Ik ga mn best doen de banner te verkleinen: @sam: Benthe is tegen alles waar je maar tegen geent kan worden ingeent geloof ik maar ze heeft het virus toch gekregen! het gaat weer wat beter met haar ze is niet zo benauwd meer wat al een stuk scheelt! CYENNA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!
@ pluk: heb ook je nieuwe geprobeert en heb geprobeert hem zelf te verkleinen maar het lukt niet ik ben niet zo handig ,, lukt het iemand anders mischien?
Annemarie sterkte en beterschap voor kleine Benthe ! Cyenna gefeliciteerd, ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben Jeeeeeeeeee wat is dat wennen zeg zo´n hele dag werken Ben nu net klaar met eten, opruimen en Loïs ligt in bed. Ben bekaf. Het is wel heel erg leuk en gezellig daar. Ik geloof dat ik wel 40 handjes heb geschud en alle onderdelen van een BB al uit mijn hoofd ken haha. Ik denk dat ik het zeker leuk ga vinden maar ik moet wel even en ritme vinden enzo. Oh ja Lin, ik heb Samira nog niet gesproken want ze was steeds van haar plek maar morgen zie ik haar vast wel En wat heb ik Loïs gemist en veel aan haar gedacht vandaag CONCLUSIE : WERKEN IS LEUK MAAR HET IS EVEN INKOMEN Ik ga nog even bijlezen want dat heb ik even vlug-vlug gedaan.
Hey Lin, fijn dat je het naar je zin hebt! Tis idd even wennen he. Zeker nu je zo lang thuis bent geweest. Maar ikzelf vind het wel een goede balans zo. Succes verder ermee! Mooie banner heb je gemaakt pluk van Julien. mooi mannetje hoor!
Haha nee sorry, ik laat die van mij ook altijd maken op bestelling bij Lin of Lin. Dus ik kan je helaas niet helpen. Fijne avond verder meiden!
Lin, fijn dat het meeviel met werken! En Samira moet eens stil blijven zitten hihi... IK WORD GEK VAN MIJN DOCHTER... Zal ik haar op marktplaats zetten? ZUCHT... Ze gaat slapen om 19 uur, is dan ook moe, maar werd een uur later weer wakker, zag dat het nog licht was en gaat vrolijk spelen. Gaat helemaal uit haar dak toen papa haar net uit bed haalde en is nu met hem naar de snackbar, want papa had nog niet gegeten... ZUCHT. Mijn vader komt voor zondag het rolgordijn ophangen, dus nog even doorbijten GRRR Dat was t voor nu
haaaaaai annemarie: ontzettend veel sterkte en ik hoop dat benthe gauw helemaal in orde is. Beterschap! en ik heb leuke filmpjes en foto's gezien CYENNA GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG verderrrrr zit het feestweekend erop zondag familievisite en vanmiddag kinderfeestje hier. en tussendoor zaterdag en maandag traktaties gemaakt en voorbereidingen voor het feest van vanmiddag en vanmorgen op school gevierd (mocht ik bij zijn) traktatie is een grote taart geworden bestaande uit allemaal roze en blauwe taartpunten. met B-daman voor de jongens erop (even op straat rondgevraagd wat de jongens momenteel stoer vonden) en voor de meiden totally spies. Het idee is gegoogled, maar het origineel is kleiner en vond ik saaier eruit zien, dus vandaar dat ik het met hedendaagse helden via PSP heb gepimpt. Daarin snoepgoed gedaan en leuk aangekleed tot een echte 2 lagige taart. Foto's ga ik nu even uploaden.
Het lijkt er hier op dat Kylian in 1 keer door slaapt. ER is erop maar het is een oudere aflevering (baal baal) Ik heb nog niet gegeten dus dat ga ik dan maar even doen. Groetjes Anita
Leuke Noa en Iman spam! Sanoa@ Joey is echt een lekker jochie zeg! Als ie in de buurt was had ik hem heel veel knuffels gegeven. Suus@ onwijs leuke foto van Davine. Ze is echt al groot he! Het gaat al zo snel zeg. Oh ja ik ben gisteren begonnen met de nuvaring, het ging goed. Ik heb waarschijnlijk schimmelinfectie en dat zit echt niet fijn hoor met een nuvaring. Dat was het ff kort ben heel moe ga slapen. Weltrusten!