Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Beterschap miekie.... hopelijk ben je snel weer een beetje opgeknapt.

Yanouck krijgt van mij ook al wat fruit. Maar ze heeft tot nu toe nergens last van. Vanmiddag heeft ze peer gehad en gister appel. En morgen mag oma een beetje geven. Dus ze krijgt wel meteen alles door elkaar heen.

Officieel mag ze pas vanaf 4 maanden de fruithapje hebben maar ze doet het zo goed dus ben ik een weekje eerder begonnen

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hey miekie beterschap meis!
    ik miste je al :)
    Niet te geloven dat onze Tijn alweer bijna 6 maanden is... Heb je weer een update foto van hem? hij heeft altijd zo'n leuk koppie

en tinus..dat ga ik idd niet redden nee jammer
    eten jullie trouwens altijd al om 5 uur? ook op werkdagen enzo? tot hoe laat werken jullie dan?

3. Niet meer actief

woensdags werk ik tot ongeveer 5uur. Maar als de laatste klant om half vier op staat ben ik ook eerder thuis. Dus dan kunnen we ongeveer om half zes eten. En vrijdags moet ik werken tot 6 uur. Maar ben eigenlijk altijd voor 6 uur thuis.

En de andere dagen is het een beetje afhankelijk wanneer Johan thuis komt van zijn werk. Maar heb nu nog niet gegeten. want het wordt wel 6 uur. Heeft net een sms gestuurd.

Dus had je nog een poging kunnen wagen haha.....

Ja miekie heb je nog een recente foto van Tijn. Jeetje het gaat echt znel die is alweer bijna een half jaar.

Maar dat is bij ons ook zo voor dat wij er erg in hebben.

4. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    KEEJBIE!
    Wat ontzettend goed. Hoop dat het wat is voor jullie. Succes morgenavond.

Zo meiden ik ben ook weer thuis van een dagje werken.
    Fijn hoor al die mensen die niet naar een andere dierenarts willen en dan gewoon wachten tot wij terug zijn van vakantie.
    Pfffffff, we liepen al uit en hadden ook nog een sollicitante.
    Ben helemaal stuk. Ben eigenlijk ook nog ziek dus ik heb het echt gehad.
    John is vandaag met Ivan bij de Etos geweest want daar was zo'n fotograaf. John vertelde dat Ivan heel hard aan het lachen was op de foto. Ben zeer benieuwd, mag ze over 2 weken opahlen.

@Miekie, beterschap.
    @Sonnie, ruiken de honden alweer wat frisser?

Oh ja, wij eten kip/prei flapjes.
    John heeft weer is wat gelezen en is het nu aan het in elkaar flansen. Ben benieuwd.

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    wat leuk zo'n kokende man die ook nog eens nieuwe recepten uitprobeert.... ;)

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Wat super Keejbie!

En lekker gegeten Roos ;)?
    Ik mag m'n foto's van de C1000 zaterdag ophalen, ben heeeel benieuwd :)

Sonnie, je kan dan wel beter beginnen met een groentehapje i.p.v. fruithapje. Dat vertelde de arts ook tegen me, aangezien babies meer allergische reacties kunnen geven op fruit dan op groente.
    Dat moet ik ook gaan doen als ze 6 maanden is.

En Miekie beterschap hoor! Ben ook benieuwd naar Tijn hoor ;)

Tinus ben je nu bezig met Sonja Bakker? Bij mij is het weer &^$%$. Pff wordt zo moe van mezelf, maar lukt nu weer ineens niet meer... Morgen maar weer een nieuwe poging :(

Cyenna ligt alweer een uurtje op bed..
    Zo nog ff kijken of we een miljoen hebben gewonnen met de staatsloterij :p

7. Niet meer actief

Mieke en roos allebei beterschap..hopelijk voelen jullie je snel weer beter..
    Ben benieuwd naar de foto roos..hihi lachebekkie Ivan..
    En natuurlijk ook naar de foto's van Cyenna :) knappe meid waar Dhani wel beetje verliefd op is hoor haha..

thanx voor de tip Miranda..ik had vanmiddag besloten om met vier maanden het te gaan proberen..maar vanavond had ik het er met mn vriend over..conclusie..ik laat me teveel opjutten door mn omgeving..iedereen denkt het beter te weten allemaal want hun deden het zus en zo en blablabla..nou de kinderarts en de arts op het cb zeggen het natuurlijk niet voor niks..dus ik wacht gewoon lekker tot mn mannetje zes maandjes is..duurt nog maar twee en halve maand..is zo om..is zo rond de kerst :) Krijgt ie uitgebreide kerstmaal hihi..
    Of het cb moet aangeven dat ik met iets eerder mag beginnen..maar anders wacht ik lekker :) Zooooo das dr uit hihi..

8. MirandaT

Goede beslissing dan hoor!

Ik zou het ook wel eerder willen, maar het is gewoon verstandiger van niet. En idd wat maken die 2 maandjes dan nog uit.
    Beter ff wachten dan dat je kindje later er last van heeft.
    Straks heb je er iig alles aan gedaan om allergieën en in mijn geval ook astma tegen te gaan.
    En als ze het dan alsnog krijgen, dan hoef je je niet schuldig te voelen en dat zou anders denk ik wel zou zijn.

Haha Cyenna heeft al veel vriendjes :D

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hahaha een kerstmaal...zie het al helemaal voor me...een potje met kalkoen,groentjes,aardappelen en pudding toe ;) Vindt het ook een slimme beslissing... want ook al merk je er nu nog niks van, heeft niet eens persé wat te betekenen. ..het kan later alsnog daardoor komen. Stinken de honden nog?

wij willen Tijn zien...wij willen Tijn zien..wij willen Tijn zien!Miekie: ookal ben je ziek: hup uit je bedje en een foto maken ;) nee hoor.... we zien hem wel met de weekopdracht

het was koud vandaag...het zou toch lekker weer worden zei de mevrouw van het weer?

hoe waren alle avondmaaltijden? ik kan niks bedenken voor morgen
    oh roos hoe waren de flappen?

10. MirandaT

Hier nasi op, was mjammie :)

Ja hier ook koud.. je zou bijna de kachel al aan doen :oops:

En nu zit ik nog steeds achter die pc :p, pff verslavend haha.

Ik ga nu echt off..

Tot morgen!

11. Niet meer actief

Morguh ladies..

Nou hier heerlijk uitgeslapen vanmorgen :) Dhani kwam pas om half 9 en hij lag er gisteravond om acht uur in Yeahhh...

1 hond stinkt nog..denk dat ik haar straks nog maar ff laat zwemmen..getver wat is dat goor zeg en dan wil ze ook nog aangehaald worden :confused: nou mooi ff niet dus..

Miekie voel je je al wat beter? en Roos?

Suus heb jij wel eens aan babyzwemmen gedaan met 1 van je kids in Almere Buiten?

Ga ff die kleine poeperd verschonen..stinkt hier beetje haha..

laterssss

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nee, wel peuterzwemmen...is wel leuk hoor...en ik zag ze dan daarna als we mochten vrijzwemmen met de babies en dat doen ze ook heel leuk. Maar ik wacht er nu ff mee, want ik zit al elke vrijdag in het zwembad met m'n oudste, want die zit op zwemles nu. Maar ze zwemt in almere stad, omdat ze daar direct kon beginnen en in buiten moest ze een half jaar wachten. Maar voor babyzwemmen kun je geloof ik wel meteen starten in Buiten hoor...tenminste was vorig jaar zo.. ben met peuterzwemmen er gewoon heen gegaan met mijn spullen en na de inschrijving floep direct het bad in. Maar misschien voor de zekerheid even bellen.

onze Boxer vroeger..had in amsterdam op straat altijd een hele goede neus voor vuilniszakken waar rotte vis in zat... dan ging die platte snuit er in en geloof me: zo'n stinkende giechel heb je nog nooit geroken blehhhhhhhhhh

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Goeiemorgen,

Nou, ben nog niet veel fitter, last van koortsaanvallen, snotterig en zo slap als een vaatdoek. Maar goed, dat komt wel weer.

Hoe gaat het met jou Roos?
    Heb je ook griep?

Nou, heb net 2 foto's speciaal voor jullie vanmorgen gemaakt en in mijn album gezet.
    Lief he?! Op die ene kijkt hij een beetje scheel, dat komt omdat ik een ladyphone heb met zo'n blingbling ketting eraan. En die vindt Tijn nogal mooi! Tijn is ook wat aan het kuchen en niezen...hopen dat ie verder niet ziek wordt, maarja zal moeilijk worden om te voorkomen.
    Jullie gebruiken Luuf begreep ik? Is dat goed spul, helpt het?

Ja Sonnie, goeie beslissing hoor! Ik wacht ook nog even...dan heb ik in ieder geval mijn best gedaan voor de kleine. Strax gaat het zo snel, dan mis je het geven van een flessie op schoot nog!

Oh lekker Suus, met die boxer haha!

Spreek jullie later wel weer!
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Gebruikt iemand van jullie ook de hypoallergene NAN van Nestle. Heb nl 2 pakjes opvolgmelk vanaf 6 maand daarvan, is goed voor 12 flessen voeding.
    Als iemand er interesse in heeft, hoor ik het wel.
    Of misschien weer vriendinnen van jullie.
    Ik doe er nl nix mee. En tegen betaling van de verzendkosten stuur ik ze zo op en kan ik iemand anders daar blij mee maken.

Groetjessss.

15. Niet meer actief

Hey miekie..wat ziet hij er weer lekker stoer uit :) Leuke foto's :)

Getsie vieze boxer Suus haha..

Nouuu verder niks te melden eigenlijk..

Weten jullie wat me opvalt de laatste weken..we zijn zo rustig hier..er wordt niet meer zo veel gekletst als eerst :(

Nou ga ff weet ik veel wat doen...

doeiiii en eetse strakkies...

oww miekie ik gebruik het niet en ken ook niemand..sorry...

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wij eten vandaag Nasi Miranda ;)

Nouuuu zodadelijk ff kijken naar het huisje. Ben zo zenuwachtig. Ben echt benieuwd wat ons te wachten staat ;)

Vind het wel zonder dat ik alleen moet kijken. Ook al neem ik wel me pa mee. Maarja op papier en alles is het mijn huisje en voor de kleine vandaar.

Vandaag heb ik weer babygezwommen. Ons jongetje begint het steeds lekkerder te vinden echt supers!

Nou dames, Jullie horen het wel hoe het huisie was ;)

17. MirandaT

Knap ventje is Tijn!
    Leuke foto's hihi.

Ikke had vanavond ook weer nasi :p, nog over van gister :)

M'n meisje wordt verkouden volgens mij :(. Elke keer niezen en beetje snotteren :(. Hopelijk zet het niet door.. zo zielig...

Weten jullie wat je mag voor haar als het echt door gaat zetten?

En hoe heet dat spul voor haar tandjes? (sorry geen zin om te zoeken :p ) Haal ik dat ook gelijk.
    Ik zie nog niets bij dr, maar je weet maar nooit ;)

Morgen weer werken.. Nu komt mijn moeder oppassen.

Vandaag 2x een stuk gelopen met dr, was zo lekker weer :)

Miekie, ik gebruik die voeding niet... Volgens mij heb ik dat ook nog staan hier trouwens..

Fijne avond nog allemaal!

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Succes Keejbie!

Ik heb dentinox in huis gehaald voor als de tandjes komen. Je hebt ook spul van vsm.

Mijn vriend heeft Luuf opgehaald en een zoutoplossingspray voor als het hier ook doorzet.

Moet zeggen dat ik me nu alweer wat beter voel.
    Hopen dat het morgen zo goed als over is!

Wij hebben bloemkool gegeten, was vorige week 19ct bij de Lidl en het was nog lekker ook!

Heb net rekening vd tandarts gekregen, 360 euro, pffff! Gelukkig krijg ik 80% vergoed! Zijn toch geen bedragen meer...

19. MirandaT

Zo :confused: das zeker voor geld voor de tandarts.
    Kreeg vandaag ook toevallig een rekening van de tandarts (was voor m'n man dan)
    48 euro, dus dat viel dan nog mee ;)
    Hihi heb je je weer bespaard op de bloemkool, 19 ct is niet veel.

Ok, ga ik die spulletjes morgen ook ff halen. Dank je!
    Ik heb hier nog wel een zoutoplossing staan, dus dan kan ik dat vannacht gebruiken als het erger wordt.
    Wel zielig hoor...

Fijn dat jij je weer wat beter voelt!

Ohja van mij ook succes Keejbie, ben benieuwd!

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Thanx Miranda!
    Hopelijk zet het niet door bij Cyenna en is ze gauw weer de oude. Zielig he voor die kleintjes...

Share This Page