Hahahahahaha ik zit even bij te lezen maar heb visite dus kan het eigenlijk niet maken... ik moet alleen even zeggen dat Pluk zo'n grappige banner heeft... hahaha!
Haaaaaaaaaai ben weer thuis! ik heb zo'n leuke dag gehad Eerst vanuit noord naar het centrum van amsterdam met de bus... toen de toerist uitgehangen. Rokin afgelopen... toen in een steegje bij een leuk zaakje een broodje gegeten. Daarna door naar het waterlooplein, want daar moesten we om 12.00 uur zijn.. dus ik me al afvragen...waarom op een vast tijdstip op het waterloo zijn... daar hebben we een afspraak met iemand kreeg ik te horen... hmmm wist ik nog niks tot kort voordat we er waren. Mijn moeder had namelijk voor mij een afspraak geregeld bij een hele goeie tattooshop, om mijn ringtattoo te corrigeren. Ik heb namelijk al 10 jaar geleden een ring laten tattoeeren aan mijn rechterhand en heb dat bij een zaak laten doen waar een oude vent werktte die totaal niet kon tattoeëren. Dus heb 10 jaar lang een vreselijk lelijk uitgelopen tattoo gehad, Moest een bloem voorstellen, maar niet te herkennen was het en zoooo scheef. Dus ik heb al die jaren een grote ring eroverheen gedragen. Ik heb er ook nog eentje tussen mijn schouderbladen achterop mijn rug en die is echt heel mooi, maar had ik in duitsland Flensburg laten doen. Dus ik dacht ooit als ik daar weer ben laat ik hem mijn ring aanpassen, want hem vertrouw ik. En mijn moeder weet hoe erg ik er mee zat en is heel amsterdam af gaan zoeken naar een supergoede shop en kreeg deze tip van onze oude buurman die vet mooie portretten etc over zijn hele lichaam heeft en dat daar allemaal liet doen. Dus dat was verrassing 1..ben zoooooo blij...over 2 weken even terug en gaat hij kijken of alles helemaal goed ingekleurd is. daarna naar een brasserie....hapje eten vlakbij waterloo toen richting rokin...voor verrassing 2 amsterdam dungeon. Dat was spannend een keldertoer met echte acteurs...allemaal griezels en engiteiten http://www.thedungeons.com/nl/amsterdam ... index.html Leuke foto na afloop gekocht met mijn moeder in een martelbank en ik met een bloederige bijl erboven hihi en een gekke bek dat ze trok echt leuk Dan stukje nieuwendijk, zeedijk, chinatown en terug naar t centraal.( voor het toerist in eigen stad gevoel) Op de bus naar Noord en daar naar het wokrestaurant. Dus echt een leuke dag LOIS SPAM WAS SUPER! doet ze echt heel goed lin
Jeetje Suus wat een lap Echt een coole suprise heb je gekregen! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent! En natuurlijk hadden we graag een foto gehad Morgenochtend is vroege vogel actie bij Prenatal he... Ik ga de Vtech walker halen voor madam hihi Mooie fotos Cindy van Sam!
ooh wat lief van je mams zeg suus! Ik heb ook een tattoo op mijn onderrug en vindt hem niet mooi gezet! hij is vaal en beetje bibberig ben er ook niet blij mee, dus ga binnenkort naar een goede tattooshop hier in de buurt om hem te laten restaureren hehe. Zo nu ga ik ff bijlezen
mooie foto's van Sam! En lois \/ Hehe linda veel plezier ermee Mooie uitnodiging lin! welk programma gemaakt? trouwens houden jullie de verjaardag van jullie kindjes op de dag zelf of in het weekend? ik zit voor luc te twijfelen of ik het niet op zondag moet doen (hij is maandags dan jarig) hij snapt dat zelf toch niet, en dan kan iedereen beetje verspreid komen anders heb ik straks 30 man ofzo hier zitten in 1 x haha beetje krap. Pff heeft het bij jullie vannacht ook zo geonweert? Hier niet normaal.. paar straten verder is er ingeslagen en dr zit gewoon een heeel groot gat in dat weiland. .. was ook een knal niet normaal hele huis dreunde.. hadden we geen stroom meer.. aardlek erdoor.. luca natuurlijk wakker.. ben noooit bang met onweer.. maar ik had nu echt zoiets, pff kom we gaan beneden zitten tot het voor bij is
Senna, gemaakt met PSP uiteraard Ik hou Iman's verjaardag op de zondag van te voren. Ze is op een donderdag jarig. Op die donderdag moeten veel mensen gewoon werken enz en de zondag erna heeft mijn moeder avonddienst. Dus de zondag ervoor. Komt me ook beter uit met de vakantie-voorbereidingen, want we gaan de 31e op vakantie.
@ Lin.. gaaf zeg.. wat loopt ze goed... en ook zo rustig en geconcentreerd... @ Suus.. zo jouw moeder heeft een superdag voor jou georganiseerd.. leuk hoor.. @Sweet Lin.... gave uitnodiging zeg... leuk met die fotootjes.. @Cindy... mooie foto's van Sam zeg.. dat staartje geweldig.. @ Senna.. Eng hoor.. zo dicht bij een inslag van de onweer... Wij hebben geen onweer gehad..
Valentino heeft vandaag zijn eigen slaaprecord verbroken... Hij gaat altijd rond 21 uur naar bed, dus gisterenavond ook. En vanochtend hoorde ik hem rond 9 uur even een geluidje maken, dus ik zijn papje vast klaarmaken. Maar toen werd het weer stil...en het werd later en later... maar hij bleef slapen.. Uiteindelijk heb ik hem om 12 uur wakker gemaakt en hij lag nog lekker diep te slapen... hij heeft gewoon 15 uur geslapen... Hij werd wakker met een bigsmile en was super vrolijk.. En denk nou niet dat hij daarna niet meer wou slapen... nee hoor meneer ging rond 15 uur gewoon weer een tukkie doen... HIJ IS SLAAPVERSLAAFD>>>>
Lindaa@ =D> voor Lois! Mad@ hele rekensom wat betreft de BB en heb je bedacht wat je gaat doen? Lin@ hoe is het nu met je hand? Suus@ onwijs leuke verassing. Ik ben bekaf heb net lekker gedoucht en ga zo me bedje in. Ik ben net binnen van de bruiloft. Was reuze gezellig en ik ben nu bekaf. Morgen zal ik eens wat fotos uploaden. Trusten dames!
Ik ben er weer even. mamaantje@ ik wou dat het hier zo was. Yassir slaapt veel te weinig. Hij wil niet eerder als 21:30 slapen. Ik heb diverse pogingen gedaan maar meneer kan niet eerder slapen. Smiddag slaapt hij max. 45 min. Voorheen is het wel altijd anders geweest hoor. Hij sliep tussen 19:00 en 19:30 tot de volgende ochtend 6 uur. Nu slaapt hij zo laat en word ie rond half 6 wakker en slaapt ie tot 8 uur en blijft ie wakker tot een uur of 14:00. Ik weet me hier geen raad meer.
haaai, fijn dat het zo geslaagd was suus! heerlijk hoor kun je nog lang van nagenieten van zo`n dag! Hanan tof dat de bruiloft geslaagd was. ben benieuwd naar je foto`s Senna hier geen onweer gehoord! typisch he?! dat dat nog kan in NL! maar ik kan me voorstellen dat je beneden bent gaan zitten, ik hou er ook niet zo van als t zoooo hard is! ik ga de bb niet kopen hans vindt het belachelijk en denk dat ik een gat in m hand heb! het is ook wel zo maar evi zit gewoon niet goed in die wagen; zegt ie; dan zal ze ook niet in een andere wagen goed zitten..... nou dat vraag ik me af maar goed! Evi is op een za. jarig dus dat komt goed uit! Woow wat een mooie foto`s van Sam zeg heeel tof, vooral in die tond vind ik lieeeef! jongens, evi gaat van nacht voor het eerst logeren...... ik had eigenlijk een nachtdienst en hans (weeeer) een vrijgezellenfeest en dan zou ze bij ons oppasadres logeren. maar nu dacht ik mooi het is niet nodig.... maar nu hebben hun er al zooo`n zin in dat ik haar maar ga brengen.... kan ik zelf ook wat leuks gaan doen... of een gat in de dag slapen en er een keer aan wennen.... zucht!
goedenmorgen: Mooie foto's van Sam @suus: leuk at je zon leuke dag hebt gehad zeg! wcht leuk! Vandaag is Juliën alweer 10 maand Iman van harte gefeliciteerd met je 10 maand @mad: denk dat het wel fijn/goed voor jullie is! even een avondje met zn tweetjes en dan morgenvroeg snel evi weer ophalen dat zal je wel missen hoor (A) je word denk automatisch wakker haha
Hier hebben we ook geen onweer gehad, tenminste ik heb niets vernomen. Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt als het dichtbij inslaat, maar ja liever in het weiland dan in je huis toch? Goed ga nu boodschappen doen. Groetjes Anita
wij hebben afgelopen nacht geen onweer gehad maar die nacht ervoor jeej dat ging er echt hard aan toe dus kan me helemaal voorstellen dat je geschrokken bent ,,
Goodmurning... Juliën ook feli met ZIJN 10 maanden Iman werd vannacht om half 5 wakker omdat ze dwars in bed lag, maar nee speen was niet genoeg, flesje moest ze hebben Dat dronk ze niet helemaal uit, dus om half 6 wilde ze de rest... ZUCHT... Erna sliep ze wel tot half 9. Hier vannacht ook onweer. T leek opeens herfst buiten.
@sweetangel: heb jij dat ook dat 10 mnd ineens zo ver klinkt veeeel verder als 9 maand vind ik zel 2 fetalletjes dus op naar de 12 mnd Haha Juliën draait ook zn hele bed door al is het nu wel beter door de nieuwe voeding en een donkere kamer ,, hij slaapt nu veeeel rustiger!
@sweet: pff irri 2 linda's Als iu\k jou heeel lief aan kijk wil jij dan een mooie banner maken van Juliën ? (en dan wel de namen van Janelle & Benthe?) slijm slijm haha
Ik ga ook deze week een verdonkeringsrolgordijn halen... Bij leen bakker. Ik hoop dat het bij Iman ook wat helpt, zucht... ik vind 10 maanden ook ver klinken Maar ja, het gaat ook snel! Tijn is al 1, Cyenna nog maar een paar daagjes
jeee Cyenna ook alweer 29 mei toch? nog even en dan zijn Iman & Juliën aan de beurt Hoop dat een donker kamertje Iman ook helpt! hij slaapt nu ook wat langer uit doordat het gewoon nog echt pikdonker is op zn kamertje!