Heb 3 fotos van gisteren geplaatst in me album. Ik ben echt niet fotogeniek en vind mezelf nooit leuk op fotos. Deze vind ik wel meevallen van de tig fotos.
Hoi hoi, Mijn hand gaat redelijk. De pijnstillers en verband helpen goed! Mooie foto's Hanan Suus; wat een wazige smsjes vandaag weer van je HEEEEEEEEEEEEH
Misschien omdat foto's eigenlijk niet toegestaan zijn in de Islam Hanan? De zus van mijn schoonmoeder wil liever ook niet op de foto.
Leuke foto's hanan... JEEEH iman kruiptttt Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tof van je mama suus.. echt een super surprise... nog heel erg gefeliciteerd met Davina en morgen heel veen fun, voor als ik je niet meer srpeek... uhmmm... naja wat een bullshit zeg... geen foto's van de bruiloft toch juist leuk... maja.. ieder zn ding hoor...
Thanx! Nee het heeft niks met islam te maken. Het bruidspaar wilde niet dat de gasten fotos gingen maken.
Juist Saar. Ben je nog wakker meis? ik ben heel moe en kan niet slapen van het moe zijn. Klinkt gek maar toch is het zo.
Goedemorgen! Hier een rare nacht gehad. Simo is vanuit de nachtdienst naar een voetbaltoernooi in Antwerpen gegaan. Is toch raar slapen zonder hem En dat kleine kreng wil niet bij me slapen grrrr alleen in haar eigen bed haha Had ik trouwens al verteld dat Iman sinds vrijdag ook brood krijgt? Wel speciaal KM-vrij brood van de bakker met boter erop zonder KM. Ze eet het hartstikke goed! Ik heb bij het voedingscentrum een boek besteld met allemaal KM-vrije merkproducten. Dat was een tip van de dietiste! Zo kun je goed afwisselen in bv boterhambeleg! De dietiste zei trouwens dat het CB niet moet zeuren over hoe veel/weinig ze aankomt, want Iman zal altijd een dunnerd blijven. Daarbij heeft ze genoeg energie en geen honger, dus alles is goed. Ze kan gewoon niet meer eten, omdat dat niet in haar dagschema past (dus ik had toch gelijk ) Dat was t weer hihi
Jeeeeej Iman kruipen/brood eten wat goed zeg! Het cb zeurt altijd wel een beetje ze hebben altijd wel een op of aanmerking! @hanan: mooie foto's, jammer dat het bruidspaar niet op de foto mocht maarja dat is nu eenmaal zo ,, Hier weer een nederlaag zijn vanacht door de artsen gebelt dat Benthe ziek is! ze moest heel erg hoesten en had alles vast zitten ivbm slijm ,, dit kost haar heel veeel energie doordat haar hartje nog niet helemaal goed is! de dokter zei dat het niet super ernstig was dus we hoefden niet te komen maar vanacht om 6 uur ging de telefoon weer dat ze voor de zekerheid naar de high care is gebracht waa ze dus weer beter in de gaten wordt gehouden ,, ze heeft het RS-virus! alles uit voorzorg dus maar ben wel geschrokken hoor Jason is nu bij haar ik blijf bij Janelle & Juliën heb geen energie meer, mocht er wat zijn kan ik direct naar het ziekenhuis en kunnen Janelle & Juliën naar de buurvrouw...
o nee bah Annemarie, wat erg zeg Benthe is een knokker hoor! die slaat zichzelf er door heen dat weet ik zeker! knuffie van mij en Evi! Lin, fijn dat Iman nu ook brood eet, heerlijk vinden ze dat he? volgens mij heb ik dat ook wel op een NL bruiloft meegemaakt hoor jongens. eigenlijk is t ook ergens best logisch, je wilt van je dag/ gasten genieten en dan maakt iedereen foto`s dan wordt je gek! als er 1 goede fotograaf is waarbij je ook leuke foto`s kunt nabestellen lijkt mij dat ook wel oke, maar dat is ieder voor zich natuurlijk. aaaaah een vriendin van me is 4 oktober uitgerekend en gister belde ik dr om te vragen hoe t is, krijgt ze een jongetje, leuk he?! ga binnenkort ff bij dr langs, buikje bewonderen! ik kan het iedereen aanbevelen om hun beeb een nachtje weg te brengen! evi heeft daar van 19-7:30 geslapen en ze hebben haar niet gehoord! en ze vinden het een super makeklijke en lieve baby \/ ga dr wel om 12 uur ophalen want ik mis haar wel! x
Cyenna, ik weet dat je over 2 daagjes pas echt jarig bent maar vandaag vieren jullie het! Een heeeeele fijne dag gewenst en hopelijk krijg je veel mooie cadeau`s
Goedemorgen, Allereerst Davine van harte gefeliciteerd! en ja hoor nu nog meer praatjes hihihi. Mad@ Yassir sliep gisteren bij me moeder van 21:00 tot 09;00 me moeder vond het ook geen zware dag. Evi heeft zich netjes gedragen hahah! Yassir slaapt al 3 wkn zo moeilijk en slaapt rond 21:30 soms wel 22:00 uur en dan komt ie weer om een uur of 6. PFFFFF!
Annemarie wat jammer dat die kleine meid dit er ook nog eens bij moet hebben zeg. Kan me voorstellen dat je nu enorm baalt. Kylian is erg bewegelijk vandaag, doet al verschillende pogingen om van b.v Zit naar kruip te gaan en zowaar probeert hij zich (tot nu toe zonder resultaat) op te trekken. Gevolg is wel dat hij net even flink is omgekukeld en een kras over zijn arm heeft. Groetjes Anita
selam mama's @benthe veel beterschap, hopen dat je snel in je eigen ebdje mag slapen! @iman, you go girl! goed zeg dat kruipen. @ceanny al vast gefeliciteerd met je verjaardag. he meiden ! hoe is het hier? Met ons gaat het goed! Met tamer gaat ook alles goed. Hij groeit met de seconde. Elke dag leerd hij weer iets nieuws en dan sta ik echt versteld wat die kleintjes wel niet allemaal leren. Proficiat. Vandaag zijn we naar de kinderboerderij geweest. tamer vond het allemaal prachtig, die kleine jonkies. Zo schattig. Er waren wel een paar geiten die aan mijn kleren zaten te eten maar tòch net zo schattig. Er was ook een witte pauw. Heel erg mooi. Zal wat foto's er bij zetten. Tamer groeit zo snel dat hij al weer toe is aan nieuwe kleding. Ga morgen of dinsdag maar even inkopen doen. We gaan ook winkelen in turkije maar dat duurt nog 2 maanden en dat gaat dus niet. de broeken en t-shirts met lange mouwen moeten we hebben en die zijn te klein. vandaar. Als tamer 11 mnd wordt dan vervang ik 2 babyvoeding met halfvolle melk en als hij 1 jaar is dan krijgt tamer alleen nog maar melk en dan vitamine druppels. Ben dan eindelijk van die babyvoeding af. Donderdag was het lekker weer! de tuin is eindelijk helemaal klaar. ik heb tamer in een grote gele badpuik gezet met lekker wat en speelgoed. Hij vond het prachtig. Heb helaas geen fotos van die dag bij me. We zijn daarna naar het zwembad geweest. Eerst veel huilen en alleen maar mij vast houden maar later lekker spelen met het badeendje. Hij vond het prachtig. Over 2 weken gaan we weer.