NOA SPAM( zien jullie gelijk haar zielige herpes lip ) Mn meisje: http://img519.imageshack.us/img519/12/dsc00558sd9.jpg Mn jongen( ) : http://img485.imageshack.us/img485/6792/dsc00546ra3.jpg
haaaai, bedankt allemaal voor jullie felicitaties nee miek het was niet van die mensen het waren mensen bij ons uit de buurt en ze zijn heeeeelemaal daarheen gegaan voor dat piratenfeest! was een mega grote tent hoorde ik. leuke foto`s van Noa zeg! lief die jurk met die bloemen. die lip gaat wel snel over toch? Lin gave hoes voor de autostoel, wij hebben die ook. was idd een gepriegel om hem erom te krijgen! dacht echt' nou die hoes was ik dus niet! ze mag dus NIET eten en drinken in de auto wel beter als er 1 komt met klitteband, maar nu ik weet hoe de gordels los moeten is het ook appeltje eitje hoor! Taatje, hopelijk ben je snel zwanger! zou tof zijn! kunnen we weer helemaal mee leven, heerlijk! marjolein ik weet echt niet hoe groot evi haar handje is! ze laat het ook niet toe om te meten (denk ik) Lin gelukkig kun je morgen al terrecht voor je hand! echt balen hoor dat het zo`n zeer doet. kun je geen goede pijnstillers vragen? Oooooe Hanan heeft het druk! klussen bruiloften administratie joh dat Tijntje al zo goed met een vorkje overweg kan knap hoor, welke beebs kunnen dit ook al? evi echt niet! Anita ik upload mijn filmpjes via tinypic.com of via you tube en zet hier de link neer zodat je kan kijken. het hele filmpje hier opzetten net als een foto gaat niet idd. zoooo net gewerkt vanaf gister 18:00 en net thuis vanmorgen een bezoek gebracht aan een jeugdgevangenis/ instelling. was interessant en best indrukwekkend, was blij dat ik buitenston voelt niet fijn alles zo pot dicht en overal airco! bah. met evi is alles goed, die ga ik zo ophalen van de creche en dan heeerlijk knuffelen! nu ga ik echt even de zon in! heerlijk doeiiiii
nee ze maken geen ruzie...ze zijn liefffff en houden van knuffen en we hebben ze nu anderhalf jaar, maar hebben ze van mensen die ze niet meer wilden hebben omdat de kinderen er niet naar omkeken maar goed zij zelf dan ook allebei niet dan. Dus mijn moeder die erover hoorde zei ik weet misschien wel iemand en belde me.... en we gingen overstag. Dus nu zijn ze van ons
pff wat een weertje he heerlijk dat zonnetje Het is zo druk vanmorgen weer gesprek met de artsen gehad en Benthe heeft sinds vanmorgen de sonde eruit ze willen nu eens kijken hoe lang ze het vol houdt zonder! Leuke foto's van Noa! En mooie hoes zeg om de autostoel van Iman! Wij hebben inmiddels de kinderwagen en maxi-cosi van benthe stoer,, wel breed zon wagen maarja Over driftkikkers gesproken! ik heb er 2! Janelle doet nu weer net zo hard met Juliën mee
Fijn dat het met jullie weer ebter gaat Saar! En mooie foto's! En die foto's van lieve kleine Iman zijn ook mooi! En lief filmpje van Kylian, hier wordt er ook veel uit de box gesmeten. Tijn wil eigenlijk ook alleen maar zelf eten met de vork. Eigenwijs manneke. O dr is dr eentje wakker....tot zo.
Taatje we duimen heel hard voor jullie! Annemarie, leuk dat je je spullen binnen hebt! En hopelijk gaat het goed zonder de sonde! Applaus voor Valentino! Knap hoor! !
Vanmorgen weer erg mooie meubels gezien! We gaan wrs voor massief teakhout. Gaan binnenkort nog ergens anders kijken en dan maar beslissen. Gelukkig komt het vakantiegeld weer binnen! We gaan zo maar even de ronde van 5km lopen, tis mooi weer!
wat is dat ook alweer miekie..dat zware donkere? of heb je het ook in een lichte kleur en ik vergeet Valentino helemaal met zijn Coole daad! Goed hoor Valentinootje! Morgen een stapje erbij Mamaantje, raar is dat dan he? dat hij binnenkort gewoon door het huis heen zal lopen. Vond ik bij Vien ook zoooo apart
hoe lang loop je trouwens over die 5 km? en loop je snel? hier begint binnenkort de avond4daagse. Vien wilde meedoen en staat dus ook ingeschreven, maar als er 1 miepje is die liever op dr pappa's schouders meelift dan is zij het wel. Dus ik ben erg benieuwd!
hoi dames, hier ben ik even snel. De pijn in mijn hand was niet vol te houden vanmiddag. Dus naar de dokter. Waarschijnlijk ishet bot verder ingescheurd en nu dus een breuk. Heb nu steunverband om en pijnstillers. Morgen de scan afwachten... Zucht Mensi; gordels hier op stand 2. Iman is maar klein.
Oh ja, ik moet ook volledige rust geven aan mijn hand. Handig als rechtshandige aan je rechterhand Gelukkig is simo nu frites halen bij DE SNACKBAR zodat ik niet hoef te koken en mijn moeder komt morgenmiddag op Iman passen als ik naar het ZH moet en dan douched ze Iman.
Ik heb hem op de laagste/kleinste stand, je moet heb ik gelezen de gordels op de hoogte van de schouders doen. Beterschap met je hand, balen zeg!
Dat is wel uniek Suusje, in de natuur maken ze elkaar af, 2 mannetjes samen. Vandaar mijn vraag.Maar leuk, vind cavia's leuke piep beestjes.
Sweetangel, heet jou man Simo? grappige naam, zo heet niet iedereen lekker pattat... Saraah leuke foto's, Noa's haar is nu mooi op 1 lengte, slim bedacht. Mvjanelle had je nog een recente foto van Benthe ben zooo benieuwd hoe ze eruit ziet. Wij eten paksoi, aardappelen met zalm.
pfff was net ff bij de buurvrouw ,, haar man was nog niet thuis van het werk en ze waren net klaar met eten.. De buurvrouw is dus bezig met de vaat (in de vaatwasser en de pannen afwassen) vvraagt ze aan haar zoon (14 jaar) wil jij de melk even in de koelkast zetten, die jongen kijkt haar aan zegt ijskoud nee doe het lekker zelf en gaat buiten spelen Ik had echt zoiets van dat moeten mijn kinderen niet proberen vondt het echt niet kunnen..
@mensi; ik zal v/d week ff weer wat foto's uploaden van mijn kindjes want volgens mij hebben jullie van Janelle ook nog maar 1 fototje gezien..
Jee Lin, een breuk...das minder zeg! Heb je dan geen last met typen e.d.? Suus, gemiddeld doet een mens ongeveer een uur over 5 km. Ik heb meestal de pas erin en doe er 50min over. Dat teakhout wat wij graag willen is vrij licht, ik hou niet van dat donkere koloniale hout. Dus wij doen licht, maar we willen dan alles in 1 stijl. En dat is wel eens lastig vinden. Helemaal omdat we een grote bartafel met krukken erbij willen, handig voor pokeren e.d. Lekker zalm Mensi! ook wij hebben patatjes gegeten vanmiddag en nu net wat brood. Ja leuk Annemarie foto's! Ben benieuwd!