Mooie spam van Loïs, Lin! Sinds mijn moeder mijn hand ingezwachteld heeft (ik had gedouched en zij is verpleegkundige) heb ik minder pijn JOEPIE! Ook helpen de nieuwe pijnstillers beter. De pijn is nu tenminste redelijk goed uit te houden! Iman had sinds dat mijn moeder haar gedouched had vanmiddag geslapen en ze werd om half 6 wakker, daarom zijn we vanavond nog bij Miranda (minimuisje) op bezoek geweest en hebben lekker in de tuin gezeten! Iman heeft gespeeld met Joris zijn speelgoed hihi en Joris is zooooo lief en nog zoooo klein. Miranda gaf hem even aan mij, maar dat voelt echt onwennig, weer zo'n kleintje! We hadden Joris en Iman bij elkaar gezet en Iman pakte Joris bij zijn voetjes haha... Maar hij lag haar in de weg want zij wilde spelen hihi... Nu ligt ze lekker te slapen. 1 voordeel van dat TI niet meer komt, nu kan ik GW weer kijken
Lin fijn dat die pijnstillers helpen en balen dat je nog 5 dagen moet wachten op de uitslag. sterkte met wachten. Mensi hoe is het nu met je schoonmoeder? Lindaaa wat een leuke spam weer, het is z'on lief meisje ook! Saraah, noa haalt de schade vanzelf wel weer in hoor. En die luca lekkere bink is het hoor nog een weekje en dan is gijs ook weer apk gekeurd hihi Ik ga jullie een prettig weekend wensen en kom na het weekend wel weer op mijn gemakje bijlezen.
Taaat veel plezier dit weekend! Geniet ervan! Fijn Lin dat het nu weer wat beter gaat! Fijne avond iedereen.
Fijn weekend Taat! En fijn dat het nu wat beter gaat Lin! Hahah ja handig dat smsje Ik heb vandaag heel de dag gewerkt, tot half 8 vanaaf. En Cyenna is heel de dag bij m'n moeder geweest. En die ben ik gelijk na m'n werk op wezen halen. Ze heeft het weer naar dr zin gehad. M'n ouders hebben zo'n schommelbank, nou helemaal geweldig vond ze het. M'n man mocht vanavond mee met een ballonvaart, dus die is niet thuis. Ben benieuwd hoe het was. Leuke Loïs spam weer! Hihi die laatste! Mooie donkere oogjes heeft ze toch! Wauw grote Luca hihi! Wat gaat het toch hard he.. Kan het niet vaak genoeg zeggen hihi.. En Noa haalt de schade idd wel weer in. Ze was goed ziek, dus komt allemaal wel goed! Nou dat was het wel geloof ik... Ohja Suus, alvast heel veel plezier dit weekend!
Oh cooooool Miran, een ballonvaart! Dat zal wel mooi zijn! En tot half 8 gewerkt, pffff, was het zo druk? Wel fijn dat Cyenna het wel naar haar zin had!
Nee.. moest tot half 8 werken, omdat ik avonddienst had. 2x in de maand zijn we ook 's avonds open. Het is nu een proef en aangezien wij nooit 's avonds klanten krijgen, was dit ook gelukkig de laatste keer voor mij. Dus scheelt weer
Nee serieuse ik heb het nergens gelezen en ben regelmatig hier op de site. Misschien dat het bekend was onder de mensen met wie jullie msnen?
nee hoor.. hij is al weg sinds noa 3 maanden is... en sinds dien hier ook gewoon bekend.. ik ben daar niet geheimzinnig over...
Hi, Ik heb weer een hoop bijgelezen. Zag Spam van Lois hele mooie fotos en tandjes zijn erg goed te zien. Mooi meisje hoor die Lois. Lin@ erg vervelend van je hand, handige moeder heb jij zeg. Uuhh sorry ik ben weer vergeten wat ikgelezen had. Senna@ mooie cijfertjes hihihih van de weegschaal moest ik echt lachen. Ik ben benieuwd hoeveel Yassir weegt ik denk ook zo;n 12 kilo. Ben vandaag naar de Prenetal geweest heb zomerhoes gehaald (eindelijk). Ik heb daar ook gelijk dingetjes(weet ff niet hoe het heet) gehaald die je in je kast moet bevestigen zodat je uk niet de kast open kan doen. Deze heb ik voor de keukenkastjes gekocht. Meneertje is echt steeds actiever en wil van alles ontdekken. Hij trekt zich echt al op aan tafel en stoelen. Moet morgen als een gek nog pumps gaan halen bij de Manfield voor onder mijn kaftan. Ik zal eens fotos maken morgen en dan kunnen jullie ook gelijk zien wat een kaftan is. Dat was het voor nu.
Ooh sorry dat ik dit over het hoofd heb gezien. Jeetje! alhoewel ik ook diverse malen punt achter mijn relatie wilde zetten, maar dan kwam/komt het steeds weer goed. Soms is het beter voor jezelf en voor je kind om uit elkaar te gaan.
ja in dit geval was dat echt zo... al probeerd hij nog wekelijks advanves.. in de hoop dat 't weer goedkomt... maar voor mij is 't genoeg geweest...
hihi ja hij moest zittend op de grote weegschaal.. ha ha ha wat een stom gezicht Mooie lois spam! tis indd een mooi meisje. kheb het ff gemist van de scan lin2, maar waarom moest je daaronder? toch niets ernstigs? Had het ook niet helemaal meegekregen (net als hanan ) saraah dat jij en je vriend uit elkaar waren Maar knap hoor dat je het allemaal alleen doet nu! lijkt me erg zwaar! Oooh miekie naar de tandarts geweest.. wat erg , ik moet dinsdag :S Lijkt mij ook leuk miran zo'n schommelbank Dus gijs mag volgende week! ben benieuwd!