Wat moet ik toch doen... Half 1 kwam ze, en nu net weer... Ik ben echt zoooo kapot. En dat terwijl ze pas om 22 uur naar bed gegaan is... Verdorie
lindaaa t is ff inkomen maar ik persoonlijk vind het (vaak) wel fijn om erbij te werken! lekker kletsen leuke collega`s en ik dan ook clienten en je bent heel even geen mama en als je thuis komt heb t gevoel heel erg gewaardeerd te worden en staan ze je met handjes omhoog op te wachten! Gave taart Suusje, heeeel mooi gedaan! jij bent echt super creatief zeg! lin echt heel irri hoor van Iman! ja ze weten t ook gewoon niet met dat licht! hier een beetje t zelfde probleem, ik heb een wit rolgordijn en die is ook niet verduisterend! ik ging me afvragen waarom ze bij de oppas wel tot 7:30 sliep, nou daar is t gewoon donker ik ga straks voor m werk naar de Hema overgordijnen bestellen! met dubeel dikke verduister laag ha ha ha fijne dag allemaal! nog anderhalve week werken en dan ben ik anderhalve week vrij en gaan we op vak.! jeeeee huisje in nl maar m schoonmoeder ligt natuurlijk nog steeds heel slecht dus ik hoop wel op vak. te kunnen maar ja goed we zien het wel! doeiiii
Good morning..!~! PFFFF jeetje lin... wat vreselijk irri van iman... ... vanacht ging 't hier wel ze werd een paar keer wakker, maar ging wel weer gewoon slapen. @ mad... nou ik hoop dat je gewoon op vakantie gaaat, dat gewoon lekker er ff tussenuit.. met zn allen. EN die taart van suus is echt ongelooflijk stoer... suus is echt crea bea..! echt tooffff
Goedemorgen... T valt me mee dat ik het beeld nog kan zien met mijn dikke ogen Ik denk dat het savonds pas laat gaan slapen samenhangt met dat haar kamer te licht is, en dat het snachts wakker worden samenhangt met een sprongetje. Bij bijna 11 maanden krijgen ze nl weer een sprongetje las ik, en dat kan al weken van te voren spelen Suus: ik vind je traktatie echt COOL! Je bent echt vol ideeen altijd! Mad, ik hoop dat jullie op vakantie kunnen, lekker even weg samen! Waar gaan jullie heen? Als je ook een verduisterend rolgordijn wil deze week nog bij Leen bakker met veel korting. Die van mij was van 79 voor 47, dat is lekker dus!
goedenmorgen Met Benthe gaat het weer een beetje beter gelukkig ze doet het zo goed he echt ongelovelijk ik verbaas me iedere keer weer ,, kan me dan ook niet voorstellen ze is al bijna 4 maand! Pff hier weer familie gezeur! Jason zijn nichtje (uit engeland) is 2 dagen terug bevallen van een zoontje (Ethan, 40+2 wkn 4420 gram) nu belde ze of wij op kraamvisiste konden komen Ik kan dit niet uitstaan! we hebben ze de afgelopen 12 mnd niet gezien omdat ik toen hoogzwanger was van JUliën/ Juliën's geboorte en de zwangerschap/ geboorte en ziekenhuis tijd van Benthe! wij gaan er normaal 1 keer per jaar heen (minimaal) maar dit jaar kan dat gewoon niet! nu zijn ze boos terwijl ze Juliën& Benthe beiden nog NOOIT hebben gezien omdat ze nooit naar nederland over komen! ik ben dit gewoon zo zat ze moeten maar eens begrip tonen! moet ik dan een doodziek kind achterlaten met het idee ach ze ligt toch in het ziekenuis? dat doe je toch niet :s pffff Ik heb ook tegen Jason gezegt als je wilt moet je maar gaan hoor maar IK ga niet mee! Jason vond het zelf ook belachelijk en is dan ook niet van plan om te gaan ,, maar vind het totaal nergens op slaan! moest het ff kwijt!
Annemarie@ Je hebt helemaal gelijk . Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben. Lin@ kan Simo niet 1 nacht voor Iman zorgen, kan jij weer ff bijtanken. Suusje@ ja echt crea bea! hahaha! Als Yassir bijna jarig is dan ga ik je zeker benaderen voor traktatie ideeen. Ik wil nl de kindjes als ze naar huis gaan een traktatie meegeven. Dus Suus ik kom maar op met je ideeen, of het zo mooi gaat uit zien zoals jij je ideeetjes maakt, dat kanik niet beloven. Mad@ Ik hoop echt voor je datje gewoon lekker op vakantie kan. Genieten samen met je gezinnetje en even weg van alle zorgen.
Mooie taart Suus! Ziet er goed uit hoor! Balen Linda dat je kleine prinsesje niet lekker doorslaapt. Gelukkig heb je strax een verduisterings rolgordijn, hopelijk lost dat wat op. Hier hebben we er ook 1, ideaal! Belachelijk zeg Annemarie. Ik was ook niet gegaan hoor, hoe durven ze eigenlijk. Fijn hoor al dat begrip.... Mad heb je je LCD al? Waar gaan jullie heen op vakantie? Hopelijk gaat t allemaal door.
Cyenna nog van harte gefeliciteerd! Ook weer ff een berichtje vanaf hier, das al weer een tijdje geleden geloof ik Luca heeft last van de tandjes, dus al 2 avonden dramaaa hier, hahha, ze komen ineens allemaal tegelijk door lijkt het wel. Hopelijk gaat het met de andere kids ook allemaal goed! kga niet alles terug lezen, mij iets te veel werk
Iedereen bedankt voor de felicitaties en kaartjes voor Cyenna! Ze is heel erg verwend haha. Hoop cadeautjes gehad, o.a. treinstation van V-Tech, babywalker van V-Tech, ballenblazer, schommel, kleding, boekjes, strandsetje, puzzel, Little People, Nijntje televisie, rugzak, haarspeldjes... En dat was het wel zo'n beetje. Het was een leuke, maar vermoeiende dag voor haar, maar gelukkig heeft ze wel goed geslapen in de middag en gisteravond ook gelijk. (alleen wat later dan normaal, maar dat mag als je jarig bent ) En vanmorgen weer zwemmen met haar vriendje. Dus ze ligt nu weer uitgeput op bed Suus, wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! Ook een geslaagd feestje dus. En leuke foto's van Iman en Noa! En de rest weet ik allemaal niet meer hihi.
@ Miranda: fijn dat Cyenna een leuke dag heeft gehad! nu voelt het een stuk groter aan of niet als je kindje alweer 1 jaar is! bedankt voor jullie reacties omtrent Jason's nicht ,, @pluk bedankt voor je PB
Hoi meiden, ik vond het weer eens tijd worden voor een verse collage met verse foto's van alle baby's hahaha.... Ik heb al actieve baby's erop gezet... Of ja, waarvan de mama actief is hier haha... Hoop dat ik niemand vergeten ben Hier staat ie in ware grote en zal m ook nog even verkleinen voor in het topic. http://s114.photobucket.com/albums/n278 ... EFORUM.jpg
o o o, je zult er nog even aan moeten werken Sweet Angel want je hebt bij Kylian een foto van Steven gebruikt (van toen hij bij ons op visite was) Kylian heeft vandaag al 2 keer voedsel terug gegeven puur en alleen omdat hij zo druk is. Helaas betekende dat bij de eerste keer dat hij helemaal verschoont moest worden omdat hij er lekker doorheen had geschoven. Groetjes Anita
Ja nu wel , die wanneer die net wakker is maar hievoor zag ik toch echt Steven die zijn tong uitsteekt met de naam Kylian als eerste in het rijtje Hier zijn uiteindelijk de ik krijg weer tanden poepbroeken aangebroken, nu maar hopen dat ze er ook snel door zijn. Groetjes Anita
Mooie collage hoor. Maar je mist er volgens mij nog wel een paar; Gijs, Tamer. Pff ik kan ook haast niet onthouden met hoeveel we hier zitten. Waar is dat mooie lijstje gebleven, haha? Dus Cyenna is weer lekker verwend! Hebben jullie dat maar weer gehad. Leuk trouwens dat Roos, Ivan, Sonnie en Dhani langs kwamen!