Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

jawel miekie heel veel pijn, vandaar mijn korte berichten :(

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ow oke, klote zeg!
    En dan ook nog net je rechterhand, zal je altijd zien... balen man, wens je veel beterschap!

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    oooo arme lin, echt rot zeg :cry: laat Simo je maar lekker verzorgen dan he meis! niet naar de frituur deze keer? hi hi

Ja Annemarie fijn hoor de wagen en de maxi! heerlijk vooruitzicht! nu hopen dat ze goed zelf gaat drinken etc.
    slaapt ze nu nog zo`n beetje de hele dag? en wat doet ze dan zoal? kan ze ook al iets pakken of lachen? heb geeeen idee hoe dat gaat met zulke kleintjes!

Ja inderdaad, vergeten Valentino onze held helemaal! echt zooooo goed :D knap hoor! hij zal wel heeel vlug meerdere pasjes doen dan!

wij hebben donker koloniaans, maar wel echt hout zeg maar, maar ook weer niet heeel donker. tja een beetje lastig omschrijven. wij hebben alles gecombineerd met wit en dan is t ook wel mooi en strak. ik hou ook niet van nep hout zeg maar, hou van puur natuur! hi hi

ooooo ik zit echt in dubio! ik wil dus zo`n lcd van 38 cm voor in de keuken maar hans vindt het vette onzin (en zo nog meer mensen) maar goed. maar nu wou ik m net gaan kopen, zegt ie; dan hang je m zelf ook maar op :confused: ja nou weet ik het niet meer hoor! heb m dus ook maar niet gekocht :cry: hij kan me echt onzeker maken! zegt ie, je houdt me wel aan t werk hoor en denk je dat t makkelijk is ofzo zo`n ding ophangen! grrrr mannen!

nou nu ga ik ff fietsen met de hond! evi is afgemat op de creche die ligt al vanaf 18:30 plat! heerlijk een avondje rust! hans zit in bad!

x

4. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O Mad wat flauw he die mannen...
    Laat je m stiekum door iemand anders ophangen als hij aan het werk is, haha.
    Fietsze!

Brrr, ik moet morgenvroeg om 8.00 weer bij tandarts zijn, voor de verandering...........
    Dan word ik intensief gelaserd (lees bacterien doden) en moet ik aan de antibiotica.
    Een collega van mij zei dat de pil dan ook niet meer betrouwbaar is..?
    Wie weet dat, heb t nog nooit eerder gehad nl.
    Hopelijk gaat het nu een x helpen....

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Mad, als jij die tv graag wilt in je keuken dan koop je hem toch lekker, hij laat em heus niet in de doos staan toch :) Lekker dat Evi al pit, heb je mooi avondje voor jezelf. Ik kom net van Yoga, dat blijkt echt veel zwaarder te zijn dan ik had verwacht, ik doe het nu 5 weken en ik voel spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had.

Lin wat klote van je hand, vind het naar dat je zo´n pijn hebt nu, ik hoop dat ze morgen gelijk iets kunnen zien op de scan en dat ze je kunnen helpen. Nogmaals bedankt voor je leuke kaart ! Heel lief.

Arme Miek, sterkte bij de tandarts morgen en dat van die ab en de pil heb ik ook weleens gehoord, maar dat zou dan in de bijsluiter moeten staan. En anders ben je misschien nog wel eerder zwanger dan Taatje, vinden wij niet erg hoor, hihi

Ik ben ook benieuwd naar de foto´s van je 3 kanjers, Annemarie :)

Verder weet ik ff niet meer wat er geschreven is :oops:

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nou Mad..het is toch jouw verjaardagsgeld ...flauw van hem!

en Mensi: ik weet niet hoe ze in de vrije natuur zijn, maar laatst bij de dierenarts zei ze ook: wat een schatjes en ze heeft gekeken en zijn echt allebei mannen. Ze vond ze er schattig zo samen dicht tegen elkaar zittend. :)

sterkte lin met je hand. hoop dat het gauw minder wordt.

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Gaat de goede kant op met Alyssa... eet beter, drinkt goed en haar ontlasting is dikker :) :)

Maar wat er nu weer met mij is.. :( Ken me echt om van alles druk maken zeg... :(

koffie smaakt me niet meer...

vanmorgen weer diarree...

pijn in mijn buik...

dacht dat ik ongi ging worden, beetje bloed en nu is het ineens weer weg.. :confused:

klinkt als....

neeeeeee kan nooit.... :rolleyes:

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    lieve foto´s van Iman zeg..

en leuke foto´s van Noa, wat is dat trouwens op die 2de foto van nijntje een grote boxbal ofzo? grappig dat jurkje heeft Alyssa volgens mij ook, van H&M toch? met een broekje erbij dacht ik!

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    NIJNTJEEEEE een lief klein konijntje.... :D

maar uh eliesjaaaa? testuhhh nee, maar misschien krijg jij nu een buikgriepje ofzo

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik moet 1 juni toch naar de gyn voor een echo, dus dan zal het zeker uitsluitsel geven en ik zal 1 deze dagen wel ongi worden denk ik..

:(

neeeeeeeee geen grieppie.... :(

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Pfffffffffffffff Steven slaapt E I N D E L I J K.
    Wat een strijd weer, het mannetje is zo druk van z'n gekruip en gedraai en staan enz, hij heeft het echt sinds een week.
    Heb hem net rustig een boekje voorgelezen, en toen in bed gelegd en toen rustig door z'n haar geaaid, toen werd hij pas rustig.
    Ik was eerst al boos geworden- maar dat heeft helemaal geen nut, doe het ook niet weer, voel me nu alweer schuldig.

Frank's zus belde net, Frank's moeder ligt in het ziekenhuis :cry:
    ze had haar HB veelste laag, en krijgt morgen een bloedtransfusie,
    ook werden niet genoeg rode bloedlichaampjes aangemaakt.
    Frank helemaal in de stress natuurlijk, maar we gaan vrijdagavond, voor morgen is het al helemaal volgepland, rest van broers en zussen.
    Ze was eigenlijk al na de begrafenis van Frank's vader heel wit steeds, maar ja dan word je ook steeds geleefd natuurlijk.
    Vorige week haalde ik haar op van huis, ze kwam hier mee eten, toen was ze ook zo wit, maar heb eigenlijk vergeten te vragen of ze zich wel goed voelde...

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Och jeetje Mensi, das ook wat.
    Hopelijk knapt ze gauw weer op!
    En gelukkig slaapt Steven nu lief.

Fijn dat het met Alyssa nu beter gaat.
    En Eliesja, beterschapjes dan maar.

13. Niet meer actief

Benthe is gecorrigeerd nu 7 dagen oud! en je moet dus ook een beetje kijken wat doet een baby van 7 dagen? Benthe slaapt veel en ze drinkt verder merk ik wel dat ze mij en Jason nu echt herkent. Maar verder kan ze niet zo veel, mischien ook maar goed want nu stopt ze al haar energie in het beter worden!

@mensi: heeel veel sterkte!

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mensi sterkte!

Lin geen dank, graag gedaan!

Eliesja TESTEN!

Miekie klopt van Antibiotica en de pil. Lees ff de bijsluiter. Sterkte morgen ermee!

Annemarie Gek he dat ze eigenlijk pas 7 dagen is! Kleine grote kanjer is ze!

Iman ligt nog wakker in bed te spelen. Ze had van half 7 tot half 8 geslapen. Deze week een verduisteringsrolgordijn halen. Bij leen bakker nu met 20% korting.

Sorry kort maar krachtig. Typen doet me zoveel pijn.

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

heel kort berichtje van mij! heb even snel weer aantal blz gelezen.

Lin@ meid sterkte en als het niet gaat gewoon weer aan de bel trekken.

Valentino is echt een baby af hoor en =D> super dat ie al stapjes zet!

Voor de rest weet ik het ff niet meer oh ja Mad gewoon kopen die lcd. Als die eenmaal in huis is moet hansieboy hem plaatsen hihihihi.

Moet weer gaan ben vandaag met Yassir bij me ma slapen. IS natuurlijk niet leuk als ik hier achter de pc blijf!

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Goedemorgen...
    lekker weertje vandaag
    straks even de voorkant van het huis fatsoeneren en dus onkruidvrij maken.

en achter nog even aan de slag
    morgen ben ik er de hele dag niet... verrassingsuitje nog van mijn moeder voor mijn verjaardag
    en zaterdag boodschappen doen enzo voor vien dr verjaardag zondag

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    oooh mijn stres is een beetje verlicht...

Gister werd ik namelijk gebeld door de creche waar ik noa zo'n 4 maanden geleden heb ingschreven... Met het nieuws dat noa pas over 6 maanden terecht kon, door de lange wachtlijst.

Ik schrok me een hoedje, want ik ga per september naar school, en kan dus niet 6 maanden wachten.. ik heb in paniek gister 100 andere creches gebeld, en allemaal 't zelfde verhaal...
    1 KDV moest ik vandaag terugbellen, want de vrouw die erover ging was er niet..
    Deze heb ik dus net gebeld... en ik kan morgen langskomen en alles bespreken.. maar ze zei dat 't op zich geen probleem is, en Noa kan plaatsen...
    ooh er gaat echt een grote last van mn schouders... ik was echt ff in paniek.

@ suus... joepie jeeh... ik hoop dat je 't gezellig hebt... :D

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    saar...pb eens welke? wel fijn dat die last dan idd van je schouders is zeg!

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere

dank u dank u

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Ge-pbt

Ik vind 't wel jammer dat t aan de andere kant van almere is... maja..dan kan ik iig wel nar school ;)

hihi andere mensen gaan aan 't werk.. en ik ga naar school :)

Deel Deze Pagina