Kijk http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=47604 Dit heb ik net voor Simo besteld, echt leuk!
Lin besef je nu wel dat iedereen jullie naam en adres kan lezen op die foto, weet niet of dit je bedoeling was Ga even de hond redden van Kylian Groetjes Anita
Dan is het goed van Kylian wordt ik echt helemaal tureleurs zeg, die heeft het op de ovendeur voorzien, ja die spiegelt lekker Dus ik moet hem om de 3 minuten voor de oven weg halen , nu is het natuurlijk niet erg maar ja je zult de oven maar een keertje aanhebben. ale: Groetjes Anita
Nee hij wordt niet warm maar er zit wel een handig handvat aan waar je je heel leuk aan kunt optrekken. De deur zal maar open gaan, dan komt er toch heel wat hitte vrij en kan hij ook aan de binnenkant komen. Groetjes anita
Heeey Mooie collage lin! Wat leuk vaderdag kado, waar heb je dat besteld? Fijn trouwens dat cyenna zo'n leuke dag heeft gehad!
@linda: Mooie collage Juliën staat er ook op joehoee haha Leuk zeg dat veronica magazine @mv Cyenna: ojee ben je naam kwijt herriner me nog dat Janelle 1 jaar werd echt een dreumes en ineens waren al die baby-trekjes weg nu is ze al 2,5 ,, Ik vraag me af hoe dat met Juliën zal gaan want een echte baby vind ik hem eigenlijk al niet meer...
Haha Miranda is mijn naam Hier is de oven ook favoriet Ook 1 die spiegelt en die je ook handig kan opentrekken en die ook nog eens warm wordt van buiten... Dus wordt nog wat.. En ook nog eens een open keuken, dus als de oven aanstaat, sluit ik de keuken af door de kinderstoel en nog wat stoelen in het gangpad te zetten
Mvjanelle belachelijk die lui wat denken ze wel niet! Ging er ook niet heen, zou ze het nog ff uitleggen ook. Sweetangel denk dat Iman ook een sprongetje heeft, helaas duren die even...leuk hoor dat Veronica blad.Ik heb voor vaderdag een muismat met Steven's foto erop besteld, en er boven staat jij bent de allerliefste papa. Via de site van de Etos. Suusje CREABEA waar tover je die creaties toch vandaan, je zou iets voor jezelf kunnen beginnen, kindertracties.nl ? Steven zit hier ook aan de oven, en de kastjes, en... eigenlijk overal aan zucht. Maar hij ging gelukkig vanavond alweer iets eerder slapen, maar dan wel bij Frank, bijna nooit bij mij, hoe dat nu weer komt Vandaag bij de kinderboerderij geweest, er waren jonge geitjes zooo schattig, ze kwamen eraan gehuppeld en staken meteen hun koppies in het mandje van de buggy. heb vandaag op onze 2 neefjes gepast, zijn 9 en 12 nou niks mee te doen, hele brave jochies, we hebben ook koekjes gebakken. Ik ga even Steven onderstoppen.
pfffff Kylian ligt alweer te huilen, heb hem net alweer een paracetamolletje gegeven en van dat tandenspul, hopelijk slaapt hij zo weer. Maar even een kwartiertje aan kijken/horen. Groetjes Anita
Nou ja zeg! Waar halen mensen het lef toch vandaan om zo bekrompen te denken? Dus jij moet je koffer pakken en naar Engeland komen op kraamvisite, en je zieke kind hier achterlaten omdat van je verwacht wordt dat je op kraamvisite komt? Belachelijk, en dat terwijl ze nog niet eens naar Julien en Benthe zijn komen kijken? Benthe is tot daar aan toe, maar Julien hadden ze als ze er zoveel waarde aan hechten dat men op kraamvisite komt wel op kunnen komen zoeken dan!
Hier nog een... Wat is er zo mooi aan de oven? En wat is er zo leuk aan het kleppie van de prullenbak? Ik heb de over van de week een paar keer aangehad, maar moet er zelf gewoon voor gaan staan
Ja en wat dacht je van de bakjes van de hond Wij houden hier gewoon de regel aan dat hij niet in de keuken mag komen (kruipen alleen dan). Ook omdat dit het plekje van de hond is zodat die zich terug kan trekken als hij dat wil. Groetjes Anita
Owwwwwww die waterbak gaat hier minstens 1x per dag over de hele vloer ! De bakken zijn dan ook naar buiten gediskwalificeerd nu, het is goed weer, de hond moet maar buiten eten, daar is het tenminste veilig