Ja klopt Mad Steven is de hele dag meegeweest, en heeft een klein uurtje geslapen, nu is hij om 20.30 gaan slapen. Maar hier is het meestal als Steven tussen de middag slechter slaapt, slaapt hij sávonds gek genoeg ook slechter. Zijn jullie kindjes trouwens sávonds ook nog zo druk? Voor het slapen gaan, nog in bedje gaan staan enzo.
@pluk: Bedankt voor de banner! vind hem echt super mooi! zal hem er v/d week ff onder zetten! Met benthe gaat het slecht! ze eet niet meer en ze drinkt niet meer! ze ligt nu op de intensive care en heeft weer een infuusjesonde voeding/plakkers en een monitor ,, we kunnen 20 juni wss op ons buik schrijven ze is nog niet erg veel afgevallen en dat hoop ik zo te houden!
De banner is te groot ,, ik krijg hem niet in mn onderschrift ,, hoe los ik dit op? Nuja ga op de bank ben helemaal gebroken naar dit weekeinde..
Mv Janelle ik denk aan je, vind dat je zoveel hebt meegemaakt, wat moet jij veel verwerken zeg. Wat is het soms oneerlijk, dat ze dat nu niet een beetje verdelen he? En dan bedoel ik onder andere mensen, dus niet alleen jullie gezin maar. Blijf vechten Benthe, je bent daar in goede handen!
`Jeetje annemarie.. ik hoop dat benthje snel weer opknapt... @ mad.. leuk filmpje...ik heb er ook nog 1, zal m ff uploaden.. (duurt altijd een jaar) @ miran.. hihi ja misshcien is ze zenuwachtig voor morgen hahaha... vind 't zo tof dat de beebs uit ons groepje nu gewoon jarig zijn
haahahha pffff.... gekke gedachte eigenlijk... hier alsnog t filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=BJ1M0JcBw5o
Ik krijg hem niet Krijg: This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
Annemarie: heeeeel veel sterkte Wat een stomme tegenslagen toch weer Wanneer houdt het nu eens op? Dikke knuffff... Mad heeft idd gelijk, hoe meer ze meemaken overdag, hoe meer ze moeten verwerken en hoe slechter ze dus slapen! Mad, leuk filmpje! Miranda, gekke gedachte of niet? Nu een jaar geleden... Ik weet niet of meerdere dit hebben, maar ik schaam me er best wel voor, maar ik denk de laatste tijd supervaak terug aan de bevalling en de tijd erna en aan mijn rotzwangerschap en moet er vaak van huilen. De psych zei dat het een stukje herverwerking is, omdat er zoveel gebeurde op korte tijd... Nou ja, nu heb ik het verteld Volgens mij krijgen trouwens bijna alle beebs een walker voor de verjaardag haha. Welke krijgt Cyenna Miran? Iman die van Vtech. Annemarie: de banner moet verkleind worden. Hij mag maximaal 450x150 pixels zijn. Iman slaapt nu net pas Was weer feest vanavond... Nou hopelijk slaapt ze wel vannacht door! Ik zal niets zeggen hoor over ANTM. Ben nu dames in de dop aan t kijken.
Dames in de dop? Nooit van gehoord Wat een gaaf filmpje Sarah! Lekker lopen met de walker hihi. Cyenna krijgt die van V-tech ook Lin. Is die van Noa ook V-tech? Lin, denk idd ook dat het herverwerking is. Hoef je toch niet voor te schamen? Kan je ook niets aan doen. Ik heb een goede zwangerschap gehad, behalve dan dat ze te vroeg was en ze een tijdje in het ziekenhuis moest blijven, maar volgens mij heb ik dat ook wel verwerkt nu. Nu na een jaar komt het wel allemaal heel erg terug, maar kan er goed mee om gaan nu. Knuff voor jou! Cyenna hoor ik nu weer huilen Pff ze is echt zenuwachtig
Dames in de dop is nieuw vanaf vandaag Miran Ze proberen ordinaire meiden manieren te leren en om te toveren tot dames. Is ook al eens in het engels geweest. Ja nu er bijna een jaar voorbij is komt het allemaal heel erg terug. Ook moet ik bekennen dat ik erg bang ben om weer zwanger te worden, ook al willen we nog meer kinderen. Langzaam begin ik te herstellen van de zwangerschap en kraamtijd met Iman en stel nou eens dat ik weer 9 maanden ziek ben en weer een huilbaby krijg, dan zou dat mijn hele leven WEER overhoop gooien... Nee, ik ben erg bang... Als we voor een 2e willen gaan ga ik ook eerst met de gyn praten over mijn angsten. Sorry voor mijn gezeur Gekke Cyenna kan niet slapen van de zenuwen haha.
jee linn... ik heb daar geen last van.. eigenlijk. Maar ik moet er niet aan denken weer zwanger te worden... noa slaapt net eindelijk 5 min... er hangt miss iets in de lucht... iman, cyenna, noa? idd walker van noa is ook vtech
Lin@ Ik heb eigenlijk bijna hetzelfde. Ik heb ook een hele moeilijke kraam periode gehad, ben ook erg depressief (postnatale depressie)geweest. Het is nog niet helemaal over, maar het gaat redelijk de goede kant opo. Ik heb ook rugklachten aan me zwangerschap over gehouden. Ik mmoet er nu ook niet aan denken om een tweede te nemen. Als ik eraan denk krijg ik tranen in me ogen van angst. Kortom heel herkenbaar.
Mad@ wat goed dat Evi los kan staan! Saar en Mad@ leuke filmpjes. Jullie kindjes kunnen al bijna lopen (los). Yassir kan dit nog niet hoor! knap zeg!