haren zo lin.. moet je vaker doen :)

4. sweetangel100

Hahahaha Saar... Die haren heeft mijn man zo gedaan... Zielig he :)

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
  6. sweetangel100

Ik heb net een ladenkastje hier onder het bureau andersom gezet, met de laden naar de zijkant. Ik wordt gek van Iman, die trekt de hele tijd de lades open en graait er alles uit GRRRRRRRR... En boos is ze nu hihi

7. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Wat een lieve foto's van Iman, en wat een kleine driftkikker die Noa :confused: ! Heeft ze dat van jou Saar? :p

Ik heb ook leuke filmpjes van Joey, maar het lukt me maar niet ze te uploaden zodat ik ze kan laten zien... ze zijn steeds te groot, terwijl het maar korte filmpjes zijn (gemaakt met mijn fotocamera), hoe doen jullie dat?

Ik wordt ook helemaal GEK van Joey, hij zit OVERAL aan... en ik kan 100 keer nee zeggen, hij gaat gewoon lekker door. Trekt er nog even zo'n lekker boevenkoppie bij. Hij heeft papa's Xbox al gesloopt... en daar is papa NIET blij mee (maar mama vind het helemaal niet erg :D )!

8. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ow ik dacht al dat Joey een lastig mannetje zou worden. Hij krijgt gewoon een complete driftaanval als hij iets niet mag of iets wil wat niet lukt :confused: , maar dat doen die van jullie dus ook... Pfffffffffffff

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaahah... ja ik kan ook 100x nee zeggen, en als ik haar weg zet..... ruzieeeeeeeeeeeeeeee....haahhaa.. ach ja, die grenzen moeten ze nog leren.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kreeg vanmorgen deze mail, waar ik de autohoes had besteld;

Beste Marjolein,

Nog n.a.v. je mail op 9 mei:

Ik heb nog wat nieuws over de autostoelhoezen: ik heb inmiddels van de leverancier te horen gekregen dat ze inderdaad bezig zijn een stoelhoes te ontwerpen die makkelijker om de autostoel heen te doen is. Ik geloof dat er zelfs klittenband aan te pas gaat komen.
    Ik dacht dat je het wel leuk vond om dit te horen.

groetjes,
    Henriƫtte
    Shop4Baby
    www.shop4baby.nl
    0592-858 161

Heb teruggemaild, en gevraagd of ik dan die hoes mocht omruilen,
    ben benieuwd wat ze zeggen.

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    FFFIIEEEUUUUWWW! ik dacht echt dat alleen Yassir zo was een drifkikker.

Lin@ hahaha echt een super leuke foto van Iman met haar haar(rare zin).
    Leuk voor haar fotoboek!

Ik heb voor Yassir nog geen zomerhoes gekocht en moet dat maar eens doen. Als ik jullie(lin en mensi) verhaal zo lees dan heb ik al geen zin. Ik heb nl ook de Priori Xp net als die van Iman. PFFF geen zin!

Saar@ fijn dat het weer beter gaat met jou en Noa!

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    OOhh misschien kan ik beter wachten met de koop. Wanneer liggen ze in de winkel mensi?

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    IK heb zaterdag een bruiloft en moet nog schoenen kopen onder mijn kaftan. Ik moet ook nog administratie doen hiero! Ik heb vandaag echt nergens zin in! ik moet ongi worden zou het daar mee temaken hebben?

14. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    lin wat fijn dat je morgenmiddag al terecht kan,\ hopelijk kunnen ze er dan ook snel iets aan doen

15. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Maken die geen ruzie? heb je ze al lang?

16. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    @hanan, weet niet wanneer ze in de winkel liggen, zijn er nog mee bezig.
    @sweetangel heb jij de gordels op de laagste stand? of heeft Iman z'n kort bovenlijfje ;)
    @saraah leuk filmpje, wel slim van noa om de kabel van je laptop te pakken, ze zal wel gedacht hebben, gaat mama mij filmen..ik wil eruit.

Collega van mij heeft de box weggedaan toen haar zoontje 10 maand was :confused: nou ik vind het maar wat handig en VEILIG, ikzelf zat er nog in toen ik 2 jaar was, hij blijft hier voorlopig nog staan.
    Heb hem nu Steven kan staan wel voor het raam gezet, kan hij lekker naar buiten kijken.

Heeft er iemand ook papieren gekregen die je moet invullen een week na de 4e enting?
    Gaat om evt bijverschijnselen :( gaat dan om die pneumokokken.
    Nou hoop dat ik niks in hoeft te vullen.

17. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Kreeg weer mail terug van de autohoezen;

Ik heb trouwens begrepen dat de eerste hoezen met klittenband waarschijnlijk in oktober geleverd kunnen worden. Het is natuurlijk nog even afwachten of ze dan ook echt gaan komen (zoiets loopt nog weleens uit). Als het inderdaad een verbetering blijkt te zijn en we ze aan ons assortiment gaan toevoegen, zal ik je weer mailen (als je wilt). Mocht je dan toch een nieuwe willen hebben, dan zal ik zorgen dat je een hele flinke korting krijgt.

Hele fijne dag en misschien tot mails,

Henriƫtte
    Shop4Baby

18. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,281
    4,513
    113
    Niet verkeerd opvatten maar ik heb liever dat je dat EI bij je houdt (want dat zou dan betekenen dat je zwanger bent.) ;)

Kylian viel gisteren gelukkig in 1 keer in slaap, moest er alleen tegen 3 uur een keer uit, lag hij toch overdwars in bed :) , en toen lekker door geslapen tot 7.30 uur.

Tot nu toe reageert Kylian goed op op een lage strenge toon, Nee zeggen.
    Hij kijkt je dan heel vragend aan en probeert het dan nog een keer maar na 2 x houdt hij er tot nu toe nog mee op.

http://s148.photobucket.com/albums/s22/ ... 7040-1.flv

Hier een filmpje van zijn nieuwste hobby, proberen van alles tussen de spijlen van de box door te krijgen. :) :)

Tanden poetsen gaat hier redelijk, meestal poets ik ze eerst en daarna kauwt hij zelf nog even op zijn tandenborstel. Soms wil hij niet, dan maak ik er een spelletje van en als hij begint te lachen poets ik snel een paar tanden :) ;)

Groetjes Anita

19. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    whawahaaaa :)

Share This Page