Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja de 29e is Cyenna aan de beurt!

Ik heb de uitnodigingen al klaar voor Iman's verjaardag... Als het goed is komen ze vandaag aan met de post hier bij mij thuis... Dan verstuur ik ze volgende week. Kan iedereen het ruim op tijd inplannen :)

Ik hou de verjaardag van Iman bij mijn schoonmoeder in de tuin, mits het weer mee zit natuurlijk... Zij is toch in Marokko dan.

2. Niet meer actief

oja leuk! ik ben nog idee loos haha k wil eigenlijk een muts maken met 1 jaar erop ofso en dan 2 foto's 1 van waar Juliën 1 uur is en waar hij bijna 1 jaar is ,, :)

verder hebben wij een prima tuin :D en in juli moet het haast wel mooi weer zijn!

3. sweetangel100

Ja dat hoop ik ook Annemarie! Maar in NL weet je het helaas nooit, zucht...

Er komen bij mij ook veel mensen met kleine kids... zou wel lekker zijn, kunnen hun in het badje in de tuin!

4. sweetangel100

Heb ik trouwens ook gedaan op de uitnodiging;

ik heb er 4 foto's op, de eerste is ze net geboren en de laatste was afgelopen week :)

5. Niet meer actief

ja idd het badje ik weet nog niet of ik dat wel ga doen maar wij hebben een ballenbak (in een houtenschuurtje een bak gemaakt met een glijbaantje erin en vol met ballen haha dat is opzich denk ik iets veiliger en hoef je ze niet continue in de gaten te houden ,, verder hebben we nog glijbaan./wipkip en schommel(zon zitje) en zandbak in de tuin dus laat het mooi weer worden :D

6. sweetangel100

7. Niet meer actief

wat een geweldige foto;s an Iman weer in je album :D

ja we wonen buitenaf dus geen speeltuin in de buurt,, dan maken we er toch een in de tuin haha plek genoeg en je hebt de kleintjes altijd in het zicht.

8. sweetangel100

Dank je Annemarie!

Ja jullie zullen wel plek genoeg hebben :D
    Leuk hoor!
    Ook veel foto's maken he ;)

9. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,281
    4,513
    113
    Kijk hier een nieuwe banner voor onze enige echte Sam

Groetjes Anita

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hij is leuk Anita!

Jaaa nog paar daagjes... dan is het zover... alweer 1 jaar...

Hier nog geen onweer gehad de afgelopen dagen. Vind ik ook helemaal niet erg.
    Vanmorgen nog ff naar Prenatal geweest en traphekje gekocht. Met 20% korting ;). Scheelt weer..

Suus, je hebt dus een superleuke dag gehad gister!

Voor de rest niet zoveel te vertellen eigenlijk...
    Fijn weekend allemaal ;)

11. TellMe

TellMe Niet meer actief

Suus wat een gaaf idee van je moeder, je hele dag was ingevuld EN een vernieuwde tattoo. Leuk man ! Wil wel foto zien 8)

Wat is het rustig hier vandaag :)

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Haai

Suus wat heb je een lieve mama!
    Leuke dingen gedaan dus en wat gaaf van je tattoo!
    En die foto van jou en je moeder in die kelder willen we natuurlijk ook even zien, haha.

En wat een mooie foto's van Sam met dr eigenwijze staartje, erg mooi!
    En die banner die Anita heeft gemaakt is ook super!

Mad balen dat Hans er zo over denkt...
    Mss draait hij nog bij?
    En succes met Evi haar logeerpartijtje!
    Veel plezier!

Hier vanmiddag even wat broeken en shirtjes ingeslagen. Dus kan er weer even tegenaan!

Miran, nog een paar nachtjes slapen en dan wordt je kleine beebje een dreumesje.
    Wat is dat vlot gegaan he dit jaar.

O ik moet even ingrijpen, meneertje is het telefoonboek aan het verscheuren.

13. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Zooo... gisteren een bruiloft gehad, was heerlijk weer en een superdag! Sarah heeft bij mijn ouders gelogeerd, dat ging gelukkig ook heel goed. Ik ga nu even alles bijlezen!

X

14. Niet meer actief

Wat is het rustig de laatste dagen zeg!

en wat heeft Sam een mooie banner zeg! wat een poppie met die staartjes!

Ik ben vandaag naar de stad geweest en heb eeen heleboel inkopen gedaan! allemaal nieuwe kleertjes/ schoenen en heb nog wat leuke decoratie voor Benthe's kamertje gehaald want kon het niet opbrengen om het kamertje verder leuk in te richten buiten de meubeltjes ,, Nu ze thuis komt is dit ineens allemaal leuk!

heb pakjes gehaalt in maatje 44 en zelf maatje 48 en 50! eneen paar prematuur luiers (voor baby's lichter de 2 kg) en mverder new born van 2-5 kg ,,

Juliën heeft maatje 80, dat zit nu eigenlijk nog heel goed!

15. Niet meer actief

Wie wil voor mij een mooie banner maken van Juliën :D? met de tekst 26 juli wordt ik 1 jaar!

en wat was die link waar in stond hoe je een banner moet maken wil me er toch eens in gaan verdiepen lijkt me leuk :D

16. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo allemaal,
    Frank's moeder is weer uit het ZH, ze heeft een bloedtransfussie gehad, haal hb was maar 3.6 dus veelste laag.
    Was dus weer even schrikken, maar goed dat is ook weer achter de rug.
    Steven kan sinds zondag staan, hij doet nu niks anders, maar hij word ook moe, en dan gaat hij zeuren zodat ik hem weer neer kan zetten, om daarna weer te gaan staan...
    Volgende keer wat langer, Steven slaapt nog niet.
    Groetjes Marjo.

17. sweetangel100

Iman kan kruipen JOEPIE...
    Wel nog niet helemaal vlekkeloos, en het lukt haar ook nog niet overal en altijd, maar op het bed lukt het wel goed! Helaas bereikt ze snel de rand en moet ik haar vangen :)

18. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Jaaa goed zo Iman! =D>
    Hoe gaat het nu met je hand Lin?

Mensi, sterkte met je schoonmoeder!

Lekker geshopt dus Annemarie! En Miekie ook!

En hoe gaat het met Loïs d'r loopkunsten Lindaaa?

Hier gaat alles z'n gangetje.. Ze wil niks liever dan rondkruipen en overal aan gaan staan en alles doen wat niet mag :)
    En als ze dan in de box moet, dan is het krijzen.
    Terwijl ze 's morgens wel gewoon lekker in de box gaat spelen.

Komt er nog wat op tv vanaaf?

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja belgen in de rimboe

20. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Ben nu aan het kiijken hahahah.

Lin@ Wat goed van Iman, applausje waard hoor! =D>

Mad@ je kan je schoonzus koekje van eigen deeg geven hahaha! maar daar schiet je denk ik niet zoveel mee op. Mad je bent gewoon lief.

Yassir was bij mijn moeder logeren omdat ik gisteren een bruiloft had. Heb hem vanochtend opgehaald, Yassir vond het zo leuk bij oma dat ie ging huilen toen we weg gingen.

Bruiloft was gister erg mooi, ik kon me tranen met moeite ophouden.
    Bruidje was echt een plaatje zoo mooi!

Ik zal eens fotos in me album zetten(ik weet niet hoe je ze hieronder de tekst zet). Ik heb helaas geen fotos van het bruidspaar, we mochten geen fotos maken van het bruidspaar :( . Jammer!

Ik heb weer eens een hoop ingeslagen bij de Kruidvat allerlei dingetjes van het merk Bambino. In principe zou het pas as dinsdag in gaan hier hadden ze het vandaag al in de schappen gezet ivm pinksteren.

Dat was het.

Share This Page