hooooooi! jeetje gelukkig maar Saar dat ze daar heen kan! poe he kan me voorstellen dat je onwijs schrok! Suus wat ga je doen morgen? ben niet nieuwschierig hoor...... Eliesja, spannend! jeetje! maar t kan ook zo maar zijn dat je iets van Alyssa hebt overgenomen. oke, nu begrijp ik het beter Annemarie, thnx. nee een baby van 7 dagen doet niet zo veel nog nee! maar hoe gaat het dan met oppakken en huilen etc? als ze huilt pakken de zusters haar dan? of huilt ze (bijna) niet? weet nog met evi die huilde heeeel veel vandaar dat je het dan ook zo een beetje bekijkt snap je?! aaaah arme Steven niet kunnen slapen! Mensi soms hebben beebs door middel van huilen etc. zelf de tijd nodig in hun bedje om hun dag te verwerken, net als wij zelf doen, de ene keer duurt dit langer dan de andere keer. ik laat Evi ook vaak zelf rommelen en doen en vaak valt ze dan wel in slaap. ze huilt (gelukkig) bijna nooit meer als ze naar bed gaat. ja ja miek antibiotica verzwakt je pil zeker! en is niet meer veilig dan. heeeel veel suc6 met het laseren in elk geval en ik ga duimen voor je dat het nu voor allltijd weg blijft! hanan veel plezier bij je moeder met Yassir! ja jullie hebben ook gelijk, ik moet gewoon m lcd`tje gaan kopen en hans later zeuren! ik zet m anders gewoon op het aanrecht en dan staat hij vanzelf wel in de weg ga wat doen want ik moet werken van 14-22
@ mad: wist ik het maar.... maar ik weet niks behalve dat we in ieder geval 's avonds uit eten gaan, maar moet al om 10 uur 's morgens in amsterdam zijn bij mijn moeder. Dus ik weet het niet ...spannend! @ miekie Succes meid!
annemarie FOTOOO's leuk kunnen we alle drie kanjers bewonderen hihi. Lin een breuk bah, kan je Iman niet leren hoe ze voor jou moet typen hihi Saar gelukkig is er toch nog een oplossing pff kan me voorstellen dat je schrok. Suus veel plezier morgen en wel vertellen wat je hebt gedaan he : En veel plezier Zondag als kleine Vien jarig is alvast gefeliciteerd. Miekie ik zou maar voorzichtig zijn met de antibiotica want het kan idd zo zijn dat het de werking van de pil beïnvloed, ach met wat bescherming er om heen is het ook weer opgelost toch Pff mensi veel sterkte gewenst, ik kan me voorstellen dat het voor jou man (en voor jou natuurlijk) best heftig is, zo kort na het overlijden van je schoonvader De rest ben ik vergeten Oh nog 1 dag werken en dan lekker vakantie hihi 8)
Mensi sterkte met je schoonmoeder. Eliesja, ik kan niet wachten tot 1 juni (ben een nogal ongeduldig persoon ) dus zou je even voor mij willen testen Lin, wat oer vervelend zeg dat het nu een breuk is, hopelijk kunnen ze iets aan je pijn doen. Kylian ligt nu onder mijn stoel te spelen, hij was gisteren weer helemaal over de rooie. Pas na dat tandenspul en een zetpil werd hij rustig (kl*te kiezen) om vervolgens na een uur weer opnieuw te beginnen. Ik lag net zelf in bed. Toen dacht ik, ga hem een klein flesje geven met koude diksap, kwam ik boven en was hij in slaap gesukkeld. (tot vanmorgen 6 uur) Groetjes Anita
Mogge/middag Zo dat hebben we ook weer gehad. Pff bij de tanden bovenin heb ik 2 verdovingen gehad, was ook echt wel nodig! Bah wat was dat weer pijnlijk. En nu de Ab erbij en spoelen met waterstofperoxide. Hopelijk gaat het dat goed! Tis alleen klote dat ik van die dikke capsules heb. Heb al moeite met de pil inslikken, haha. Dus met 2 glazen water was ie eindelijk weg. Hopelijk gaat de rest nu ook wat vlotter. Taat alvast een fijne vakantie gewesnt en heeeel veeeel plezier! ! Suus veel plezier morgen, spannend hoor! Mad heb je je LCD al? Gewoon kopen, laat m maar mooi lullen haha. Pluk sterkte met de tanden/kiezen van Kylian. Vervelend hoor voor de kleine man! Saar welke opleiding ga je nou strax doen? Fijn dat Noa toch nog een plekkie krijgt!
Hoi meiden, Fijn Miek dat je het erop hebt zitten! Ik kan ook geen pillen slikken en dat is moeilijk want ik moet er elke dag 5 nemen hahaha... Oefening baar kunst, maar vaak krijg ik toch nog braakneigingen Saar fijn joh van dat KDV! Mad, gewoon kopen, hij hangt m heus wel op op den duur! Suus, have fun 2morrow! Vd rest ben ik even de weg kwijt, ik moet zo naar het ZH. Doeiii
Hallo, Ik ben net met Sam bij een fotostudio geweest. Ben zo benieuwd, Sam deed het heel goed en zij had ook echt leuke ideen. Heb Sam 3x verkleed en ook een met bellenblazen maar die vond Sam niet zo leuk. Ze ligt nu lekker in bed ze was heel moe geworden van op d'r buikje liggen. Als ik jullie zo hoor met die ondeugende kindjes moet ik eigenlijk nog maar blij zijn dat Sam dat (nog ) niet doet.
Hallo halloo Wij zijn ook weer terug van de APK & prikjes. Pffff zielig hoor, al heeft mijn grote man zich keurig gedragen. Ik deed luca op de weegschaal en toen.. hahahahah gaf dat ding ineens STOP aan hij mocht op de grote want de kleine gaat maar tot 12 kilo, en hij weegt dus pcies 12 kilo en was 81 cm Verder gaat het goed! hij heeft dus het hele stadium van kruipen overgeslagen, enloopt nu dus al rondt de tafel en van tafel naar bank etc. Kans dat ie nu nog ging kruipen is eig nihil. Straks loopt ie, zal vast niet meer lang duren Zo nu ga ik zo es ff teruglezen.
nou miekie.. ik had me ingeschreven voor human recource management... maar ik heb lang zitten denken, en me toch bedacht en ga nu toch de PABO doen, met als reden dat ik nu alleenstaande moeder ben.. en ik noa niet 5 dagen in de week alleen wil laten... als lerares heb ik veel vrij en heb ik veel tjd voor noa... voornamelijk als ze wat groter is... en wat btreft de kdv is t nog niet 100%, dus ik juig nog niet te vroeg.. gelukkig voor jou zit de tandarts erop, hopelijkkk was dit de laatste keer en is t nu eindelijk klaar. @lin... succes in t ZH en dat ze maar snel je hand fixen... @cindy... leuk zo'n fotoshoot ben benieuwd naar de fotos als ze klaar zijn..
Lin succes in het ZH! Sam leuke foto! Miekie gelukkig heb je de tandarts weer achter de rug! Ik had tot een paar jaar terug ook altijd de grootste moeite om pillen weg te krijgen maar het went hihi. Hopelijk hoef jij er nooit aan te wennen want een goed teken zou het niet zijn. Oefening baart kunst klinkt beter hihi
Zo, we zijn net wakker...Tijntje en ik hebben lekker saampjes geslapen. Had ik ook wel even nodig. Lin sterkte in het ziekenhuis. Mooie foto van Sam. Tijn begon spontaan te lachen naar haar, dus hij is goedgekeurd!
Lieve foto van Sam! Leuk shirtje hihi, heeft Cyenna ook Ben ook benieuwd naar de foto's die je hebt laten maken! Miekie, ook weer voorbij gelukkig de tandarts. Hopelijk heb je niet teveel last. En succes met de pillen... Lin, sterkte in het zkh, maar je bent ws al geweest. Ik ga weer verder.. Doeiii
Hoi lieverds, Mirandaaaaaaaa ik ben een idioot he met dat smsje vanmorgen Ik denk er nu pas weer aan nu ik je post zie whahahahaha Voor de anderen: ik wilde Miranda van Joris smsen (minimuisje) en stuurde sms naar Miranda van Cyenna hahahahaha... Gelukkig dat Miranda het begreep Nou ik ben in de scan geweest, uitslag duurt 5 dagen Eerder naar de arts terug heeft dus echt geen zin. Dus zwaardere pijnstillers gekregen en nieuw steunverband, zucht... Mooie foto van Sam! Lekker he Miek, samen slapen! En goede cijfertjes van Luca!
nou ik ben net terug van het CB noa is nu 8300.. maar 50 grams aangekomen in 2,5 maand...das dus veel te weinig... maar ze was 2 weken ziek.. en ze loopt nu zoveel...(om de tafel enzo) .. dus ze maakte zich niet heel durk, omdat ze nog in de curve zit.. qua lengte zit er ook niet veel bij ze is nu 72 cm... maja ze ziet er goed uit.. en qua ontwikkeling is alles goed... 'so i'm happyy..
Knpa trouwens van Luca dat hij ook al aardig rondloopt! Je hoort wel vaker dat beebjes het kruipen gaan overslaan. En wat een flinke bink zeg met zn 12kg! Haha dat die weegschaal dat net niet aan kon. Noa haalt strax vast ook wel weer haar slag in en idd zijn ze nu weer veel beweeglijker. Leuk Pabo, wel erg veel leerwerk e.d. Maar wens je veel succes! Lin balen zeg van je hand hoor. Nu nog eens 5 dagen wachten, bah! Ik zag net bij Tijn dat hij een kies door heeft. Zal strax de rest nog eens bekijken.
Die Tijn, ongemerkt een kies door ! Ik hoop dat het hier ook zo gaat, Loïs heeft al 4 maanden die 6 tanden maar verder gebeurt er nog niets. Suus ik ben zo benieuwd wat je gaat doen, wel ff zwaaien he als je toevallig bij mij op de gracht loopt. Ik ga morgenmiddag naar de Kalverstraat om foto´s op te halen dus misschien kom ik je wel tegen met je moeder Lin, wat balen dat je nog een heel weekend door moet met die pijn Hoe is het nu met Alyssa, is ze weer helemaal de oude ? Fijn Saar dat alles verder goed was met Noa en ze is in ieder geval niet afgevallen, dat is al heel wat, ze is zo ziek geweest. Luca is echt de grootste van allemaal en stoer hoor dat ie gewoon gaat lopen, dat kruipen vindt ie misschien gewoon iets voor mietjes Vandaag heeft Loïs weer wat stappen los gelopen en Lin en Saar waren live webcam getuige, het lukt me alleen steeds niet om het te filmen want zodra ik dat wil doen pakt ze mijn telefoon af en is het afgelopen met het lopen Ik ga nu nog even wat Loïs spam van de afgelopen week plaatsen.